5 . Bölüm
1 Hafta Sonra
Elisa ile bi okulun ilk haftasını gitmeden gezerek geçirmiştik. Ama bu hafta ve sonraki haftalar gitmek zorundayız.
Elisa'yı almak için evlerinin önünde bekliyorum. Elisa cama çıkıp " 5 dakika içinde geliyorum " dedi. Sanırım saçlarını yapıyordu. 5 dakika sonunda Elisa dışarı çıkmış okula doğru yürümeye başladık.
Elisa bir haftanın nasıl olurda bu kadar kısa sürer diye düşünüyordu. Sonunda dayanamayıp.
"Hyla nasıl oluyor da bi hafta bu kadar kısa sürer?"
"Bilmem sanırım çok gezdik o yüzden çabuk geçti. "
Tamam olarak bende anlamış değilim nasıl geçtiğini. Yolda yürürken birinin okula doğru giderken gördük. Ama onu önceden görmemiştik."Acaba yeni mi geldi okula?"
"Sanırım benim gibi yeni gelmiş. "
" Evet yeni biri daha gidip tanışalım mı? "
" Olur Hyla tanışalım."
Yanına doğru giderken uzun altın sarısı saçları parladı. Uzun boylu biraz fazla zayıftı ve yeşil gözleri olan çok güzel bir kızdı. Yanına gidince Elisa ile bir ağızdan "Merhaba" dedik. Biraz şaşırdı ve o da bize
"Mer-Merhaba benim adım Enju."
"Bende Hyla buda arkadaşım Elisa tanıştığımıza memnun oldum. "
" Bende memnun oldum. Sakıncası yoksa sizinle okula gidebilir miyim? "
" Tabiki neden olmasın. "
Bunu söyleyen Elisa'ydı . Sanırım onu sevmişti. Bende sevmiştim.
" Enju sanırım buraya yeni taşındınız?"
" Evet yeni taşındık. Ve benim burdaki ilk arkadaşlarımsınız."
" Buna sevindim. Belki bizim sınıftasındır."
" Sınıfım 1-C sizin?"
Elisa bunu duyunca sevinçten deliye döndü.
" Bizde 1-C'eydeyiz."
Konuşurken okula geldiğimizin farkına bile varmadık. Sınıfa girdik. İlk ders matematikti. Öğretmen derse girdi ve hemen konuyu anlatmaya başladı. Ben Elisa ve Enju yanyana oturuyorduk. ( Yazar notu:Sıralar tekli. :) )
İlk ders çok çabuk geçmişti. Teneffüste Enju'nun yanına gittim. Elisa da yanındaydı.
" Ee nerler konuşuyorsunuz bakalım. "
" Enju'ya okul çıkışı işi yoksa beni götürdüğün cafe'ye gidelim mi diye soruyodum tam sen geldin."
" Aslında iyi olur ne dersin Enju gidelim mi?"
" Olur gidelim. "
Bu gün okul yarım gün olduğu için rahat rahat derslere konsantre olabiliyorduk.
Ama kafadamda şöyle bir sorun vardı sesleri duyduğum günden beri okulun ilk günü gördüğümüz çocuğu görmemiştim. Yoksa o çocukta baska bir şeyler mi var. Hem onu gördükten sonra garip sesi duymaya ve rüyayı gördüm.
5. Bölüm de bu kadar yeni bölümü cuma akşamı ve ya cumartesi öğleden sonra gelebilir. Bölümü beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın. :)
Multimedia'da Enju var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsanevi Yıl
Fantasy15 yaşındaki bir kızın lisenin ilk yılında başına gelenleri anlatan hikayesi. Hyla, Elisa, Enju ve Yuu'nun eğlenceli dünyasına hoş geldiniz.