Dühösen fordultam át a másik oldalamra, amikor betoppant az ajtómon." Hajnali négy van ember,mi a francot keresel itt?" - kérdeztem magamban és megpróbáltam visszaaludni.
- Kérlek....segítened kell!
Ez a két szó, szinte varázslatként hatott rám. Álmosan ránéztem és bemutattam neki.
- Hagyj aludni.....te se segítesz nekem soha! - fordultam vissza dühösen.
- Jó, de ez fontosabb....Emberek élete forog kockán! Köztük Ashé is....
Felültem.
- Mondd! - és mesélni kezdett.
- Ugye én Ashtonnal járok. Igaz? Hát....hogy is mondjam....megcsaltam őt. Többször is. Hirtelen felbukkant Nash, akibe nagyon régóta szerelmes voltam és vagyok, de nem viszonozta az érzelmeim. Látszólag! Mert berúgtunk és ő rögtön bevallotta, hogy szeret! Persze csináltunk aznap dolgokat.....de megbeszéltük, hogy Ash szívét nem törjük össze! Őt nem verjük át! Aztán.....találkoztunk még kétszer. Ennyi év barátságot nem lehet sutba dobni! Viszont kicsit sokat ittunk és elszabadultak az érzelmek...... Ashton rájött,hogy megcsalom és ezért bocsánatot kértem tőle és Nashtől. Ashton nem hagyta, hogy öngyilkos legyek. Pár nappal később felelőtlenek voltunk, ezért született két gyerekünk. Ash a gyerekek születése előtti napon vett el feleségül és nagyon boldog voltam! Egész idáig.....Megismerkedtem egy sráccal, akit azonnal megkedveltem.Alexnek hívják. Rámugrott egy alsógatyában, ami.....elrepedt rajta egy kicsivel később. Aztán elhívott randizni......és elmentem vele randizni. Megpróbáltam a lehető legbunkóbb lenni, de belészerettem...Aztán megjött Ash és Alex meglátott minket csókolózni. Nagyon mély depresszióba esett és öngyilkossági kísérlete volt....aztán rájöttem, hogy minden az én hibám. Öngyilkos szeretnék lenni, de nem hagyják....pedig tudom, hogy jobb lenne ez a hely nélkülem! Ők miért nem látják ezt be? Minden, amit tettem a saját önző érdekeimet szolgálta! Nem tudok dönteni köztük, mert akkor kettőt megkéne bántanom, ha öngyilkos lennék nem kéne választanom! Persze megbántanám mindhármat,de legalább nem kell döntenem,hogy melyiket nem akarom a legjobban megbántani......
- Várj egy pillanat! Melyiket szereted a legjobban? Mert őt kell választanod.......
- Az élet nem ilyen egyszerű.....Mindhármat szeretem és nem tudok választani köztük,mert megbántanék valakit! Nem figyeltél? Erről beszélek vagy húsz perce!
- Ja persze, persze....Legyél öngyilkos, áldásom adom rá.
- Öhmm....köszi!- izgatottan kiugrált az ajtómon.
- Ha a hülyeség fájna....-morogtam és visszafeküdtem aludni. - Majd valaki úgyis megmenti.....
YOU ARE READING
My demons
FanfictionEbben az én démonjaimról írok rövid novellákat. Lehet benne 18+os rész néhány helyen. #882 in fanfiction #837 in fanfiction #797 in fanfiction #749 in fanfiction #721 fanfiction #713 in fanfiction #661 in fanfiction #636 in fanfiction #543 in fanfic...