Tündérmese

28 0 0
                                    

Egyszer volt hol nem volt élt egyszer egy uralkodó. Ez az uralkodó a nagy Kínában élt.
Volt három lánya, de sajnos fia egy sem. A két idősebb lány nagyon ronda volt,hosszú hajuk mindenbe beleakadt és az arcuk tele volt pattanással. De a legkisebb lány olyan gyönyörű volt,hogy a napra lehetett nézni de rá nem. Gyönyörű gyömbérvörös haja leért a fenekéig, ezért úgy nézett ki mintha fejéből folyton ömlene a vér. Az uralkodó szerette volna ha lányai férjhez mennek, de a két idősebb leányának nem akadt udvarlója. A legkisebb lány megsajnálta nővéreit, félrehívta őket és így szólt hozzájuk: "Lányok! Megszökhetünk erről a helyről. Gyertek! Kövessetek!"
A három lány megszökött a palotából és találtak egy farmot. A farmer kedvesen befogadta őket,cserébe ők segítettek ezt-azt a farm körül. A farmernak volt két fia, akik szemet vetettek a két idősebb lányra, mert mindnyájan rondák voltak. Összeházasodtak hát és boldogan éltek. Kivéve a legkisebbet. Sajnálta már,hogy megmentette a nővéreit és irigy volt rájuk. Tervet kezdett szőni a kiiktatásukra. Közben a farmernak is tervei voltak. Megkérte a legfiatalabb lány kezét,aki kényszerből igent mondott neki. Miután megülték a menyegzőt és a nászéjszakát,hazaszökött apjához és elmondott neki mindent. Az apja tajtékzott dühében és katonákat küldött a farmra. Szerencsére csak a farmert találták otthon, a két házaspár éppen a piacon árusította a termékeiket. A katonák meggyilkolták a farmert és fejét elrettentés képpen egy karóra tűzték. A legfiatalabb lány kezét megkérte egy gazdag, idős király. Összeházasodtak és "boldogan" éltek a messzi Japánban. Közben a két idősebb lány és férjeik a fenyegetéstől megijedve, elmenekültek az erdőbe. Egy szép napon a legkisebb lány sétálni indult az erdőbe, éppen abba ahol nővérei laktak. Kesergett szomorú életén és az öngyilkosságon gondolkozott. A nővérei meglátták és megakadályozták benne, de a lány ettől csak még szomorúbb lett. Hisz elrontotta nővérei életét, nem kéne kedvesnek lenniük vele! Bevallotta a nővéreinek, hogy mit tett velük akik erre haragra gerjedtek és ők maguk vetettek véget a legkisebb életének.
The End

My demons Où les histoires vivent. Découvrez maintenant