Capitolul 3

41 5 5
                                    

P.O.V Zayn
  O ajut pe frumoasa mea iubita sa coboare din  maşină şi o vad pe Cloe  ca se uita la mine. E atât de frumoasa! Nu înțeleg de ce nu are un iubit. Daca nu o avem pe Victoria pe care chiar o iubesc,chiar mi-ar plăcea să fie iubita mea. De fapt mi-a plăcut de ea! De când eram mic  până în clasa a 9 a când am întâlnit-o pe  Victoria. Niciodata nu i-am mărturisit sentimentele mele pentru ca mi-a fost frică sa nu simtă contrariul. Ma uit la ea si vad ca Andra o certa , dar ei nu îi pasă si se uita în continuare la mine, în ochii mei , ne uitam si parca ne adânceam unul in ochii celuilalt. La un moment îi zâmbesc şi ea se înroşeşete. E aşa frumoasa când se înroşeşte.
P.O.V Cloe
     A zâmbit spre mine. Eu am înroşit. După el a zâmbit din nou dar de data asta in colțul gurii ca sa nu îl vadă Victoria. E  așa frumos când zâmbește!

P.O.V Zayn

 Deși am încercat să zâmbesc în colțul gurii pentru ca Victoria să nu  mă vadă,aceasta m-a văzut. Și,logic,am început să ne certăm  adică și-a dat ochii peste cap şi eu m-am enervat.
-De ce trebuie să îți dai mereu ochii peste cap?
-Te  deranjrază cu ceva,iubi?
-Da! Mă deranjeaza cu multe!
-Hai spunele!țipa ea ca sa atraga atenție la tot liceul.
-De ce trebuie să te bagi mereu în seamă ?spun eu printre dinți  ca să nu mă audă nimeni în afară de ea.
-Pentru ca toată lumea trebuie sa ştie cine eşti de fapt!Aşa ,deci ce te deranjeaza?
-Nimic.  spun iar după plec.
Dupa merg la baie îmi  arunc ghiozdanul şi ma uit în oglinda:,,Ce ai făcut mă??" zic iar dupa încep sa arunc tot ce prind!
  

Mă nervosule! Nu te-a învățat măta că  tre sa fii civilizat şi la liceu,bă??
Nu am şters cartea!! Iupiiii:))! Vreți capitole mai lungi??

Obsesie NedefinităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum