4. Bölüm
Elisa'nın evube doğru giderken. Yine o sesi duydum. Korkudan hızlı adımlarla Elisa'nın evinin önüne geldim. Ve beklemeye başladım.
Nedense duyduğum ses dün gece rüyamdaki sese çok benziyordu. Bu arada Elisa yanıma gelip " Günaydın" dedi.
"Günaydın nasılsın. "
"İyiyim sen. "
" İyiyim bende istersen artık gidelim. "
Gidelim anlamında kafasını salladı. Ve alışveriş merkezine doğru yürümeye başladık. Yolda o gizemli sesi düşünürken Elisa bana bakıp "ne düşünüyorsun" dedi. "Hiç-Hiç bir şey düşünmüyorum." Bu konuyu Elisa'ya söylemek istiyorum. Benim deli olduğumu ve benden uzaklaşmasını istemiyorum.
Elisa bana bakıp "hiçte iyi bir yalancı değilsin." dedi.
Bende olan biten herşeyi anlattım. Ve benden uzaklaşıp gitmesini beklerken bana sarıp "seni hiçbir zaman yanlız bırakmayacağım." dedi . Bende 2 saniye sonra ona sarıp sonsuza böyle kalmak istedim. Sonra alışveriş merkezine yürümeye devam ettik.
Alışveriş merkezine gelince ilk iş Defacto'ya girmek oldu. Elisa hemen pantolonların yanına gitti. Bende kendime kazak almak istiyorum.
Elisa yanıma kırmızı dar bir kotla geldi. Bende istersen dene olursa alırız olur mu?
" Tamam hemen deneyim bakalım nasıl olucak bana."
Elisa denemek için kabinlere gitti. Ben de rüyamda gördüğüm kişiyi daha önce bi yerde gördüm mü diye düşünüyodum. Bi anda kafamda şimşekler çaktı. Tabi ya daha önce onu okulda görmüştüm. Bana bakıp gülümsemişti. Ama bu nasıl olur sanki rüya değil de baska bir şeydi.
Bu arada Elisa yanıma gelip " nasıl olmuş mu?" dedi.
" Çok güzel olmuşsun kırmızı sana yakıştı."
" Teşekkür ederim peki sen ne alacaksın."
" Bende şu kırmızı kazağı alıcam. "
Nedense hep kırmızı rengi severim. Bana rahatlık ve duygusalliği hatırlatır. Neyse kasada sıraya geçip beklemeye başladık. Aldıklarımızı ödeyip çıktık.
" Elisa sinemaya gidelim mi? "
" Tamam Hyla gidelim. Ama hangi filme gidelim. "
" Aklımda bi film yok ama gidince seçeriz olur mu? "
" Olur Hyla."
Sinema Salonları alışveriş merkezinin en üst katında olduğu için yürüyen merdivene yürümeye başladık.
Sinema salonlarına gelince hangi filme gitsek diye düşünmeye başladım.
" Hyla hangi filme gidelim. "
"Bilmiyorum ki hangisine girmek istersin. "
" Benim için farketmez ama komedi olursa iyi olur. "
" Tamam anlaştık. "
Komedi filmine gitmek iyi fikirmiş kendimi biraz olsun toplamıştım.
" Elisa artık gidelim mi? "
" Olur zaten benimde evde işlerim var."
Elisa ile alışveriş merkezinden çıkıp eve doğru gitmeye başlamıştık ki yine aynı sesi duymaya başladım. Ama bu sefer bi kere değil hep adımı tekrar ediyordu. Korkudan hızlı adımlarla yürümeye başladım. Elisa hemen durumu anladı ve beni sakinleştirmeye başladı.
"Sakın ol Hyla kendini kaybetme ben senin yanındayım. "
Onu sayesinde biraz rahatladım. Hem seste kesildi.
Bu bölüm biraz geç geldi. Kusura bakmayın. Ama yeni bölüm en yakın zamanda gelicek. Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın. :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsanevi Yıl
Fantasy15 yaşındaki bir kızın lisenin ilk yılında başına gelenleri anlatan hikayesi. Hyla, Elisa, Enju ve Yuu'nun eğlenceli dünyasına hoş geldiniz.