Dipper egyszer elindult sétálni az erdőben és talált egy postaládát. Odament és megérintette,de hirtelen kipattant a postaládából egy háromszög alakú sárga lény.
- Ez az én postaládám! - csapott rá Dipper kezére.
Dipper ijedten hátraugrott és nagy szemekkel bámult a lényre.
- Te...te..hogy? - hebegte és felváltva nézett a postaládára,meg a belőle kiugró lényre.
- Bill vagyok. Bill Cipher. És az egy hosszú történet,hogy hogy kerültem a postaládába....De ez az enyém! - lebegett fenyegetően közelebb Dipperhez.
- Rendben...értettem...- hebegte és elindult másmerre. Gondolataiba mélyedve szelte át az erdőt, csak a sárga lényen,Bill Cipheren járt az esze. Útjában elért egy sárga, háromszög alakú táblához. Közelebb lépett hozzá,hogy megvizsgálja de a tábla mellett hirtelen megjelent Bill.
- Ez a háromszög is az enyém. - pöckölte meg Dipper orrát.
Dipper hátralépett,de már nem ijedt meg. Legalábbis próbálta nem kimutatni.
- Miért a tiéd? - kérdezte kíváncsian.
- Mert én azt mondtam. - tette karba a kezét.
- Jól van értem...- sóhajtott és odébb ment. Meglátott egy a fa ágára akadt kék lufit. Kiszabadította az ág fogságából,majd már meg sem lepődött amikor Bill megjelent mellette.
- Ez is a tiéd?- kérdezte gyorsan, mielőtt Bill megszólalhatott volna.
- Igen. - vörösödött el kicsit a háromszög. - Szóval add vissza.
- Kérésed számomra parancs...- sóhajtott Dipper és Bill kezébe nyomta a kék lufit.
Bill csalódottan nézett az újból elmenő fiú után. Lehajtotta a fejét,majd gyorsan Dipper után kiáltott
- Várj! - teleportált elé és felvette emberi alakját. Fekete haját eltűrte a szeme elől és Dipper szemébe nézett nagy sárga szemeivel. - Csak azt akartam mondani,hogy ez is az enyém.
Lemutatott Dipper lábára. Dipper egy pillanatra lefagyott, meglepődött a háromszög gyors átváltozásán. Pár percig bámulta,majd feleszmélt és a lábára nézett.
- Mi? A cipőm? - vágott értetlen fejet.
- Nem. A lábad.
Dipper halványan elvörösödött és hátrébb lépett.
- Megakarod enni? - dadogta és még hátrébb lépett.
- Nem te butus - sóhajtott- a lábaddal együtt te is az enyém vagy.
Dipper még jobban összezavarodott.
- Nem értelek...
- Szeretlek - vörösödött el Bill - és ezért az enyém vagy. Kis butusom.
Odahajolt hozzá és egy lágy csókot lehelt az ajkára. Dipper félénken viszonozta a kis csókot. Bill még mindig piros feje,még jobban elvörösödött. Kicsit eltolta magától Dippert és a szemébe nézett.
- Te is szeretsz? - dadogta,önmagához nem méltóan
- Igen - remegett meg Dipper hangja is egy kicsit.
Bill elmosolyodott és most már bátrabban csókolta meg.
- Akkor a tiéd vagyok - suttogta.
- Az enyém,örökre.
YOU ARE READING
My demons
FanfictionEbben az én démonjaimról írok rövid novellákat. Lehet benne 18+os rész néhány helyen. #882 in fanfiction #837 in fanfiction #797 in fanfiction #749 in fanfiction #721 fanfiction #713 in fanfiction #661 in fanfiction #636 in fanfiction #543 in fanfic...