Събудих се в 16 часа, наспала се и отпочинала си. Реших, че преди да отида на бара, трябваше да релаксирам. Звънах на Емили.
- Хей, ще ми запишеш ли час при масажисткатата за 17.
- Разбира се, какви процедури.
- Обичайното. Хей, Емили, какво става в офиса.
- Шефът се е затворил в кабинета, а пред вратата му се чуват някакви гневни викове. Мисля, че говори с жена си.
- Дано не си го изкарва на нея, заради мен.
- Ви, да не би да чувам съвестта ти? - засмях се на тона и, който стана притеснително писклив и не много приятен за слушане.
- Не, разбира се, просто, ако се изпусне, че и изневерява, с лимузината ми е свършено.
- Знаеш, че е прекалено страхлив да го направи.
- Знам, обаче след всеки наш спор, му вдигам кръвното и той може да не се усети, когато и го казва, защото е свикнал да си крещим. Да се надяваме този ден никога да не дойде.
- Трябва да затварям, той излиза, след малко ще ти запиша час.
- До довечера.
Затворих телефона и се отпуснах на леглото. Не можех да си позволя да заспя отново, затова станах и отидох го гардероба. Облякох една сива блузка и скъсани черни дънки с висока талия, есента приближаваше и трябваше да се обличам по-плътно, защото не исках здравословни проблеми. Обух сандали и излязох, но се очудих, когато видях Ед да стои отпред и да ме чака.
- Ед, какво правиш още тук.
- Аз му казах да ме докара. - От колата слезе братовчедка ми - Джулиет. Тя работеше във фирмата много преди мен, като редакторка, но щом отвориха новия клон в Париж, я пратиха там. Мразеше ме, защото аз имах талант, а тя не, и се бях издигнала много повече от нея, за много по-кратко време. Завиждаше.
Беше облечена в черна рокля плътно по нея, типичния и стил, с големи токове и висок и стегнат кок. В лявата си ръка държеше малка черна чантичка, а в лявата държеше телефона си - Iphone X. За разлика от нея аз предпочитах samsung и затова го използвах.
- Здравей Джулиет. - казах и завъртях очи. - тъкмо се канех да излизам, така че набързо кажи какво търсиш тук.
- Доколкото помня леля Сиси не те е възпитавала така. - нарочно споимена името на майка ми, за да ме издразни. - Тя между другото каза, че си пропаднала.
YOU ARE READING
Bitch
FanfictionХората правят грешки. Аз правя история. Ви е 25 годишна журналистка. Различава се не само по буйната си цветна коса и по сините си очи, ами и по настойчивостта си. Би направила всичко, за да интервюира най-големите звезди, но би вложила двойно повеч...