*Valeria POV*
Ειναι χριστούγεννα το βραδυ μας κάλεσε η Bella σπιτι της, εγω άρχισα να ετοιμάζομαι φορεσα ενα κοκκινο φορεμα κολλητό μακρύ με σκισιματα στο πλάι απο τα πόδια φορεσα μαύρες γοβες πρόσθεσα κοκκινο κραγιόν με σκιά στα ματια eyeliner μασκαρα πουδρα makeup άφησα τα μαλλια ίσια και φορεσα κολιέ και βραχιόλια. Κοίταξα το είδωλο μου στο καθρέφτη και κατεβηκα κατω πήρα το φάκελο τσαντακι και καλεσα ταξί με προορισμό το σπιτι όταν εφτασα είδα την Louisa απ' εξω και την χαιρέτησα και προχωρήσαμε φτάσαμε στο κατώφλι και χτυπησαμε το κουδούνι μας άνοιξε και την αγκάλιασα με μας οδήγησε στο σαλονι που εκει ηταν δυο ανδρες ο ένας απο αυτους με κοιτούσε επίμονα ηταν ωραίος ο άλλος κοιτούσε την Louisa. Η Bella μας σύστησε ο ένας ηταν ο gianluca που ερωτεύτηκε την Louisa και ο άλλος που ερωτεύτηκα εγω ειναι ο piero.
Αφού γνωριζομασταν όλοι απο μια συζήτηση καταλήξαμε στο τέλος σε ενα ιδιαίτερο κλαμπακι εκεί παραγγηλαμε το ποτο μας και χορευαμε χωρίς να υπάρχει αυριο. Αφού η νύχτα για μενα δεν τελειωσε ο pierο με πήρε απο το χερι και φύγαμε απο τον χωρο εκεί και καταλήξαμε στην παραλία για βόλτα εβγαλες της γοβες και ήσουν ξυπόλητη καθησαμε σε ενα παγκάκι και σου έκανε ερωτικη εξομολόγηση του ειπες και εσυ τι αισθάνεσαι και εκει δώσατε το πρωτο φιλι. Το ξημέρωμα σε γύρισε σπίτι και εσυ πετουσες απο την χαρα σου.
Το αλλο πρωι σηκωθηκες εφαγες πρωινό και σου έστειλε μύνημα ο piero για καφε και δέχτηκες, ανεβηκες στο δωμάτιο ανοιξες την ντουλάπα σου και διαλέξεις ενα Τζον παντελόνι και μια πλεκτή άσπρη μπλούζα φορεσες της κοντές μαύρες μπότες σου βαφτηκες ελαφριά άφησες τα μαλλια σου κατω και κατέβηκε κατω φορεσες το μπουφάν σου και το κασκόλ σου και έφυγες. Σε μια ωρα ήσουν στο μέρος που δώσατε συνάντηση και σε περιμενε εκει τον φιλησες και μπηκατε μέσα στην καφετέρια. Το απογευμα αρχησα να ετοιμαζομαι για την παράσταση των αγοριων φορεσα ενα φορεμα κοκκινο και της μαύρες μπότες μου βαφτηκα ισιωσα τα μαλλια μου και κατεβηκα κατω πήρα το παλτό μου το τσαντακι μου και εφυγα, πέρασα απο το σπιτι της Bella εκει περιμενε και η Louisa και φύγαμε για το θεατρο. Πριν αρχίσει να τραγουδάνε μας αφιέρωσαν το τραγουδι grande amore και τους δώσαμε φιλια εμεις καθομασταν στης πρωτες θεσεις. Όταν τελείωσε η Louisa εφυγε με τον gianluca γιατί είχαν ραντεβού, η Bella επίσεις με τον ignazio. Εγω τον piero μου είχε μια έκπληξη ετσι τον ακολούθησα με πήρε απο το χερι με έκλεισε τα ματια και με οδηγησε περπατουσαμε αρκετή ωρα μέχρι που φτάσαμε κάπου εβγαλα το μαντήλι και αντίκρυσα ενα δείπνο με ορχήστρα μουσικη. Και δυο σερβιτόροι να μας σερβίρουν στο ποτήρι κρασί και μας σερβιρουν το κυριος πιατο. Εμείς συζητουσαμε για δικά μας θέματα, έπειτα με πήρε απο το χερι και χορεψαμε ενα βαλς. Αργοτερα σε γύρισε σπιτι ενω σε φίλησε παθιασμένα κάτω απο το φως του φεγγαριού που σας έκανε παρέα εκείνη την ερωτική στιγμη.
YOU ARE READING
Christmas Passion..
Romance"Εισαι Πλεον η γυναικα που αγαπώ και σε εχω μέσα στην καρδιά μου σ'αγαπαω και δεν θα σε αφήσω να φυγεις δεν θελω να σε χάσω εισαι ότι πολυτιμο εχω, ζω την ζωή μου απο την αρχη, εισαι η γυναικα μου η σύζυγος μου ολα εισαι τα παντα για μενα, αμα σε χ...