You're fucking bitch.

232 29 0
                                    

Събудих се от някакво досадно вибриране на телефона. Чакай малко,беше събота , което ще рече, че Лизиан Елсън е станала. Прекрасно. Протегнах се и го взех.

- Ало. - казах, все още с дрезгав глас. Погледнах часовника. Коя откачалка, по дяволите, звънеше в 7:00. Тази Лизи наистина беше луда.

- Ти си шибана кучка!

- Добро утро и на теб Лизи.

- Майната ти, заради теб ме уволниха.

- Беше уволнена и преди интервюто.

- Бях на изпитателен срок... Ще те съдя, за фалшиви новини.

- Но нищо, което съм казала не е лъжа.

- Но съда не знае това.

- Лек ден и на теб Лизи. - казах и най-безцеремонно затворих телефона.

Мислите ли, че се стреснах? Не, изобщо. Поредната празна заплаха от човек, когото съм интервюирала. Нищо особено.

Но пък сънят ми беше провален. Реших да си разглеждам социалните мрежи, докато стане подходящо за ставане време. Очевидно разговора ми с Лизиан беше станал обществено достояние. И в момента записът се носеше из целия Туитър. А трендът беше #BitchIsBack. Скъпи мои последователи, аз никога не съм слизала от сцената.

Тряс

Звукът идващ от кухнята ме изкара от мислите ми. Кой може да е там... Оу, да, досадната Джулиет, която вчера се натресе. Но доколкото си спомням, снощи не беше в стаята си.

- Какво си мислиш, че правиш? - изкрещях от стаята, докато ставах от леглото.

Стигнах до вратата и я отворих, но преди дори да направя крачка и да изляза, се заковах на място. В кухнята ми имаше гол мъж...

- Моля те, по-тихо. - прошепна той и започна да събира дрехите си от пода.

..., който очевидно се опитваше да излезе безшумно. Не помня снощи да съм се прибирала с него, което ще рече, че е завоевание на Джулиет. Всъщност добро попадение и ако не и бях толкова бясна, че е довела някого вкъщи, при изричната ми забрава за това, щях да я похваля за избора. Беше със сивкава коса, очевидно неестествен цвят, и сиви очи, или поне едното, другото беше кафяво. Значи носи лещи. И изведнъж изгубих интереса, който бях проявила към него.

- Какво правиш - подшушнах.

- Опитвам се да се измъкна.

BitchTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang