Capitolul 6

29 2 1
                                    

P.O.V.Zayn
Am făcut-o sa râdă.E foarte frumoasa când râde.I-am mărturisit sentimentele mele. Acum chiar mă simt mai bine. O iubesc. Nu vreau să o pierd.
P.O.V.Cloe
-Nu se poate. spun eu întristându-ma.
-Ce nu se poate?
-Multe:eu sunt tocilară iar tu popular,eu nu am avut un iubit în viața mea iat tu ai iubita chiar în momentul de fața si îmi spui ca mă iubesti?Ceva e putred la mijloc. Trebuie sa se întâmple ceva rău ,viața mea nu poate fi aşa usoara.
-Nu este adevarat. Eu te plac aşa cum esti. Nu vreau sa fii iubita mea pentru a....
-Stai! Vrei sa fiu iubita ta?
-DA. De ce nu??
-De ce da?
-Eeeee...Haide. îmi spune el iar dupa ma ia de mâna şi ma duce spre masina.
-Unde?
-Acasa la tine. Trebuie sa te duc acasa.
-De ce?
-Trebuie să mergi şi tu acas'?!
-Nu!
-De ce? Te-ai certat cu mama ta din nou?
-Ce vrei sa spui?
-Şi pereții au urechi dragă;). spuse el făcându-mi cu ochiul.
-Din nou:ce vrei ce vrei să spui cu asta?
-Am vrut sa îți aduc flori cu o saptamână înainte de ziua ta si am auzit ca te certai cu mama ta.
-Da....în legatură cu asta.
-Nu e nevoie sa zici nimic.:))))
P.O.V. Zayn
-Am ajuns. spun eu şi îi deschid portiera.
-Gata?
-Da. Am ajuns!
-Gata? Chiar nu bagi în seama ce mi-ai zis în padure?
Eu ma mir. Nu ştiu de ce. Nu vreau sa o rănesc aşa că o sa rămân indiferent.
-Foarte bine!spuse ea plecând nervoasă. Să vă țină!țipă ea din departare.
-Cloe.....nu vroiam sa zic asta....
-Nu îmi pasă ce vroiai să zici ,tot ai zis ceva ce m-a rănit. țipă ea de la geamul casei ei,iar dupa închide geamul şi trage draperiile
-CLOE! țip eu pentru ca sa iasa din nou la fereastră.
*Peste o oră*P.O.V. Zayn
Stau aici de o oră țipând după Cloe. Nu mai pot sa stau. Îmi iau maşina şi plec spre Vicky care mă aşteaptă de mult.
P.O.V Cloe
Mă uit pe fereastră. Încă nu a plecat?Ba da,pleacă acum! Logic, că pleaca ! Are iubită! Unde mi-a fost capul când nu l-am bagat în seamă? Acum plâng ca proasta. Nu trebuiesa plâng. Eu NU plâng. Dar oare? El o face? Sau sunt doar una printre altele?(asta e din trailerul facut de AndradaAndre pe care îl iubesc♡♡ capitolul 6 al cărții. Dă şi tu un ochi pe-acolo;])
Nu mai înțeleg nimic.
Ce se întâmplă cu mine? De ce plâng? De ce simt ca nu mai am inimă şi suflet? De ce? Ce îmi faci tu mie Zayn Lobly?
P.O.V Zayn
Am ajuns la cabana în care mă aştepta Vicky. Când ajung ea mă trânteşte pe pat şi ma întreabă în timp ce mă sarută pe buze:
-Unde ai fost iubitule 2 ore?
-Ăăă.....Eu.... Am ceva să îți spun...
-Nu m-am supărat ca ai întârziat.
-Ştiu....Dar...
-Nici un dar!
-VICTORIA ASCULTĂ-MĂ! țip eu.
-Ce ai? Zayn unde ai fost? Spune ridicându-se de pe mine.
-Undeva!
-Eu nu o sa îți accept toate aventurile. Cu cine ai fost?........*bla,bla,bla*
De aici nu am auzit nimic si am plecat spre maşină.Nu ştiu unde o sa mă duc. Dar vreau sa plec doar departe......Departe de Victoria,departe de scoală,departe de sentimentele mele față de Cloe. Din toate astea nu pot decât de doua sa fug,dar de sentimentele mele pentru Cloe nu voi putea niciodată sa ma îndepărtez. Oriunde merg le iau cu mine. Unde sa merg? Încotro? În ce direcție? Ştiu. Acasa la Cloe. De ce? Ca sa îmi fac pe drum curaj pentru a face ceea ce am în minte.
P.O.V Cloe
Încă.Plâng. Nu .Ma.Pot.Opri. Ce am? De ce nu ma pot opri din plâns?Pentru ca îl iubesc? Mereu l-am iubit dar niciodata nu am plâns pentru un băiat. Exceptând astăzi,când, simt cum inima mi se sparge de 1.000.000. de bucățele pe secundă? Oare am atâtea bucățele în inima mea sau aceasta va disparea la un moment dat?
P.O.V Zayn
Am ajuns în fața casei sale şi....











MOAHAHA. Mă simt malefica pentru ca vă las în suspans. Dar ,mai am o carte începuta la care trebuie sa lucrez. Asa ca tineti-va pentru sine parerile. Sau nu. No Cont.Bye. Pâna la urmatorul capitol:))))))

Obsesie NedefinităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum