Gina:-Deci domnule esti gata sa raspunzi la intrebari?
X:-Mai duceti-va dracului.
Ernest:-Să inteleg ca da *rânjet*
X:-Oricum prietenei voastre nu i-a mai ramas mult.Injecția a fost cu un prototip de virus.
Gina:-Am' ti-am injectat ceva?*privire uimita"
Eu:-Da,nu puteam sa vorbesc ca sa va spun mai inainte.
Ernest:-Unde e antidotul?spune el apucându-l de camaşa.
X:-Cine a zis ca exista?*rânjet*
Gina:-Cum adica faci viruşi fara antidot?Esti nebun?Ah da esti.O sa-ti para rau.
X:-Ce puteti voi sa-mi faceti.Aveti nevoie de mine.*din nou rânjet*
Ernest:-Asta nu ma incurca sa-ți dau un glonț in picior.Astea fiind spuse ii impuşcă ceaşca genunchiului.
X:-Aaaaa..Nebun esti tu nu eu.
Ernest:-Think again.Inca un glonț in celalalt picior.Acum repede spui antidotul.
X:-Al doilea stelaj din arhiva.
Ernest:-Si daca nu e acolo?
X:-Trebuie sa fie.
Ernest merge sa caute iar eu cu Gina ne uitam dupa doctorul trasnit.
Peste vreo 15 minute vine Ernest in culmea furiei.
Ernest:-Ba ai zis ca e acolo.Nu e.
X:-Nu poate fi aşa ceva.Permite-mi sa caut eu.
Ernest:-Nu te poți mişca prostu..
Nu reuşeşte sa spuna asta ca din spate este impuşcat in umar.Eu si Gina am scos armele si am atintit spre intunericul din spatele lui.Se aude o voce.
X2:-Ba poate.Cu ajutorul meu.
Ernest:-Tu cine dracu mai eşti?
X2:-Sa nu te priveasca.
X:-Ştiam ca nu esti chiar nefolositor.
X2:-Apreciez asta dar nu am venit sa te salvez pe tine.Am luat antidotul si merg sa-l ajut pe Robert.
X:-Pe Robert?Robert Montgomery?
X2:-Intocmai.
X:-Nu cred.
La auzul familiei lui am tresarit.Montgomery?Ce dreq era asta?Conspirația infractorilor Montgomery sau toti aveau asta in sange?
X2:-De fapt,Robert mi-a propus un preț si un loc bun pentru antidot.
X:-Te va înşela fiule.
Hm fiule.Acum ştim cine e nebunul sub numarul 2.
X2:-Nu-mi pasa.Cu banii castigati imi pot face viata buna pe 50 ani inainte.
X:-Tradatorule!
X2:-Tu sa taci.Eu macar nu experimentez pe oameni.
Eu,Gina si Ernest ne uitam la drama aia de familie si deja incepeam sa adormim.cand nebunul ni s-a adresat:
X2:-A facut ceva pe voi?
Amber:-Cam da.
Gina:-I-a injectat un virus si nu avem antidot.Presupun ca e cel pe care vrei sa-l vinzi.
X2:-Da cred si eu dar nu am de gand sal impart daramite sa-l dau gratis.E o nebunie.
Ernest:-Serios?*față ironica*
X2:-Gura.Putem negocia.*rânjet pervers si privire atintita asupra mea*
X:-E contagioasa fiule.
X2:-Am zis eu ceva de contact?Am nevoie de transplant de rinichi.
Amber:-Never.
X2:-Fie atunci never antidot.
Ernest:-Iti dau eu unul.
X2:-Hm serios?Ai fi gata pentru prietena ta?
Ernest:-Da.
X2:-Aici cu instrumente nesterile.Iti risti viata?
Ernest:-Da am spus.
X2:-Fie.Tata,tu o sa ma ajuti sa pregatesc sala pentru el.
X:-Fara anestezie?
X2:-Fara.*rânjet*
Era gata sa o faca pentru mine?Eu si Gina stateam uimite si ii priveam.
Aia 2 nebuni au inceput pregatirile cand in fața uşii apar Jul si Chris.Jul se mişca incet indreptandu-se spre cei doi.
Se parea ca nu vad.Inca un metru si erau al lor.Drace.Se intoarce nebunul junior si o apuca pe jul de mana si ii pune arma la gât.Ceea ce nu ştiam noi e ca Ernest a trimis un SOS cu coordonatele intregii echipe.
X2:-Ati crezut ca puteti face ceva contra noastra?Gresit.Sii ii da un glonț lui Jul in burta.
Chris apare din intuneric si il doboara cu o lovitura puternica dupa ceafa.
Cade jos ca o bucata de hoit.Hikaru si Irma deja erau cu trusa de prim ajutor langa Ernest si Jul.
I-am legat pe aia doi inapoi si am cerut antidotul.
X:-Fata draga nu esti infectata.Am zis-o ca sa te panichezi.
Chris:-Antidotul unde e?Acum.
X2:-In buzunarul stang la pantaloni.
Chris baga mana si-l scoate.
Chris:-O sa ne prinda bine.Acum Adios Amigos!Astea fiind spuse doua glonțe s-au indreptat cu viteza spre tamplele lor.
Au decedat pe loc.
Christ:-Esti bine surioara?
Eu:-Da sunt.Cred.
Jul:-Nu te simti rau?Gen simptome?
Eu:-Nu doar puțină slabiciune şi...
CITEȘTI
Blood is everywhere
Mystery / ThrillerProtagonista Amber Montgomery fugită dintr-o societate Amish este membra a unei benzi internaţionale de ucigaşi sub numele de The Bloods.Aceasta este mulţumită de viața pe care o duce până când apare o persoana care o face sa se schimbe.Amber trece...