New

6 0 0
                                    

Eu:-Nu doar puțină slabiciune si amețeli.
Chris:-Asta nu e in ordine.Trebuie sa te consulte un medic.
Am iesit noi din subsol si din casa si ne-am indreptat spre cel mai apropiat spital.
Chris's pov:
Mergand spre intrarea spitalului am observat pe uşă poza mea si a lui Jul sub inscriptia "In cautare".
Am luat-o pe Amber inapoi in brațe si le-am spus tuturor ca ne intoarcem.
Nimeni nu intelegea despre ce e vorba dar asteptam sa ajungem in sediu ca sa le explic.
Amintesc ca suntem in Singapore.Am sunat-o pe Agatha sa ne ia.
In 10 minute era pe loc.
*2h later*
Am ajuns in Sri Lanka.Nimic nu e schimbat.Nicaieri poza mea.Era perfect.
Ferdinand:-Ar cam trebui sa dai nişte explicații.
Eu:-Da ştiu.Imediat.Jul sun-o pe Em sa vina s-o vada pe Amber.
Jul:-O secunda.
Eu:-Pe uşa din fața spitalului era poza mea si a lui Jul.Cred ca e din cauza țăranilor de saptamana trecuta.Da' cum dracu ca aveam ambii maşti.Ceva e putred.
Ernest:-Ce putea sa fie?V-ati scos masca in public?
Jul:-No dude.Nu suntem de ieri.
Hikaru:-Atunci trebuie sa vedem ce s-a intamplat.
Peste vreo 15 min de discuții a venit si Em.
S-a uitat la Amber si a zis ca e din cauza injecției.Era un fel de calmant care acționa repede doar ca astea erau reacții adverse.
A spus ca v-a fi bine.
A doua zi urma sa fie una dificila.Trebuia sa aflam ce e cu pozele.

Blood is everywhere Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum