Korktuğum an, her dakika her saniye kalbim in parçalanmasını izliyorum. Sanırım bir denizde boğuluyorum. içimdeki feryatlar tüm evrende yankilanirken ve içimdeki ateşte yanarken neden üşüyor ellerim. Ömür boyu bir kafese mahkum edilen bir kuş misali neden özgür birakilmayi bekliyorum ki... yıllarımı bir kelebeğin ömrüne sığdırdı hayat, sen beni bir ömüre sigdiramazken... hatırlıyor musun gokkusagina benzetirdin beni anne, ama benim dünyam şu an simsiyah ve karanlık...
Gecenin bu vaktinde düştün aklıma. Ne haldesin şimdi. Düşünemiyorum anne susuyorum ve özlüyorum.
Gozyaslarim damla damla degerken tenime, kendime hakim olamiyordu bedenim, zorluyor du beni ve artık acıların bana verdiği yetkiye dayanarak kapanmıştı sisli gözlerim... ne demiş şair hiçbir şey olmazsa da sabah olur.Gözlerimi açtığımda hiç beklemediğim birşey ile karsilasiverdim. Neredeydim ben? Yoksa gördüğüm bir rüya miydi.
-anne, baba... nasıl geldim ben buraya, neredeyim? Burası neresi?
+sen düşünme kızım, Sadece dinlen
Siz anne kokusu nedir bilir misiniz? Hiç gitmedigim ama kokusunu bildiğim bir yerdi. O benim cennetim, cennet kokulum... şu anda tam olarak o müthiş kokuyu hissediyorum. Öpmeye doyamadigim sevgisini sözlere sigdiramadigim annem...
Veee babam tek aşkım. Paylaşamadiğim...Cennet kokulum beni bırakmazdı. Canan denen kadının adresine gidip nerede yaşadığını öğrenmiş. Fakat beni orada bulamamış ama kendisi de yokmuş. Annemi 3 ay boyunca her gün orada gören ali amca bir gün ona kızım sen her gün burada ne arıyorsun. Annem de önce adamı kötü niyetli biri olduğunu düşünmüş fakat melek gibiydi. Ali amca. Daha önce bir kaç defa bir adamın cananin evine girdiğini görmüş ve ondan para istediğini duymuş. Annem de hemen ali amcayi bizim eve alarak onunla iş birliği yapmış çünkü canan onlara çok büyük bir haksızlık yaparak onları küçük düşürmüştü. Asla canan dan intikam almak degildi niyeti. Sadece benim bulunmam için anneme yardımcı olmak istemiş. O adamın plakasını almış polise şikayet etmek için.
Her ne kadar canan kötü biri olsa da ona yardımcı olmak istemiş ali amca. Polise verince plakasını onu takibe almışlar ve aracın şehir dışına çıktığını görmüşler. O arada da annemle tanışmış ali amca ve annemde beni aramak için o adamın peşine düşmüş polislerle birlikte. Annem de dedektifligi okumuştu zamanında fakat ailevi sorunlar yüzünden o bölümü bırakıp avukat bölümünü okumuş ve çok ünlü bir avukat olmuş.
Aracın bir barakaya girdiğini görmüşler. Adamı ve adamlarını hemen orada yakalamislar. Beni kaçırdıkları ev çok issiz bir yerdeydi.
Adamlar suçunu itiraf etmişler ve nede olsa elimize hiç para geçmedi diyerek cananin ve tabiki benim yerimi söylemişler. Çok kötü günler bekliyordu canani...
Annemler beni bulduklarında ben baygın olarak yatıyor muşum. Hatırlamıyorum ve babaminda hiç birsey den haberi yokmuş beni polislerin taşıdığını görünce şok olmuş bir vaziyette yarım saat boyunca kendine gelememiş.Benim kayboldugum zamanlarda aile dostu olan ve benim biricik arkadasim aleyna, annesi zeynep teyze ve babası mehmet amca da hep bizimkilerin yanında olmuşlar onlara da minnettarım. Ve bir de barış 'a...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELFİDA
Novela Juvenilbazen hayat; bir arabanın sağ camından görüp, sol camından gormediklerimizden ibarettir...