*Seara*
P.O.V Cloe
M-am decis:O să îi opresc. Daca îl vreau pe Zayn,trebuie sa lupt pentru el. Am aflat locația : este o cabană a unui bunic al lui Zayn care a murit recent iar ea se afla în mijlocul padurii. O locație perfectă dacă mă întrebi pe mine,nu ca aş avea experiență😳, dar nimeni nu îmi cere părerea în legătura cu nimic aşa ca, cui îi pasă. Mă îmbrac îmi iau un rucsac cu apa şi mâncare,căstile iar dupa pornesc la pas. Deşi am maşina,vreau sa mă duc pe jos deoarece e frumos afara si pentru a nu îmi strica masina,prin noroiul din pădure.
*După o ora*
Sunt în pădure. Cred ca m-am pierdut.Deodată îl vad pe Zayn. Încerc să îmi ascund fața cu gluga. Oare mă vede?
P.O.V Zayn
Eram în padure în drum spre cabana unde ma aşteaptă Victoria. Dintr-o dată o văd pe Cloe. E aşa frumoasa, cu hanoracul pe care scrie:,,I'm bad. But don't hurt me". Ş-i l-a făcut singură. E atât de creativa.Are căstile în urechi deci probabil nu îmi aude claxonatul maşinii mele. Ochii ei ucigători sunt ascunşi de gluga hanoracului. Stai puțin!Ce cauta ea aici? Oare s-a pierdut? Aş putea sa o întreb.
-Cloe?
-Nu,fantoma ei! spuse ea sarcarstica dându-si gluga jos,dezvăluindu-şi parul lung şi frumos.
-Ce faci aici?
-Visez!zise ea schițând un zâmbet fals.
-Nu,serios! Te-ai ratăcit?
-Nu,nu m-am rătacit. Nu poți doar sa dispari?
-Nu,nu pot!
-De ce?
-Pentru că îmi pasa de tine.
-Serios?zice ea părând confuza.
-Da. De ce te-ai îndoi de asta?
-Pentru ca abea mi-ai spus buna vreodata, si suntem în aceeaşi clasa de aproape 4 ani.
-Te-am saluta de multe ori pâna acum.
-Ba nu. Şi îți zic si motivul: nu îți permite Victoria. spune ea întristându-se.
-De ce crezi asta?
-Pentru ca e adevarat.
-Da,am înțeles,dar de ce crezi că e adevarat?
- Pentru ca de fiecare dată când îmi zâmbesti,Victoria face mofturi iar după vă certați. Asta doar daca îmi zâmbesti,da păi daca ma saluți!între timp vad ca o lacrima i se prelinge pe față ,iar dupa ea şi-o şterge repede ca să nu o vad eu.
Înghit în sec pentru a mă abține sa nu încep si eu sa plâng. E atât de trist sa o vad pe ea plângând.
-Nu plânge!îi spun eu dându-ma jos din masina iar după ma duc sa o îmbrațişez.
-Nu plâng si nici nu o sa plâng pentru o târfa ca Victoria! spuse ea în timp ce îmi respinge îmbrățişarea,dându-se la o parte. Îşi face curaj iar apoi spune:
-Scuze!
-De ce?
-Pentru tot!
P.O.V Cloe
Vreau să îi spun tot ce am facut pâna acum. Vreau să îi spun ca eu l-am ranit în tot acest timp,si ca merita o viată frumoasa,dar nu cu Victoria.!Dar NU POT! Se uită la mine cu o nedumerire. De ce i -am respins îmbrațişarea? Pentru a nu plânge în hohote când ma îmbrățişeaza. Nu vreau sa par slabă în fața lui. Nu sunt obişnuită sa plâng. Nu sunt ca Victoria să plâng pentru ca mi s-a rupt o unghie. Eu sunt puternica si aşa voi rămâne mereu.El e slăbiciunea mea si aşa va rămâne mereu indiferent de ce se întâpla.
P.O.V Zayn
Da,Cloe si eu mi-aş cere scuze în locul tău. Cum ai putut? Cum ai reuşit? Cum ai putut sa îmi zdrobeşti inima si cum ai reuşit sa mă înmoi mai mult decât un mort?Stai puțin. Eu chiar sunt mort. Mort după tine. Cum am putut sa fiu aşa insensibil cu tine? Cum am putut sa pierd acei ochi fermecatori si cum îi pot recuceri?
-Nu trebuie sa îți ceri scuze!spun eu.
-NU ÎNȚELEGI! spuse ea țipând.
-Haide. Țipă,descarcă-te! spun eu pe un ton calm.
-NU POT! TU NU TREBUIE SA MĂ VEZI AŞA!
-Aşa cum?
-Țipând,panicându-ma când te vad , şi plângând.
-De ce?
-Pentru ca eu nu sunt aşa!Eu nu plâng! Eu nu înebunesc! Eu nu țip! Dar TU ,Zayn Lobly mă faci sa fiu aşa! Tu ma omori si ma învi în fiecare secundă în care te uiți la mine.spuse ea începând sa plângă.
-Ştiu cum e!
-Da ştiu ca stii pentru ca tu o ai pe Victoria care îți face asta.Dar aici e diferit.
-Ba nu!
-Nu ce?
-Nu Victoria îmi face asta.....
-Atunci cine?
-TU, Cloe Jennet faci asta. țip eu pentru a mă face auzit.
-Serios?
-Da! Te-am placut din clasa a 2 a! În clasa a 9 a am întâlnit-o pe Victoria,dar tot nu te-am putut scoate din mintea si inima mea.
-Tu vorbeşti serios?
-DA! O IUBESC PE CLOE JENNET!
-Nu mai țipa,nebunule că atragi urşii!
-Tu îi atragi mai mult!spun eu iar ea începe sa râda.
Am făcut-o sa râdă.E foarte frumoasa când râde.I-am mărturisit sentimentele mele. Acum chiar mă simt mai bine.
Ați vrut capitole lungi? Na! Capitole lungi, ca celelate 4 capitole parcă erau în proza scurta!😂😂 Nu uitați de Q&A!! Astept întrebari si sugesti în comentarii sau in privat. Bucurați-va aşa cum ma bucur si eu de cartea asta! Enjoy:))))
CITEȘTI
Obsesie Nedefinită
RomanceA fost un simplu băiat. Apoi un prieten pe care mă pot baza. Ma rog,aveam 5 ani... Apoi a fost acel băiat de care mi-a plăcut. Mai apoi o iubire. O obsesie. Acum iubitul meu. Eu sunt dovada vie că se poate. Că, deşi eşti singur toată viața,dintr-o d...