Okulun İlk Günü

731 38 10
                                    

İlk bölüm kısaydı ama bu bölüm uzun ve heyecanlı olucak.

   2. Bölüm

Elisa ile yolda yürürken birinin bana baktığını hissettim. Ama arkama döndüğümde kimse yoktu. Bende Elisa'ya bir kaç soru sormaya başladım.

  "Elisa seni buralarda daha önce görmedim buraya yeni mi taşındın."

  "Evet burata babamın işi yüzünden taşındık. Babam asker ve sürekli tayini çıkar."

  Okula yaklaştıkça ne kadar büyük bir yer olduğunu yeni anlamıştım. Elisa ile yolda giderken beni durdurdu ve ileride duran birini gösterdi. "Bu çocuğu tanıyor musun."

  Kafamı hayır anlamında salladım. Sanırım Elisa ondan hoşlanır gibi oldu.

  Elisa bana bakıp çok yakışıklı bir erkek dedi. Bende evet yakışıklı ne olmuş yani der gibi bir bakış attım.

Ama çocuğa dikkatli bakınca gerçekten de yakışıklı biriymiş.

  Elisa hemen yanına gidip tanışmak istedi onu zar zor tutuyorum. "Elisa bırak okulda tanışırız."Elisa hemen ya bizim okuldan değilse dedi. Bende hemen cevabı yapıştırdım."Kızım senin aklında mı yok okul üniformasına bakar mısın? "

Elisa formaya bakinca biraz utandı ve yanaklarını kızardı. "Ne bileyim Hyla bizim okuldan olduğunu"

Bende yürü yoksa okula ilk günden geç kalıcaz senin yüzünden dedim. Ve yine utançından kızardı.

Okula geldiğimizde müdür her sene olan ve sıkıcı olan konuşmasına başlamıştı. Konuşmadan anladığım tek şey "bla bla bla".Ve sonunda sınıflar açıklamaya başlamıştı.

Acaba Elisa ile aynı sınıfta olabilecek miyim?.Derken Elisa ile kalabalığı yararak geçtik ve isimlerimizi aramaya başladık ki o yakışıklı çocukta ismini ararken Elisa'ya dönüp "Seninki geldi."

Elisa'nın yüzü tekrar kızarmaya başlamıştı. Ve hemen savunmaya geçti. "Nerden benimki oluyormuş." Bende kendimi tutamayıp biraz güldüm.

Birden kendi adımı gördüm ve ve hemen adımın olduğu yerde Elisa'nın da ismini aradım. Aradığımı bulunca sevindim. "Elisa aynı sınıftayız."

Elisa sevinçten deliye döndü ve ama sarıldı. "Seninle aynı sınıfta olmak benim için süper olucak Hyla." Bende memnun bi ifade ile ona sarıldım.

Sanırım sınıfı bulmak için okulun içine girdik. Sınıfımız 1-C'eydi ve girişten sonraki 3. Sınıftı. Sınıfa gir boş bir sıraya oturduk. Sınıf öğretmenini beklerken Elisa ile konuşuyorduk. " Elisa okul çıkışı bir yerlere gidelim mi?"

"Olur nereye gidelim ben burayı  tamam olarak gezemediğim için bilmiyorum."

"Okulun biraz uzağında bir cafe var oraya gideriz istersen."

"Olur Hyla okul bitsin gidelim."

Konuşurken öğretmen geldi. Bizde ayağa kalktık. Öğretmen oturabilirsiniz dedi. Ve ders programını tahtaya yazmaya başladı. Bitirince de ders programı yazan gidebilir dedi. Ben ders programını yazınca Elisa'ya baktım o da bitirmiş beni bekliyordu.

"Elisa bitirdim gidebiliriz."

"Tamam Hyla gidelim."

Cafe'ye doğru giderken bir yandan da konuşuyorduk. Cafe'ye varınca boş bir masaya oturduk. Garson gelip ne istersiniz dedi. Bende iki tane kahve alabilir miyiz dedim. Garson hemen geliyorum deyip gitti. Bende konuşmaya devam ettim.

"Bu hafta okula gitmesekte olur zaten ilk hafta yoklama alınmıcak."

"Olur bi hafta beni gezdirirsin o zaman."

"Tamam anlaştık o zaman."

Bu arada garson kahveleri getirdi. Elisa hemen bi yudum alıp tadı nasıl diye baktıktan sonra tadını beğendi. Bende bi yudum alıp konuşmaya devam ettim. "Nerde oturuyorsun."

"Senin evin bir üst sokağında oturuyorum."

Bende şaşırdım ve ne kadarda birbirimize çok yakın oturuyoruz dedim ve daha çok zaman geçirebiliriz diye seviniyordum.

Bu arada bu sabah gördüğümüz çocuk hemen yan masada oturuyordu. " Elisa bu sabah gördüğümüz çocuk degil mi?" Elisa evet o anlamında kafasını salladı.

Kahvelerimiz bittiği için garsondan hesabı istedim. Garson hesabı getirdi ödeyip çıktık. Eve doğru giderken sabahki his tekrar etti. Sanki biri yine bana bakıyordu. Ama onu göremiyorum. Elisa'yı evine bıraktım ve kendi evime doğru giderken sokakta kimse yoktu ama biri benim adımı söyledi arkama dönüp baktım ama kimse yoktu.

Korktum ve hızlı adımlarla eve doğru gitmeye başladım. Evin önüne gelince anahtarımı çıkarıp kapıyı açıp eve girdim. Ve her zaman yaptığım gibi bilgisayarı açtım. Bilgisayar açıldıktan sonra facebook, twitter ve wattpad'i açtım. Facebook'ta Elisa'ya arkadaşlık isteği gönderdim.

  Yazarın notu:2. bölüm bu kadar beğendiyseniz vote ve yorum yapmayı unutmayın. 3. bölüm çarşamba günü gelebilir. Birde paylaşırsanız sevinirim. 

Efsanevi YılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin