Amber's Pov:
Mergeam dupa Chris si il ascultam tot ce imi spunea.Eram la cateva ore departare de casa.Din cate am inteles urma sa mergem la o matuşă in Köln pentru a sarbatori Revelionul.
Nu prea ma incanta ideea cand imi aminteam ca mama cu tata nu erau cu noi.Dar totuşi nu am zis nimic.Fie.
-Trebuie sa reuşim la avion la ora 18:45 de altfel ramanem aici sa sarbatorim.
-Atunci hai sa ne grabim.Avem destui bani?
-Avem nu-ti fa griji...şi imi zâmbeşte parca ar fi protectorul meu.
《1 hour later》
Am ajuns la aeroport,era o imbulzeaza de zici ca s-a spart Ohio si au decis toti sa plece.Ne indreptam spre inregistrare.Doamna de acolo avea cam dubii dar a vazut ca suntem frate si sora si pedeasupra ochii de cațel plouat a lui fratemio si ne-a permis sa trecem.Eram deja in avion cand a fost anuntat ca v-om intra prin mai multe oraşe pentru a colecta oameni intrucât era unica companie aeriana care inca lucra iar oamenii aveau nevoie sa plece.
《18:50》
-Bine ati venit la bordul aeronavei xx.Va rugam sa luați loc si sa va puneti centurile de siguranta.Decolam.
Eram deasupra norilor cand insoțitoarea de bord ne anunța ca aterizam in L.A.
Stam si asteptam sa intre "oaspeții" cand observam o pereche vizibil frați (fata si baiat) care se urca si iau loc pe fotolii in paralel cu noi.Ca sa parem mai politicoşi decidem sa-i salutam si sa vedem unde pleaca.
-Hey salut!Sunt Amber iar acesta este fratele meu Chris,voi?
-Buna Amber,eu sunt Gina si acesta este fratele meu Hikaru.
-Incantati de cunostinta.
-Si noi!
-Unde plecati daca nu e secret?
-Aa am decis sa ne vizitam rudele din Köln.
-Ce coincidenta!Noi la fel.
-Good then.Poate mai iesim.
Astfel terminand scurta discutie am gasit teme noi.Ne-am ținut de vorba fix o ora cat aveam nevoie oentru a ajunge in Spania.La aeroportul din Barcelona s-au urcat 2 baieti.Nu pareau a fi frati dar pareau trişti.De data aceasta cei care au inceput discutia au fost Gina si Hikaru.
-Buna,eu sunt Gina,el este fratele meu Hikaru iar ei sunt noi nostri prieteni Amber si Chris,nu ati vrea sa va alaturati?
-Cu mare placere doar ca nu ne cunoastem intre noi.
Astfel spunand au dat mana si au facut cunostinta.
-Ferdinand,incantat!
-Ernesto,la fel.
-Si baieti,spun eu,unde mergeti?
-Sincer nu sunt sigur dar cred ca ma voi decide in scurt timp.
-Si eu la fel.
-Ce ar fi sa veniti cu noi in Köln sa sarbatorim impreuna Revelionul?
-E o idee buna!exclama baieti impreuna cu fratii nostri.
-Deci e stabilit?Mergem la un club ceva apoi la noi acasa? Intreaba fratemio.
-Sigur!Sun toti odata.
Insoțitoarea anunța oprirea in Roma pentru colectare.De data aceasta urca o fata.Destul de frumoasa dar avea ochii trişti.Ca sa mai destindem atmosfera am bagat-o in tema.
-Hey salut eu sunt Amber,ea este Gina iar ei sunt Ferdinand,Ernesto, Chris si Hikaru.
-Hey sunt Julia incantata,prietenii imi spun Jul'.
-Ne bucuram sa te cunoastem Jul',ce te aduce prin aeroport in ziua asta?
-A e o intamplare naşpa de care vreau sa uit si am decis sa merg spre oraşul Crăciunului.
-Köln?Am intrebat toti parca stiind raspunsul.
-Da,cum ati..?
*am inceput sa radem cu pofta apoi i-am explicat si ni s-a alaturat si ea*
-Acum surioara o sa fii cu noi,zice Ernest cu un zambet pervers pe față.
Continuam sa vorbim până insoțitoarea anunță ultima oprire pentru colectare la Chişinău.
Imi parea cunoscuta denumirea oraşului chiar daca nu l-am vizitat niciodata.Privirile noastre au fost captate de fata care a intrat si cauta un loc liber sa se aseze.Din fericire langa mine si Chris era unul.Am salutat-o si am chemat-o sa se aseze.
-Hey tu!poti sa te asezi langa noi.
-Erm merci,apropo Irma.
-Amber,la fel.Iar ei sunt Gina,Hikaru,Chris,Ernest,Ferdinand si Julia.Ea este Irma.
- Incantati,au rostit toti.
Acum in sfarsit puteam savura zborul.Peste cateva ore avea sa fim in Köln.Intre timp am dus o discuție luuuuunga despre diferite subiecte idioate.Spun idioate pentru ca nu aveau sens,eram somnoroşi cu toții.Pe la ora 01:00 am ajuns in Köln.Aeroportul era impodobit.Zici ca eram in poveste.
Am iesit din el in graba deoarece cam nimeni din noi nu avea bagaje inafara de mine si cei doi spanioli.
Incercam deja de 1h jumatate sa oprim un taxi dar nimeni nu vrea.Pana la urma se gaseste un sofer bun care stopeaza si ne intreaba unde vrem.
-La casa de moda "Anabelle".
-O sa va coste 150€.
-De acord.
Tot drumul am privit pe geam si ma minunam ce frumusețe era intregul oraş.Credeam ca visez.
Intr-un sfarsit am ajuns la casa matuşii noastre.Sincer sa va zic cand am vrut sa batem la uşă eram cam speriați de ce vor zice dar totuşi ne-am luat inima in dinți si pana am privit eu pe geam Chris suna deja la uşă.
Ne deschide uşa un cuplu de varsta a doua cam la fel ca parintii nostri si ne saluta.
-Buna Chris,Amber.*imbratisari*
-Buna matuşa Megan,unchiule Jo'.
-Ei sunt noii nostri prieteni,am vrea sa le permiteti sa doarma la noi o noapte.
-Desigur,cum sa nu.E ajunul si ora 3 dimineața,intrați.Eu cu Megan acuş punem masa.
-Dar nu e nevoie.
-Este,tss fara comentarii.Sunt fursicurile alla matusa Megan,preferatele voastre.Atunci ar merge un ceai.
-Inca vorbesti?!spun eu chicotind si ceilalți acompaniindu-ma.
Am stat la masa putin apoi am decis sa ne culcam.Maine este totusi sarbatoare.
*morning 07:15*
-Trezirea somnoroşilor!!!Zic eu aruncând in toți cu perne.
S-au trezit cu o față gen "I will kill you before i wake up".
Nu am atras atentie si am mers spre bucatarie unde am gasit un biletel pe care scria...
CITEȘTI
Blood is everywhere
Mistério / SuspenseProtagonista Amber Montgomery fugită dintr-o societate Amish este membra a unei benzi internaţionale de ucigaşi sub numele de The Bloods.Aceasta este mulţumită de viața pe care o duce până când apare o persoana care o face sa se schimbe.Amber trece...