Circus Baby Pizza World

342 18 6
                                    

Mimo że nie miałem łatwo nie poddawałem się. Otworzyłem własny lokal - Circus Baby Pizza World. Zanim jeszcze został otwarty cieszył się dużym zainteresowaniem. Nowe „lepsze" animatroniki, obsługa techniczna w dzień i noc, bezpieczniejszy system, zero incydentów. To wszystko sprawiło ,że to ja ,jeszcze przed otwarciem ,miałem więcej zainteresowanych niż Freddy's. Lokal Henrego zamknęli, szykował teraz nowy z nowymi animatronikami. Te stare, jak mówił będą używane wyłącznie jako ozdoby. Wyłączone cały czas by nie powtórzył się incydent.

Mój młodszy syn siedział w ciężkim stanie pod obserwacją ,a żona obwiniała mnie o wszystko co zaszło. Najstarszy z rodzeństwa całymi dniami siedział w swoim pokoju załamany po tym co się stało. Jedynie córka się ze mną spotykała. Martha całymi dniami siedziała przy młodszym synu więc córka trafiła do mnie. To dzięki niej się jeszcze nie poddałem.

Na jej podstawie stworzyłem głównego animatronika mojej pizzeri - Baby. Do występów byli przeznazceni jeszcze Ballora, Funtime Freddy, Funtime Foxy i ich pomocnicy : Bidibaby, Elektrobaby, Minniereeny, BonBon, Bonnet, Lolbit. . Była jeszcze dwójka ale jeden był jeszcze nie skończony i wstępnie nazywał się Yendo a ten drugi... on został anulowany gdy znalazłem w nim... błędy. Potrafił coś czego nie umiał żaden inny animatron. On myślał. Nie był jak inni. Rejestrował i zapamiętywał wszystko. Nie był posłuszny. Potrafił kłamać i się przeprogramować. Gdy przygotowywałem wszystko do otwarcia zauważyłem dziwne zachowanie animatroników. Po kolei chodziły do scooping roomu i wracały pod koniec dnia. Ja znalazłem technika nocnego by je pilnował i nie pozwolił na jakiekolwiek niedociągnięcia. W dniu otwarcia przybyło naprawdę dużo dzieci. Córka jak zawsze była ze mną i jeszcze bardziej naciskała by móc pójść do Baby. „Tatusiu widziałeś! Ona umie robić balony! Proszę pozwól mi do niej iść!" „Czy nie zrobiłeś jej dla mnie?" W końcu straciłem ją z oczu, gdy wszystkie dzieci przyszły zjeść tort, kiedy ona podeszła do zabójczej maszyny. Gdy zrozumiałem co się dzieje było za późno. Została zamknięta w brzuchu Baby. Ogłosiłem wyciek gazu, bo po chwili z animatronika zaczęła wyciekać krew, a nie chciałem skończyć z opinią jak Freddy's. Ewakuowano wszystkich z budynku. Tylko ja zostałem płacząc pod nogami wyłączonego animatronika.

Purple guy- morderstwo z innej perspektywyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz