Bu bölüm biraz kısa olabilir. Çünkü büyücünün dünyasını anlatıcam. Bu bölüm bizimkinlerden uzak bi bölüm olucak :)
8. Bölüm
Ben büyücü Helmund. Burası bizim biricik gezegenimiz Poloin. Poloin gezegeni çok gelişmiş ve iyi bi bir yerdi. Ta ki onlar gelene kadar onlar yani Gernimenler. Kendi dünyalarını yaşanmaz hale getirince.
Bizim gezegenimize geldiler. Onlar buraya 10 yıl önce gelmişlerdi. İlk başlarda çok iyi gibi görünseler bile sadece bizi kandırmak için rol yapmışlardı. Biz onlara güvenince olanlar oldu. Onlar gelmeden önce dünyamız yani Poloin çok güzel bir yerdi.
Teknolojimiz çok iyiydi. Dünyanın teknolojisi bizimkinin yarısı bile değil. Bizler aynı insan gibi görünüyoruz tek bi fark vardı. Göz renklerimiz bizim göz renklerimiz zaman değişirdi. Kızınca mutluyken ve ya üzgünken hep renk değiştirirdi.
Dünyamıza çok iyi bakıyorduk. Doğa zarar vermez. Tehlikeli atık atmazdık. Dünyamızda bize iyi davranırdı.
Gernimenler ise dünyalarına iyi bakmadıkları için dünyalarını öldürmüşlerdı. Bu yüzden Gernimenler bizim dünyamıza geldiler. Başta bize dünyaların yok ve başka bi gezegen de yaşamak için aramaya çıktıkları ve bizim dünyamızı bulduklarını ve buraya geldiklerini söylediler. Bizde iyi olduklarını zannettik ve kabul ettik.
Dünyamıza geldiklerinde size çok yardım ettiler. Madenlerimizde çok çalıştılar ve bizim sanayimizin büyümesine yardım ettiler.
Ama kendileri burayı işgal edecekleri için önceden hazırlık yapıyorlarmış. Bunu çok geç anladık. Anladık ve anladığımız da ise iş işten geçmişti. Çoktan işgale başlamışlardı. Biz onlara karşı hiç bir şey yapamadık. Bizden kat ve kat daha güçlülerdi.
Bizim de aklımıza dünya geldi. Ve büyü güçlerim ile rastgele birine ulaşmaya çalıştım. Buldum ve adını Hyla olduğunu öğrendim. Biraz onu gözlemledim. Ama sanki beni hissetmişti. Sonra onu rüyasına girdim. Rüyasına girince beni görüp korktu be kaçmaya başladı. Rüyada olduğumuz için hemen önüne geçtim yani ışınlandım. Ve düşmesine neden oldum. Ve sadece " Bu yıl senin için çok zor ve eğlenceli geçecek " dedim.
Ve rüyasından çıktım. Ama çok korkmuştu. Ama ikinci kez rüyasına girince hiç bir şey yapmadı. Bu beni şaşırttı sanırım onlara verdigimiz güçleri öğrendiler.
8. Bölüm bu kadar biraz gidecekler gezegeni anlattim. Umarım beğenmişsinizdir. Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın. :)
Multimedia'da Helmund var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efsanevi Yıl
Fantasy15 yaşındaki bir kızın lisenin ilk yılında başına gelenleri anlatan hikayesi. Hyla, Elisa, Enju ve Yuu'nun eğlenceli dünyasına hoş geldiniz.