Capitolul 9

21 3 3
                                    

P.O.V Zayn
Azi e o zi frumoasă. Merg cu maşina spre casa lui Cloe,ca să o duc la şcoală. Sunt în fața casei. Claxonez pentru ai grăbi pasul. Si strig după:
-Prințesă,caleaşca vă aşteaptă!
-Vin acum!o aud pe Cloe țipând din casa.
O văd venind spre maşină. E aşa de frumoasă,ca intotdeauna de altfel. Mă dau jos si îi deschid uşa:,,Fetele primele."îi spun. Ea râde şi eu zâmbesc la auzirea râsului ei,e atât de simpatica. Mă urc în maşină:
-Gata de plecare?
-Da,Zayn! Dar ce ai pățit? Ai febră?
-Nu de ce?
-Eşti mai zâmbitor ca înainte!
-Bucuria de a te duce la liceu,unde nu o să mă abțin să nu te sărut toată ziua,mă face fericit!Tu mă faci fericit! Spun iar după o sărut😘.Te iubesc😍
-Aww! Ce drăguț. Şi eu te iubesc😍.[vreau şi eu😭😭😭😭]
-Eu mai mult.
-Ba eu mai mult.
-Ba nu.
-Ba da.
-Ba nu.
-Băiete,tu te auzi te zici?Aş fi fost în stare să o omor pe Victoria dacă te rănea.
-Serios?Şi cu celelalte ce făceai?
-Le amenințam,prin bilețele, sau intram la ele în camera, pe fereastră şi le spuneam:,,Dacă te mai apropii de Zayn,nu o să mai ai păr''. Asta o spuneam cu voce îngroşată.
-Mulțumesc!
-Pentru?
-Când nu aveam curajul să mă despart de ele aveau ele curajul de a se despărți de mine.:)
-Asta e bine.
-Şi cu poliția ce făceai?
-Le era prea frica să meargă la poliție.😃😃
-Oo.....k?
-Ce? Ți se pare că sunt o ciudată?
-Nu.răspund eu simplu.
-O nebună?
-Nici pe departe.
-Atunci?
-Ce?
-De ce te uiți aşa la mine?
-Cum?
-Aşa....ciudat.
-Chiar vrei să ştii?
-Da.
-Mă gândesc, cât de frumoasă eşti.
-Serios?
-Da.
-Tocmai m-ai facut frumoasă?
-Da. Ce? Ți se pare că nu eşti?
-M..păi
-Fără păi. Fără deci.Fără dar. Eşti frumoasă. Acceptă.Şi gata.
-Bine.....cred.
-Nebuno! spun eu pornind masina si rânjind.
-Tot eu sunt nebună?spune ea surâzând.
-Da. Eşti nebuna mea.[vreau şi eu :((]
-Serios?
-Da :))
-Mulțumesc mult pentru complimente.
-Obişnuieşte-te.
-Nu cred că o să mă obişnuiesc,dar în fine.
-Am ajuns!
-Serios?Atât de repede?
-Da. Trebuie să fim abea la fără 10 la şcoală aşa că...am ajuns altundeva.
-Bine,dacă zici tu. Dar ce căutăm la cofetărie?
-Vreau să îți ofer o prăjitură,spun eu zâmbind.
-Dar,trebuie să fim la şcoală în..
-Aproximativ 30 de minute.
-Şi şcoala e...
-În celălalt capăt al oraşului. Ştiu.
-Şi cum...
-O să ajungem în mai puțin de 5-10 minute? Simplu. Viteza a treia.
-Dar...
-Ție rău de la viteze[nu mă judecați]. O să încerc să fiu cât mai grijuliu.
-Wow! Chiar te-ai gândit la toate!
-Dap.Acum intră.îi spun deschizându-i uşa.
-Mersi,Sir Zayn.
-Sir Zayn?repet eu ceea ce a zis strâmbându-mă.
-Eşti un gentlemen,sarvator de domnițe neajutorate. Deci,un cavaler,Sir Zayn.
-Salvator de....? Pe bune? De unde ai mai scos-o şi pe asta?spun eu râzând.
-Daaap.spuse ea râzând.
-Râsul tău...
-Nu îți place? Atunci nu mai râd,spuse ea întristându-se şi lăsând capul în jos.
-Nuu. Nu te întrista. îi spun eu ridicându-i bărbia cu două degete,iar apoi o sărut. Vroiam să spun că,râsul tău,la fel ca şi sărutul e...diferit. Mă înveseleşte,spun eu zâmbind.
-Foaaarte bine,spuse zâmbind si aceasta la rândul ei.
-Hai! Trebuie să mergem la casă să ne luăm 2 prăjituri şi apoi mergem la şcoală.
P.O.V Cloe
Ce tot spune?
-Nu mâncăm aici?întreb eu confuză.
-Nu. Am o surpriză pentru tine...
-Mmm,surpriză sună bine!Ooo nu! Iar am gândit cu voce tare.
Proasto. Creier prost. Minte proastă. Off!

-Ce prăjitură vrei?spune Zayn întrerupându-mă din gândit.

-Poftim?

-Ce prăjitură vrei?

-Habar n-am. Alege tu pentru mine.

-Tiramisu cu extra scorțișoară pe deaspra e bună?

-Sunt alergică la scorțișoară.

-Știu.spune el zâmbind.

-Atunci? Ce? Vrei să mă omori?spun eu confuză.

-Nu!Vroiam să văd dacă ești atentă.

-Și sunt.

-Da.Cât de cât.

-Cât de cât?Asta e bine?

-Da.

-Bine,atunci.

-De care prăjitură vrei?Ce fel ?

-Curcubeu.

-Bine.

Între timp vine rândul nostru să dăm comanda la casă.

-Bună ziua!spune Zayn.

-Bună,dragule!spune caserița.

Cum ai spus?Dragule? Dragule să îi zici sicriului în care o să te afli dacă mai flirtezi cu iubitul meu! Sunt atât de nervoasă.Îmi vine să sar după tejghea și să o bat măr pe,pe, nesimțita ast.

-Ce dorești,baby?zice caserița.

-Ce zici?Ești proastă,oarbă sau surdă?ARE IUBITĂ!spun eu enervându-mă mai tare.

-Nu te ambala,dragă. Că nu ți-l fur!Prea des.spune ea iar ultima propoziție o spune mai încet.

-Ce face?Dacă te mai dai la iubitul MEU,o să te trezești fără păr în cap. Aaa și fără cap.spun eu zâmbind iar după vreau să sar la bătaie la ea,dar Zayn mă ține.

-Calmează-te,iubito!Nu o băga în seamă,pentru că nici eu nu o fac!spune Zayn.Du-te în mașină și așteaptă-mă acolo,bine?

-Ok. Dar TU (spun arătând cu degetul spre caseriță) nu scapi așa ușor.

P.O.V Zayn

Cloe a intrat în mașină. Bun!Aici e un fel de COFETĂRIE-PATISERIE-FAST FOOD,deci...o să iau de toate,pentru surpriza mea pentru Cloe.

-Bun!Dați-mi o prăjitură Curcubeu,o negresă,2 brioșe,5 fursecuri,2 sendwiciuri SELENA cu șuncă,6 chifle fitness,2 Gordon-Bleu(nu stiu dacă am scris bine,e un șnițel umplut cu brânză topită,e mai bun decât credeți:]]),și....2 cafele,una cu zahăr,și alta cu lapte. Tot la pachet,vă rog frumos.spun eu zâmbind.

-Ok.spuse caserița.

-Cât face?

-Face...acum calculează pe calculator,și apoi scoate bonul. Exact 50 lei și 90 de bani.

-Bun.Nu am 90 de bani,dar dați-mi și o bomboană la 10 bani,și se fac.......51 de lei,spun scoțând banii și luând cum pot punga cu toată mâncarea ambalată și cele 2 cafele și bomboana.

-La revedere și o zi bună.

-La revedere,vânzare bună.

P.O.V Cloe

Îl văd pe Zayn ,venind cu ditai punga după el,2 cafele și încă ceva.Pune punga în portbagaj și după vine în mașină.

-Poftim!O cafea cu lapte și o bombonică cu extra ciocolată așa cum îți place ție . spune el întinzându-mi bomboana și cafeaua.

-Mersi.

-N-ai pentru ce.

-Și..Zayn? spun eu lăsând capul în jos. Scuze pentru...orice ar fi fost aia.

-Se numește gelozie,și nu conteză. Omul e gelos numai când îi pasă,Cloe. Și ție SIGUR îți pasă. Te iubesc!spune și mă sărută scurt.

-Aww. Și eu te iubesc,Căprioară.

-Căprioară?Sir Zayn? Nu poți găsi porecle mai bune?

-Scuze. Nici la asta nu mă pricep.

-O să mai lucrăm la asta,Pitico!

-HEY! Nu sunt eu pitică,ești tu prea înalt,URIAȘULE!

-Bine,bine!Gata cu poreclele.

-Bine! :))

-Haide!Pornește ca să nu întârziem la școală.








Halllo. Ce faceți?Sper că vă simțiți bine. Care credeți că e surpriza lui Zayn?An nou fericit :))))))))).See ya later <3

Obsesie NedefinităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum