Farkasszemet néztek egymással. Egyik oldalon a jó, a másikon a rossz? Nem. Mindketten velejéig romlottak voltak. Csak nézték egymást, még az egyik meg nem törte a csendet:
- Te voltál! - suttogta a fekete hajú.
- Nem én voltam! - védekezett a magasabb.- Vagy még is?
A magasabb elvigyorodott, tetszett neki a másik fájdalma. Mert fájt neki, fájt neki az igazság. Átgondolatlanul támadt a magasabb nyakának, de az gyorsabb volt. Pár perc múlva már a levegőben lebegtette.
- Ugyan már Holló! - vigyorgott rá- Ha én is voltam a feleséged rémálmának okozója, mi a bizonyítékod rá?
Holló csak kapálozott a levegőben, de válaszolt.
- Én. Én tudom, hogy te voltál! - ordította dühtől vörös szemekkel. - És ne hidd, hogy legyőzhetsz!
Holló kitört a buborékból és leesett a földre. Gyorsan támadt, a magas reagálni se tudott és már is a falnál volt.
Egy teleportálás hallatszott és feltűnt Holló felesége, mire Holló eltűnt kezét a magas torkán "pihentetve" mintegy figyelmeztetésként, hogy hallgasson.
--Egy ciki beszélgetés után---
Miután a felesége elment, Holló újból láthatóvá vált.
- Fejezzük ezt be! - vigyorgott rá a másik.
- Rendben - suttogta Holló és a falnak nyomta - Ne hidd, hogy nem készültem fel!
Egy tőrt húzott elő és a másik gyomrába szúrta, majd kirántotta onnan. A vére gyorsan elárasztotta a sebet és az alatta lévő kis helyet. Hamarosan, már a saját vérében feküdt a padlón.
- Viszlát, Bill! - suttogta Holló és eltűnt.
- Megtette! Tényleg megtette! - suttogta hitetlenkedve Bill, majd hisztérikus nevetésbe kezdett.
Ekkor lépett oda mellé Holló felesége, Beatrice.
- Milyen szánalmasan hiszékenyek vagytok - legugolt Bill feje mellé.
Bill felnevetett. Tudta, hogy Holló nem tudta volna kitervelni az egészet.
- Tudtam, hogy valaki Holló mögött áll, ő túl hülye ehhez.
A semmiből Sansa tűnt fel egy véres kést szorongatva a jobb kezében.
- Te szuka!!!- üvöltötte és hozzácsapta Beatricet a falhoz.
Odafordult Billhez és elkezdte begyógyítani a sebét.
- Le fogunk győzni Beatrice! És elítélnek majd!
- Kinek fognak hinni jobban: nektek vagy nekem?
- Nekünk, természetesen! Sokkal több ideje élek, mint te!
- De nekem sokkal nagyobb az erőm! Viselem a sötét jegyet! - Bill sebére kezdett koncentrálni, ami megfeketedett.
- Neeeeeeee!! - Sansa koncentrált Bill sebére, mire az "átvándorolt" Sansa testére. Sansa összerogyott a kimerültségtől és a vérveszteségtől.
- Viszlát Bill! - ez volt az utolsó szava és szemei már üvegesen meredtek maguk elé.
Bill fékezhetetlen dühöt érzett. Hozzányomta Beatricet a torkánál fogva a falhoz és eltörte a torkát. Kitépte a gerincét és egyenként széttépte a belső szerveit. Odalépett Sansa kihűlt testéhez, felemelte és távozás előtt így szólt.
- Viszlát a pokolban!
Soha többet nem látták.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My demons
Hayran KurguEbben az én démonjaimról írok rövid novellákat. Lehet benne 18+os rész néhány helyen. #882 in fanfiction #837 in fanfiction #797 in fanfiction #749 in fanfiction #721 fanfiction #713 in fanfiction #661 in fanfiction #636 in fanfiction #543 in fanfic...