Poloin'de İlk Gün

228 21 9
                                    

  Artık bölümleri daha uzun yazmayı düşünüyorum. Nasıl olur bunu yorumlarda belirtirseniz sevinirim.

          

             11. Bölüm

Helmund'u karşımda görünce biraz şaşırdım. Bizimkiler Helmund'u görünce biraz korktular. Ama Helmund "Benden korkmanıza gerek yok. "

  Bizimkiler biraz da olsa rahatlamıştı. Helmund bize burayı yani Poloin'in ana şehri olan Poin şehrine götürmeye başladı. Yol boyunca çok fazla konuşmadık ama şehri görünce ağzımız açık kaldı.

Şehir o kadar planlı kurulmuştuki etrafı daha da güzel gösteriyor ve daha ilgi çekici hale getiriyordu. Şehir tam ortasında central park'a benzeyen bir alan vardı. Binalar düzenli ve en fazla 20 katlıydı.

Poloin halkı isteğini gibi gezebiliyordu. Bunula birlikte Helmund bize bir şey söylemek için durdu ve "Burası Poloin gezegeninde kalan tek özgür şehir yani diğer şehirler Gernimenlerin elinde ve onları geri almak için savaşıyoruz.

Burada ise size büyük işler düşüyor. Gernimenlerin büyü güçü yok ama çok iyi uzaktan dövüşebilirler. Biz onları büyü güçlerimiz ile yendik ama bu sefer bizim tarafımızdan onların yanına geçenler sayesinde tekrar bize savaş açtılar ve elimizde bu şehir hariç bütün şehirlerimizi ele geçirdiler. Ama siz ilk günden savaşa gitmeyeceksiniz. İlk buranın tarihini size anlatıcam ve sonraki 1 hafta eğitim alıp savaşa gideceksiniz."

Sadece kafamızı salladık. İlk gün buranın tarihini dinlemek güzel olucak. Elisa bana bakıp " İlk önce burasını gezmek istiyorum" dedi. " Ben de burasını gezmek istiyorum ama ilk önce Helmund buranın tarihini anlatsın sonra gezinmek için izin alırız olur mu? " " Tamam Hyla "

Kusura bakmayın. Bu bölüm geç geldi ve biraz kısa oldu ama sonraki bölümde telafi edecem merak etmeyin. Bölümü beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın. 

          Sevgilerle Tolga

Efsanevi YılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin