Κεφάλαιο 24

133 12 0
                                    

*Bella pov*
~Ο Γαμος~

Ειμαι τοσο χαρουμενη και ενθουσιασμενη που παντρευομαι τον ανθρωπο που αγαπαω και μου εμαθε τι θα πει αγαπη. Που τωρα παιρνω την θεση της αδερφης μου. Αλλα μεσα βαθια ο ignazio αγαπαει την αδερφη μου ακομα. Τον επιασα αυτες της μερες να την σκεφτεται και να κλαιει κρυφα με ενα ποτο για παρηγορια. Θα μπορουσα να τον κανω καλα να την ξεχασει ισως για λιγο. Σημερα ειναι μια ξεχωριστη μερα για μενα. Ο ignazio πηγε στον ταφο της. Υστερα θα γυρνουσε σπιτι να ετοιμαστει θα πηγαιναν και οι φιλοι του απο το σπιτι. Εγω γυρισα σπιτι ηρθαν οι φιλες μου και τα κοριτσια μου και λιγοι γνωστοι... Οταν πλεον ημουν ετοιμη ηρθε ο πατερας του ignazio και με πηρε μαζι με τα κοριτσια. Εφτασα στο μυστηριο οπου θα γινοταν. Κατεβηκα απο το αμαξι εφτιαξα το νυφικο μου και μπροστα περασαν τα κοριτσια. Εγω κρατοντας την ανθοδεσμη που μου παρεδωσε το πρωι ο ignazio. Ο πατερας του με παρεδωσε με την ευχη του και ξεκινησε το μυστηριο, τα δαχτυλιδια κανονικα τα δινει ο κουμπαρος αλλα η νυφη συνοδευεται απο παρανυφακια οποτε πρεπει να δωθουν υπο απο αυτα. Με ενα μαξιλαρι με το ιδιο υφασμα απο το νυφικο. Της περασαμε και αφου διερκησε μερικες με ώρες. Βγήκαμε απο την εκκλησία και οι καλεσμένοι μας πέταξαν ρύζι. Έπειτα στην τελετη που πήγαμε μαζι με τον ignazio μας περίμεναν οι καλεσμενοι. Πλησίασα με την γαμήλια τούρτα παγωτου και πολυ κρέμα ζαχαροπλαστική που λατρεύουν οι Ιταλοι. Αφού κρατησαμε το μαχαίρι μαζι για να την κόψουμε την τούρτα αισθάνθηκα εναν πόνο στην κοιλιά δεν έδωσα σημασία και συνεχίσαμε. Φαγαμε τούρτα όπως γίνεται και οι σερβιτόροι μοίρασαν την τουρτα στους καλεσμενους. Οι μπομπονιερες τα κουφέτα ειναι απλωμένα σε ενα μπολ στην τελετη οποίος θελει παιρνει. Και έπειτα χορεψαμε, μετα απο αρκετή ωρα. Ένιωθα μια αδιαθεσία και καθησα.... Ηρθε η ωρα να αποχωρήσω μαζι με τον άντρα μου πλεον πήρα τα κοριτσια και επεστρεψαμε στο σπιτι. Τα κοριτσια ανέβηκαν επανω να μας αφήσουν μόνους. Εβγαλα τα τακουνια και με πηρε στα χέρια του και ανεβήκαμε επανω στο δωμάτιο εβγαλα το πέπλο και το νυφικό και ο ίδιος έβγαλε το πουκάμισο και με έριξε στο κρεβάτι ανεβηκε απο πανω μου άφησε υγρά φιλια σε αλλο το σωμα μου. Αφαιρούσε τα εσώρουχα μου μου ένιωθα μια ηδονή. Περάσαμε την νυχτα πάθους και ευχαρίστηση. Το επόμενο πρωι ξυπνησα στην αγκαλια του άντρα μου το προσωπικό μας έφεραν το πρωινό και σηκωθηκαμε, εγω απο την μυρωδιές ετρεξα στην τουαλετα, αφού βγηκα απο το μπανιο έτρεξε ο ignazio προς το μέρος μου.
"Αγαπη μου εισαι καλα? Μήπως επαθες κατι να καλέσουμε εναν γιατρό? "Αγχωθηκε
"Αγαπη μου εκανα απλος εναν εμετό ειμαι καλα" εξήγησαν
"Δεν ακούω κουβέντα θα καλέσουμε εναν γιατρό" ειπε
"Οχι ignazio ειμαι καλα"ειπα
"Όταν δω οτι δεν εισαι καλα θα τον καλεσω" είπε
"Ενταξει, ελα να φαμε τωρα"ειπα και φαγαμε πρωινό.
Το μεσιμερι ετοιμαζαμε της βαλίτσες για το γαμήλιο ταξιδι αλλα εκει που στεκομουν ξαφνικα λυγισα και λιποθυμισα στο πατωμα. Ο ignazio κάλεσε τον γιατρό αμεσως και ηρθε μετα απο λιγα λεπτά. Με εξέτασε και αφού βγήκε απο το δωμάτιο ο γιατρός χαμογέλασε και είπε στον ignazio.
"Η γυναίκας σας ειναι έγκυος θα γίνεται πατέρας"είπε
"Δεν το πιστεύω σας Ευχαριστω πολυ γιατρε"ειπε απο χαρα
"Οτι χρειαστείτε ειμαι στην διάθεση σας"ειπε γιατρός και εφυγε...

Christmas Passion..Where stories live. Discover now