Ikimizde şok olmuş bi vaziyette bizim eve doğru koşuyorduk. Benim akilim cennet kokulum da olduğu için önümü bile görmüyordum acaba annem bana ne söyleyecekti , neden sesi o kadar kötü geliyordu ki .
Yolu yarilamistik biraz daha koşsaydim sanırım yeri opecektim. Barışla biraz yavasladik ikimizde nefes nefese kalmıştık . Daha sonra çocukluğumuzda ki gibi birbirimizi kovaladik, barış bana bakarak koşuyordu tam o sırada kafasını bizim mahalledeki meşe ağacına çarptı . Benim istemsizce kahkalarim tüm mahallede yankılandı . Barışta benim kahkalarima güldü tam 5 dakika birbirimize guluyorduk ama barışın kafası hafif bir siyrik için kaniyordu buna endise yaklassam da barış izin vermedi ve eve koşmamız gerektiğini söyledi tekrardan koşmaya başladık ama daha dikkatli koştuk bu sefer el ele tutuşarak koşmaya başladık ki başka bi yerimizi kirmayalim diye . Eve ulaştığımızda ben ve barış yeni bir şokkun icinde bulduk kendimizi ...
Annem tüm mahalledeki çocukluk arkadaşlarımı , ilk okul arkadaşlarımı , öğretmenlerimi ve hatta küçükken ben ile barış pencere camını kirdigimiz mehmet amcayi ve daha sayamadigim kişileri çağırmıştı . Herkez benim için toplanmıştı çok duygulanmistim ağlamak üzereyken annem barışa tiz bir ses tonuyla bagirma yaptı
+ barissssssssssssssss
-efendim meral teyze ( barış biraz korkmustu sanırım çünkü yüzü sararmisti bir an kendinden suphelendi acaba ne yaptım diye )
+oğlum kafan kanıyor
(Barış içten bi ohh çekti içi rahatladı aniden )
-efendim korkulacak bişey yok sadece elfida bana sinirlenince kafama bardak firlati da
Hemen barışın karşısına geçerek
+ neeeeeee anne yapmadım ben öyle diyerek hemen savunmaya geçtim . Daha sonra barışa" bittin " diye bi mesaj yolladım buna hepimiz büyük bi kahkayla güldük daha sonra barışın kanayan kafasını temizledim ve bilerek pamuğun üstüne biraz kolonya döktüm sırf yansın diye tam temizlerken sanırım acısını hissetmiş olmalı ki elimi tuttu ve hiç acitmadan sıkmaya başladı . Yarayı temizledikten sonra partiye geçiş yaptık o gece hiç bitmesin istedim**** parti sonlarına doğru annem herkesin dans etmesini istedi herkez dans etmek için ayağa kalktılar , beni de barış dansa kaldırdı . Tam dans ederken ben başımı onun omzuna yerlestirdim ve dansın keyfini cikariyordum ki barışin ayagina yanlışlıkla bastım , göz göze geldik ve bana hiç bir şey olmadı rahatına bak diye bi göz işareti yaptı tekrar başımı onun omzuna koydum hiç bitmesini istemedim ama bitti ****
Herkez dağıldıktan sonra bizim grupla biraz konuştuk onlara barışın ağaca carpmasini anlatırken cennet kokulum her zaman ki gibi beni kameraya alıyordu bu benim için çok iyi bir avantajdı çünkü bunların hepsi birer hatıra ve hiç silinmeyecekler hep kayıtlı olacaklar ne zaman sıkılsam izlerim canım annem onu her şeyden daha cok seviyorum ve tabi hiç kimseyle paylasamadigim babamı iyiki varsınız iyiki benim ailemsiniz.....Bizim grubu ugurladiktan sonra eve gectim ve annemlerle biraz vakit gecirdik annem bana uyumami soylesede ben onu dinlemedim ve onlarla sohbeti koyulastidik ben 3 ay boyunca olmadığım için babam hep beni çok sevdiğini ve alnimdan opuyordu bu sadece babama ozeldi ...
Annemde hep bizi kameraya alıyordu sonra kamerayı onun elinden alıp birazda ben onları çektim onların aşkları hiç bitmiyordu hep eskisi gibi kalıyordu buda benim en büyük mutlugumdu ...
Ben onları izlerken uykuya dalmisim ve kamera açık kalmış sabah izlediğimde babam beni kucağına almış , odama taşımış . Daha sonra annem ve babam kamera karşısında beni çok sevdiklerini söyleyip kapatmislar onları herşeyden çok seviyorum ...
Hemen uyuyakalmişim, nedense içimde kötü bir his vardı. Sabah uyandığımda her zamanki gibi gözlerimi açmadan telefona bakardım (nasıl yazıları okuduysam allah ne verdiyse) kumsal'dan mesaj gelmişti okuyamadım sadece ağlayan emojilerini gorebiliyordum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
Ficção Adolescentebazen hayat; bir arabanın sağ camından görüp, sol camından gormediklerimizden ibarettir...