Yeni Aşk

436 26 10
                                    

    Somada yaşanan olaydan sonra biliyorsun az çok ben bir karar aldım 3 gün bölüm paylaşmadım. Yas tuttum. Kusura bakmayın. O yüzden cuma günü gelicek bölüm bu gün geldi.

          6. Bölüm

Birden Enju'ya baka Yuu'u gördüm. Yuu kızıl saçlı mavi gözlü uzun zayıf ve yakışıklı birde kibar. Enju'ya nasıl desem sanki ondan hoşlanır gibi bakıyordu. Birden Elisa bana bakıp " Kime bakıyorsun sen" dedi.

" Ben mi Yuu'a bakıyorum. Baksana Enju'ya nasıl bakıyor. "

"Evet gördüm. Sanırımsam ondan hoşlandı. Ama birbirine yakışıyorlar."

Ders bitsin de gidip konuşayım diye bekliyorum. Aslında Yuu biraz çekingen ve içine kapanıktı. Onu ilkokuldan beri tanırım. Fazla arkadaşı yok. Ama Enju'yu görünce içine kapanıklığı gitmişti. Ders bitmişti. Hemen Yuu'nin yanına gidip "Merhaba" dedim.

"Merhaba nasılsın. "

"İyiyim saol sen nasılsın. "

"İyiyim sana bir şey sorabilir miyim? "

" Tabiki. "

" Bu gün gelen kız okula yeni mi transfer oldu."

" Evet yeni transfer oldu. Adı Enju."

Adını öğrenince ağzı kulaklarına vardı. Gözüm Elisa ile Enju'ya takıldı. Elisa Enju ile özel bu şeyler konuşuyor gibiydi. Sanırım Elisa olayı Enju'ya anlatıyordu. Hemen yanlarına gittim ve neler konuştuklarını öğrenmeye başladım.

" Ne konuşuyorsunuz bakalım."

" Hyla senin bana derste söylediklerini Enju'ya anlatıyordum."

Enju kafasını evet anlamında salladı. Sanırım o da ondan hoşlanmıştı. Benim de aklıma bi şey geldi. Acaba birbirlerini seviyorlarsa o zaman sevgili olsunlar. Hem grubumuz bi kişilik daha büyümüş olur.

"Enju sadece bir soru sorucam ama bana doğru söyle olur mu? "

" Tamam sorunu bekliyorum. "

" Yuu'den hoşlanıyormusun?"

" Bunun için biraz düşünmem lazım ama sanırım evet ondan hoşlandım."

Elisa heyecandan hemen Yuu'nin yanına gidiyordu zor tuttum. Elisa dur bi de Yuu"e soralım. Hemen Yuu'nin yanına gidip " Sana bi şey sorabilir miyim? " dedim.

" Tabiki neden olmasın. "

" Enju'dan hoşlanıyormusun? "

" Tamam olarak nasıl söylesem sanırım evet ondan hoşlandım. "

6. Bölüm bu kadar aşk olaylarını hiç beceremiyorum. Kusura bakmayın. Bölümü beğendiyseniz oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın. :)

Multimedia'da Yuu var.

Efsanevi YılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin