Capitolul 8

20 4 1
                                    

P.O.V Zayn

-Cloe?întreb eu.

-Ce cauți tu aici?întreabă ea întorcându-se ...... Plânge. Oare din cauza mea? Aș fi preferat să nu mai exist decât să știu că am rănit-o.

-Am văzut că plângi și vroiam să văd ce ai pățit...

-De parcă ți-ar păsa!spune ea în badjocură,începând să plângă mai tare.

-Dar......

-Fără niciun dar. PLEACĂ! țipă ea.

-Nu!Nu o să plec!

-AM ZIS SĂ PLECI!spune ea strângându-și lănțișorul și țipând mai tare.

-Acel lănțișor... spun eu mai mult pentru mine,amintindu-mi povestea acelui acesoriu neprețuit pentru mine, nu știu dacă și pentru ea.

-CE?CREDEAI CĂ NU L-AM PĂSTRAT?BA L-AM PĂSTRAT PENTRU CĂ PENTRU MINE E NEPREȚUIT.țipă ea,iar după se ridică și mă împinge ca și cum știe singur că e adevărat cea ce a zis.

-Și pentru mine e important. spun eu pe un ton calm.

-PLEACĂ!DACĂ ÎȚI PASĂ CÂTUȘI DE PUȚIN DE MINE PLEACĂ!țipă aceasta din nou.

-NU!spun eu țipând prima dată de când a început ea. NU O SĂ PLEC PENTRU CĂ ÎMI PASĂ!

-AM SPUS SĂ PLECI DACĂ ÎȚI PASĂ!

După o mică veșnicie ea spune:

-Încă nu ai plecat?rostește ea supărată.

-Nu. Chiar îmi pasă de tine.

-Mă iubești?

-Da. Mai mult ca orice și oricine.

-Te-ai despărțit de Victoria?

-Da.

-Din cauza mea?

-Nu! De ce ai crede asta?spun eu punându-mă jos,lângă ea care acum stă rezemată de perete și privește în gol ca și cum nu are de ce sa creadă asta.

-Nu e adevărat. De ce mă minți?

-De ce crezi că te mint?

-Am zis eu că,cred?

-Atunci de ce ești sigură?

-Pentru că mereu mă minți.spune cu amărăciune în glas.

-Ce vrei să spui cu asta?întreb nedumerit.

-Ai spus că mă iubești,ai mințit,ai spus că nu o să mă rănești,ai mințit. Sunt o proastă că te iubesc ,noapte și zi,oră de oră,zi de zi,lună de lună,an de an,timp de 7 ani?

-Dar eu?spun cu un zâmbet.

-Nu cred....

-Nu cred!spun eu începând să râd.

-Și totuși...de ce plângeai?

-Sincer...pentru că mă rănești...mereu mă rănești,dar eu m-mereu te iert și continui să te iubesc.spune ea cu vocea tremurată gata să plângă.

-Nu plânge...te rog.

-Te rog...mă rogi să nu plâng...mă rănești și după mă ,,rogi'' să nu plâng...tu nu ai plâns niciodată pentru o persoană pe care o iubești atât de care ți-ai fi dorit să nu existe ca să nu suferi atât pentru acea persoană?[asta e o idee dată de prietena mea cea mai bună ,mersi mult LuanaLua7,sis-ul meu de suferință:))]

-Ba da...

-Pentru draga ta Vicky,nu?

-NU. Pentru tine.spun eu ultimul cuvânt mai în șoaptă

-Vezi? Nu o poți spune cu voce tare.În pădure ai putut să țipi pentru că nu te auzea nimeni,aici nu țipi pentru că ar putea să te audă tot liceul.

-Mă provoci cumva?

-Poate..spune ea râzând. În sfârșit râde.

-Bine,dacă asta îți demonstrează că te iubesc atunci o să fac orice. spun eu îi lovesc ușor nasul cu degetul meu arătător mă ridic iar apoi o ajut și pe ea să se ridice.

-Haide!Urmează-mă!spun eu fericit.

După,încep să alerg în jurul liceului,și după prin-nauntrul acestuia țipând:,,EU,ZAYN LOBLY, O IUBESC PE ACEASTĂ MINUNATĂ PERSOANĂ DE LÂNGĂ MINE,CLOE JENNET''. La un moment dat am sărit în fața atâtor oameni țipându-le asta în față în cât o auzeam pe Cloe țipând în spatele meu:,,Nu îl băgați în seamă,e nebun.''.La un moment dat o aud pe Cloe strigându-mă din spate,mă opresc,ea îmi spune:,,Ești nebun'' ,o trag spre mine,și o sărut cu aldoare de parcă nu am văzut-o de secole. După sărutul nostru pasional,o văd pe Victoria venind spre mine.Nu îmi pasă. O iau pe Cloe de mână,e timpul să înfrunt realitatea.

-Aaa,deci cu această târfă ai fost în noaptea în care te-am așteptat 2 ore,nu?

-Da!Cu ea am fost,și chiar m-am simțit bine ,dezvăluindu-mi sentimentele. Și nu o face târfă. Mai întâi uită-te la tine și după vorbește de alții.

,,Zayn...''o aud pe Cloe șoptindu-mi la ureche ,,Stai liniștit.. Nu trebuie să faci asta pentru mine..''. Nu Cloe! țip eu. Tu meriți mai mult decât badjocura Victoriei.

-I-auzi!Ce mai merită ea?Pe tine?spune Victoria întrerupând acțiunea lui Cloe de a mă liniști.

-Da! Spune-mi sincer:ce nu are Cloe Jennet și ai tu?De ce o badjocorești?zic eu.

-Ce am eu?Deci..să vedem.spune Victoria uitându-se la unghile ei cu nepăsare.Deșteptăciune,frumusețe,popularitate,gust la haine(în timpul acesta îi ia bluza lui Cloe apucând-o cu trei degete,uitându-se la ea cu dezgust).

-TERMINĂ!țip eu.

-Hoo!Nu te ambala.

-Victoria,te rog nu mai încerca să mă contactezi sau să vorbești cu mine. De acum Cloe e iubita mea și nu mai vreau să mai am de a face cu tine,doar așa ca informație pentru tine.spun eu iar după merg mai departe cu Cloe de mână,ca și cum nu s-a întâmplat nimic.

-Ămm..Cloe?Iubita ta?Nu prea cred.spune Victoria.











Vă place capitolul?Lăsați păreri în comentari:)). Sper să vă placă.Sper că nu ați uitat de Q&A. Lăsați păreri,sfaturi,întrebări,și altele în comentarii.

Obsesie NedefinităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum