ikinci bolum

46 20 12
                                    

Elfida artık başka bir ailenin çocuğu olmuştu. Zavallı hiç biseyden habersiz masum bakışları ile etrafı izliyordu.
Meral ile selim bu bebeği sahiplenerek kendi çocuğu gibi büyütmeye karar verdiler. Aslında elfidaya baglanmalarinin sebebi onların bir çocuğu olamaması... artık elfida evlatlık bir çocuktu... meral;
Senin adın elfida kızım. Zavallı yavrum herşeyden habersiz küçücük yaşında başına neler geldi. Sen ölebilirdin ama demek ki rabbimin bana bir lutfusun, sen benim yavrumsun. Selim meral'e hüzünlü gözlerle bakıp oradan ayrıldı.

****
Elfida günden gune büyüyordu ve meral onu öz kızı gibi seviyordu. Elfida'nin öz teyzesi canan, elfidanin kurtarıldığını ve bir ailenin sahiplendigini biliyordu. Elfidayi o zamanlar yanına alamazdı çünkü ona bakacak durumu yoktu fakat gunden gune durumu duzeliyordu.
Bir gün canan ablasının mezarına gittiği zaman ablasının küçük bir bebeği olduğunu hatırladı ve elfidayi yanına almaya ve onu büyütmeye karar verdi. Artık canan'in yapacağı çok önemli bir görevi vardı. Elfida...
Canan in araştırmaları üzerine elfidanin evini bulmuştu ve meral ile konuşmak için onun evine gitmişti ve kapıyı çalar
+merhaba
_ merhaba kime bakmistiniz?
+Meral sancak a bakmistim
_ buyrun benim de siz kimsiniz
+ben elfidanin teyzesi canan der ve( meral in kafasına kaynar sular dökülür )
_ buyrun içeri girelim
+tabi
Ve içeri girerler
_neden geldiniz
+ben elfidayi almaya geldim
_ kusura bakmayın elfidayi size veremem ama eğer onu görmek istiyorsanız buna hiçbir sözüm olamaz çünkü onu görmek sizin de hakiniz ...
+bakin meral hanim o benim yegenim ve ablamin bana vasiyeti olmasada tek yadigarim. lütfen anlayın!
_bu zamana kadar neredeydiniz peki kızım 19 yaşına geldi 19 yıldır neredeydiniz? hiç mi aklınıza gelmedi.
+ benim maddi sıkıntılarım olduğu için gelemedim. Elfida ya bakamazdim. Ama şimdi maddi durumum iyi ve ona bakmak istiyorum.
_kusura bakmayın onu size vermemem şimdi kapı orda!

Buna sinirlenen canan kapıyı çarparak gider. O anda elfida okuldan döner ve canan ile karşılaşırlar. Canan elfida'yi gördüğünde kardesine çok benzedigini farkeder ve hemen yanına gider.
+merhaba canım
_merhaba efendim kusura bakmayın sizi taniyamadim. Kimsiniz?
+senin adın elfida mi?
_Evet efendim. Siz kimsiniz?
+ ben senin teyzenim elfida...
_ ama annem daha önce bir teyzem olduğunu söylememişti.
+ evet canım bilmediğin şeyler var...
_kusura bakmayın efendim ama eve gitmek istiyorum.
+dur elfida gitme kizimmm...

Elfida cananin dediklerini dinlemeden eve koştu çünkü annesine söyleyecek çok şey vardı...
+ hoşgeldin kızım.
_ hosbuldum annecim neyin var yüzün sararmış gibi. Anne kapıdaki kadın kimdi ? Bana senin teyzenim dedi. Benim teyzem mi var anne ? Ve bana bilmedigin şeyler var dedi anne o kadın kimdi ?? Ve bilmediğim şeyler ne??
+dur kızım biraz nefes al. öncelikle ben iyiyim o kadin da bir akrabamiz.
_Ama anne benimle konuşurken gözleri doluyordu.
+ kızım herhalde bir sorunu vardır. Neyse sen aç değil misin? hadi yemek yiyelim seninle :))

(Annem benden ne saklıyordu...)

ELFİDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin