Canan ne yaparsa yapsın meral i ikna edemedi elfida için artık gözü o kadar kararmışti ki herseyi yapabilirdi
Canan,
Elfida ablamin bana tek yadigarı onu yanıma almam gerek.Aslinda canan elfidayi mirası için yanına alacaktı. ilerde kendisini ona iyiymiş gibi gösterip tüm vasiyetini üzerine alacaktı. Canan in ablası öykü çok zengindi ve tüm mirası kızı elfidaya kalmıştı. Meral bu parayı elfidanin hesabına yatirmisti. ilerde elfidanin okul masraflarını karsilicakti. Onun planları elfidayi yurt dışında okutmakti.
****
Bir pazar günü selim elfida ve eşini biraz hava almaları için dışarı çıkarmıştı. Elfidanin isteği ile bir parkta gittiler. Elfida anne ve babasına defalarca onları çok sevdigini soyluyordu. Tabi onun bu sevgisi karsilikliydi. Selim ve meral, elfida yi o kadar çok seviyordu ki onu dünyaya degismezlerdi. Akşam üzeri eve gittiler ve meral güzel bir sofra hazırladı. Evde sanki bir parti verilmişti. Meral hep elfidanin fotoğraflarını ve video çekiyordu hatıra kalması için. Artik uyku vakti gelmişti ve meral elfidayi uyutayim diye elfida ile birlikte uyuya kalmıştı.
Meral sabah uyandığında elfida yatağında yoktu. El elfida neredeydi? Evin her tarafında bakar, bahçeye bakar ama elfidayi göremez. Meral hemen selim in odasına giderek;
+selimmm selimmm!
-efendim canım ne oldu? Yüzün sararmış ve sen bu saat te uyanmazdin.
+bırak beni şimdi elfida yok!
- nasıl yok.
+ odasında değil...
- eee bahçeye baktin mi ? Belki hava almak için dışarı çıkmıştır
+hayır her yere baktım ama yok! Selim onu lütfen bul...
-tamam canım sen sakin ol onu bulurum şimdi.
(Selim mahalleyi arar ama elfidayi bulamaz. Elfida neredeydi?)
Hemen polise giderler fakat onlara bir gün dolmadan onu arayamayacaklarini soylerler.
+memur bey lütfen kızım kayıp ve eşim perişan halde lütfen yardim edin.
- tamam beyfendi biz ilgileniyoruz Siz merak etmeyin.Polisler anons ederler. bir gün boyunca elfidayi ararlar ama bulamazlar. Ikinci gün selim i bir numara arar. Telefonu açar.
+iyi günler kimi ara aramistiniz?
- beni iyi dinle kızınız elimizde. 4 saate kadar elimize 10 milyon gelmezse kızını unut!
+ ne diyorsun sen? Kimsin sen lan ne istiyorsun bizden
- beni duydun 4 saatin var. (Der ve kapatır.)
Selim hemen polisi arar. Ve olanları anlatır. Polisler hemen devreye girerek selimin evine gelerek telefonu takibe alırlar. Fakat tel yurt dışı nin hattı olduğu için takibe alınamaz.
+Selim bey lütfen şimdi sizi arayan numarayı arayıp adreslerini sorun.
-peki memur bey. Der ve numarayı arar.+ alo
- para hazır mi ?
+evet parayı nereye getireyim
-atatürk parkına gel. Parayı ver ve kızını al eğer polis araya girerse kızını unut.
+peki size nasıl guvenicem ve sizi nasıl tanicam
-Ikinci bank in altına bırak biz seni takip edeceğiz. Ve kızını da birakacaz. Sözümüz söz
+benden bir mafya ya guvenecegimi söyleme sakin
-dediğim gibi parayı getir kızı al!Selim parayı hazırlayarak parka gider ve parayı banka bırakır o anda iki adam parayı almak için bank a doğru doğru gelirler. Fakat o sırada polisler adamları basar ama pek başarılı olamazlar. Adamlar her iki polisi vurup parayı almadan kacarlar. Bunu öğrenen mafya babası hemen Selim i arar ve
+ben sana polise haber verme dememiş miydim!!! Demek ki kızının ölümünü göz önüne alıyorsun. Değil mi ?
- bir dakika lütfen dinleyin inanın polislerden haberim yoktu
+sonuç ne selim beyfendi, polisler... Bunu sen istedin! Takkkkk.... takkkkk...
Herkes birden
_hayiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrr
( o anda meralin çığlıkları ve yaktığı ağıtlar ı sanki tüm dünyaya yayılmıştı. Içi parcalaniyordu...)
Elfida öz kızı olmamasına rağmen onu çok seviyordu, anneliği sorgulanacak en son insandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
Teen Fictionbazen hayat; bir arabanın sağ camından görüp, sol camından gormediklerimizden ibarettir...