Saya datang story ni sebab ada berita nk sampaikan...
Cerita ni dah mencecah 1k readers!!!
X sangka cerita ni pun dah cecah 1k padahal saya main tembak ja jalan cerita dia macam Secret Warrior jugak...
Saya betul² terhutang budi pada para readers... Kalau bukan sebab korang cerita ni x akan dapat capai 1k...(#drama melayu😂)
Again...
Arigatou Kuzaimas!
Now...
Promote time!!!
Di story Secret Warrior saya dah promote story untuk para readers yang kpopers...
Kalau ada yang kpopers tu singgahlah kejap eh?😉
Di sini... Story untuk para readers yang otaku dan peminat genre fantasy!!!
Tajuk:7 months
By:iMilk_Sumpah saya tulis... Cerita ni memang tip top! Saya dah jadi pembaca tetap cerita ni... Still on going dan saya masih menunggu...
Sis... Kalau sis ada baca... Saya mohon... Update cerita tu selalu² sikit ya? Best!👍😭
Tajuk:Hello,Mr Pilot
By:CikNanadSaya betul² minta maaf sis... Saya x baca lagi cerita ni... Tapi nanti kalau ada masa saya baca ya?
And the last~ one...
Tajuk: Across The Sky
By:also by iMilk_ (saya dah kata saya suka author ni!)Story ni dah complete... Dan saya dah khatam cerita ni berpuluh² kali! Best sis!
Dan kalau ada sesiapa lagi yang nk saya promote cerita boleh comment atau tulis ja dekat notice board saya...
Setiap kali saya update cerita saya akan promote 1 atau 2 story setiap chapter...
Sampai sini ja lah eh?
Ops! Lupa!
Random tag time!!!
rynnao_ Farahcute2005 SyikinEkin6 iMilk_ miaoreo
yuuki-yuukiOK! Time to get ready for school tomorrow...
Erg... I hate school...
Ok! See ya!
Kalau ada masa saya update esok ok? Bye!*bisik*😉
YOU ARE READING
Magic In Heart|COMPLETE|
Fantasy"X... Ayah mati bukan sebab aku... Eli mati bukan sebab aku... Ianya kerana takdir... Dan sekarang takdir aku adalah untuk tamatkan riwayat kau!!!"-Shielda Cover by myself?