Nu am atras atentie si am mers spre bucatarie unde am gasit un biletel pe care scria:"Draga Amber si Christopher,eu si unchiul Jo a trebuit sa plecam urgent spre partea vestica a oraşului.Cand o sa ne intoarcem voi deja o sa fiți plecați.Sau nu...?".
Parea un bilet foarte straniu,dar nu-mi puteam da seama despre ce este vorba.In fine l-am lasat la loc si am mers mai departe se pregatesc niste ceai,cafea ce voi gasi.
Nu trece mult si ii vad pe toti somnoroşii venind ca zombie si asezandu-se la masa se uita la mine ca niste copii mici care asteapta mancare.
Chris:-Unde sunt Megan si Jo?
Eu:-Au plecat undeva,presupun ca la cumparaturi.Am ezitat sa-i spun despre bilet,nu trebuia sa ridic panica.
Am pregatit nişte american pancakes si le-am pus in față.Au inceput sa infulece ca scapații.
Cand au terminat am mers sa me imbracam.In 15 minute eram gata.
Am decis sa mergem la cumparaturi sau cel puțin sa incercam sa gasim vreun market prin apropiere.
*5h mai tarziu*
-Hey Am,tu ai lasat uşa intredeschisa?
-Posibil eram prea grabita...scuze..
-E ok dar sa vedem daca nu a disparut nimic.
Intram in casa si ne uitam,nu a disparut nimic.Era o alarma falsa.
Fiecare se duce in treaba sa.Hikaru la TV,Chris la bucatarie,Gina la baie...Nu reusesc sa-mi termin gandul cand se aude Gina strigand din baie.
-Gooooood!!!Help!
-Ce e Gina,spune Hikaru intrand si neobservand deodata motivul sperieturii.Gina ii face semn sa se uite in jos.In cada statea un corp insângerat.De la o poştă se vedea ca e unchiul Jo..Dar cine?Si de ce?...
Am inceput sa caut o legatura intre bilet si scena aia.Nu-mi venea nici o idee de ce ar vrea cineva sa-l omoare. Din cate stiu era un om cinstit.Sau nu?Ascundea ceva?
Asta nu conteaza acum.
-Hey prieteni ar trebui sa plecati sa gasiti un loc mai sigur.Venim si noi cu Chris dupa ce mai scotocim pe aici sa vedem poate este ceva ce ne-ar lumina...
-Dar e periculos, spune Jul.
-De asta trebuie sa plecați,spune Chris cu vocea serioasa dar tremurândă incă.
Chris's pov:
Dupa ce au ieşit toți am inchis uşa şi m-am alaturat lui Amber in cautarea indiciilor.Dar nimic nu parea sa divulge vreun motiv.Imi parea totul imposibil pana am deschis un dulapior iar inauntru ce credeti ca era?Corect,un safe.
Totuşi avea ceva de ascuns.Am incercat mai multe coduri cand mi-am amintit anul casatoriei lor.
-1998..hmm..merge.Bingo!
-Ce e,ai gasit ceva?
-Până cand abia am deschis.
Cand am deschis uşa de metal am ramas mut.Safe-ul era plin de bani şi cateva arme.Intrebarea e de unde si de ce are nevoie unchiul de astea?Am inceput sa strang totul intr-un rucsac cand aud:
-Chris vina repede!
-Ce s-a intamp..nu reusesc sa spun ca observ in fata uşii o femeie cu arma ațintita spre sora mea.
Dna.X:-Cine sunteți şi ce cautați aici?
-Suntem nepoții oamenilor care traiesc aici.
X:-Voi nu trebuia sa fiți aici.
Incearca sa traga cand o imping pe Amber pentru a scapa de glonț.Ii spun repede sa fuga dupa mine.Scot un revolver din rucsac si verific sa fie incarcat.Trag inspre femeia aia si nimeresc alaturi.Ea imi raspunde la fel.Ii zic lui Amber sa coboare pe scara de evacuare.Face intocmai iar eu ma intorc la jocul cu doamna,a doua oara nimeresc in umăr.Era vizibilă durerea.Am profitat de moment şi am ieşit dupa Amber.Ma astepta jos,am inceput sa alergam ambii cat ne țineau picioarele.Ne tot uitam in spate sa nu fim urmariți.Nu era,posibil a plecat.
Ma tot gandeam ce o fi insemnând si asta.
Scot telefonul si il apelez pe Ernest sa vad unde sunt.
-Alo,Ernest?
-Da eu sunt.Ce s-a intamplat?
-Va spunem cand ajungem.Unde sunteți?
-Am gasit un apartament in chirie pe 24h.Iti trimit coordonatele prin sms.
-Bine,aştept.
Primesc mesajul si sun o companie de taxi.
Peste 10 minute soseşte taxiul şi ii arat mesajul.Şoferul da aprobator din cap si se porneşte.
Peste 30 min am ajuns la destinație.Era un cartier nou.Am cautat apartamentul si am batut la uşă.Ne-a deschis Ferdinand cu şorțul la brâu:
-Va aşteptam,spune el.
-Se vede, zic eu şi chicotesc.
Nu intram bine inauntru ca suntem asaltați cu intrebari gen:
-Ce s-a intamplat?Sunteti bine?
-Da suntem bine..*le povestim tot cum a fost*
-Oh God,ce a fost asta?spune Hikaru.
-Nu stim,spunem ambii odata.
-Bine macar ca ati scapat cu bine,zice Gina cu vocea speriata.
-Chiar ma bucur,spun eu şi ma aşez pe covor.
*10 minutes later*
Toți au inceput sa se imbrace,sa caute decorațiuni.Mai puțin eu.Stateam pe geam si ma gandeam la cele intamplate.Incercam sa pun totul cap la cap sa inteleg ceva dar nu imi reuşea nimic.Ma uit pe geam şi vad o figura cunoscuta,era...
CITEȘTI
Blood is everywhere
Mistério / SuspenseProtagonista Amber Montgomery fugită dintr-o societate Amish este membra a unei benzi internaţionale de ucigaşi sub numele de The Bloods.Aceasta este mulţumită de viața pe care o duce până când apare o persoana care o face sa se schimbe.Amber trece...