Ηρθες το αφεντικό ηταν τόσο ωραιος..
Τα ματια του επιασαν εμένα να τον κοιταω σαν να ηταν μοντέλο και βγήκε απο φωτογράφιση σε περιοδικό, υπέροχος,τα μαλλιά του καλό χτενισμένα στην εντέλεια, είχε μούσια μιας εβδομάδας και τα ματια του είχαν αυτό το κάτι όσο για το σωμα του φορούσε ενα φανελάκι και μια φόρμα και ηταν ξυπόλητος, είχε ενα μαύρο σκουλαρίκι στο ένα αυτί του αυτο τα λέει όλα..
Με σκουντηξε ελαφρά ο Antonio και επανήλθαν στην πραγματικότητα και χαμογελασα ενω αυτός με κοιτούσε με ενα χαζό υφος με επεξεργάστηκε απο πάνω μέχρι κατω και σκεφτηκε.
<<Antonio μας αφήνεις μονούς>>διέταξε και ο Antonio εγνεψε θετικά και αποχωρησε..
Με συνόδεψε στον καναπέ και κάθησε απέναντι μου με πρόσφερε καφε που είχε φέρει η καμαριέρα και πήρε μια παύση και άρχισε μετα να με ρωτάει την ταυτότητα μου.
<<Θα σου δώσω την δουλειά δοκιμαστικά για δυο τρείς μέρες και αμα είσαι καλη και τα κορίτσια σε θέλουν θα σε κρατησω>> μου είπε και ενα χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλια μου.
<σας ευχαριστώ παρα πολύ κύριε>> Είπα στον πληθυντικό.
<<Ignazio παρακαλώ να με φωναζεις στο ενικο,δεν είμαστε ξένοι>>είπε και χαμογελασε, έχει απίστευτο χαμόγελο.
<<Συγνώμη Ignazio>>είπα
<<Θα φωναξω της κόρες μου να σε γνωρίσουν η μια είναι άρρωστη και η αλλη δεν ήθελε να παει σήμερα σχολείο>> είπε και σηκώθηκε και ανέβηκε τα σκαλοπάτια.
Σχεδόν ουτε πεντε λεπτα δεν πέρασαν και τα κορίτσια ήρθαν και καθησαν δίπλα μου ενθουσιαστηκα έμοιαζαν τόσο πολύ στον πατερα τους.
<<Εγώ λεγομαι Bella todd και απο σήμερα θα είμαι η καινούργια σας Ντάντα θα σας προσέχω όσο ο μπαμπάς σας θα λείπει>> είπα και κοιτούσα μια την μια και μια την αλλη στα ματια ξεχώριζαν ηταν και οι δυο κούκλες..
<<είσαι πολύ όμορφη>> είπε η Ariadne
<<Bella η μικρότερη είναι η Antonella και η μεγαλύτερη η Ariande με δυο χρόνια διάφορα θα τα καταφέρεις?>> ρώτησε
<<για αυτό να είστε συγουρος κύριε>>είπα και τον κοίταξα, τα κορίτσια κατάλαβαν τα συναισθήματα μου και χαμόγελα σαν πονηρά η μια στην αλλη.
<<κορίτσια τι λέτε να κάνουμε τώρα που δεν πηγατε σχολείο θέλετε να παιξουμε? Να δουμε ταινια? Τι θέλετε εσείς?>> Ρώτησα
<<να παίξουμε έχουμε παιχνίδια επάνω έλα μαζί μας>> ειπαν και με τράβηξαν επάνω.Το βράδυ αργά αφού της έβαλα για ύπνο και κατέβηκα κάτω τον βρήκα στο σαλόνι είχε στο τραπεζάκι δίπλα απο τον μονοθέσιο καναπέ ενα ποτήρι ουίσκι και στα χέρια του κρατούσε μια φωτογραφία τα ματια του είχαν κλείσει και είχε κοιμηθεί, ζήτησα απο τον Antonio μια μικρή κουβερτουλα και μου την έφερε αμέσως τον σκέπασα και πήρα το ποτήρι απο δίπλα του και πήρα ενα σκαμνάκι και έβαλα τα πόδια του ψηλά και τον άφησα.. Αποχαιρετησα τον Antonio και τον υποσχεθηκα οτι αύριο θα είμαι εδώ κατα της 7 για να πάω την μικρή στο σχολείο.
YOU ARE READING
Christmas Passion..
Romance"Εισαι Πλεον η γυναικα που αγαπώ και σε εχω μέσα στην καρδιά μου σ'αγαπαω και δεν θα σε αφήσω να φυγεις δεν θελω να σε χάσω εισαι ότι πολυτιμο εχω, ζω την ζωή μου απο την αρχη, εισαι η γυναικα μου η σύζυγος μου ολα εισαι τα παντα για μενα, αμα σε χ...