Περασαν οι μερες ηταν Σάββατο και οι μικρες πήγαν στους γονεις του ignazio ο Antonio είχε βγει έξω και ο ignazio ηταν στην δουλεια και ετοίμαζε δισκο μαζί με αλλους δυο φιλους του. Και η μονη μου συντροφιά τωρα ήταν ο brad ο οποίος καθοταν σαν φρουρος πανω απο το κεφαλι μου...
<<brad μπορείς σε παρακαλω να έρθεις να κατσεις μαζί μου ζαλιζομαι που σε βλέπω απο πανω μου>>του είπα σαν διαταγή αλλά προφανώς έκανε πως δεν άκουγε... Ξυφυσηξα.
<<brad έχουν φύγει όλοι θέλω με κάποιον να μιλήσω αν δεν είσαι πρόθυμος δεν πειράζει>>είπα, αλλά παλι δεν αντέδρασε πήρα το τηλεφωνο και τηλεφωνησα την Louisa μου είχε λείψει..<<καλημέρα φιλενάδα μου τι κανεις? >> ρωτησε
<<καλα ειμαι εχω πολλά νέα, τι λες για εναν καφε? >> την Ρώτησα
<<Συμφωνώ στην πλατεια σε είκοσι λεπτα>>ειπε
Και κλεισαμε ανέβηκα επανω φόρεσα ενα τζιν παντελονι μια μπλουζα της μποτες μου βαφτηκα εφτιαξα τα μαλλια μου και αρπαξα την τσαντα μου με τα απαραιτητα και κατεβηκα κατω ο brad με ακολουθησε κλειδωσα πισω την πορτα και βγηκα εξω με ανοιξε ενας γεροδεμενος την πορτα του αμαξιου του χαμογελασα,ηρθε και καθησε διπλα μου ο brad.. και ο προορισμος μας ηταν στο κεντρο της Ιταλιας..Βγηκα και προχωρησα στην καφετέρια μπήκα μέσα και την συνάντησα στην γωνία του μαγαζιού είχε παραγγείλει καφε και με περιμενε, προχωρησα σηκώθηκε και την αγκαλιασα σφηχτα μου είχε λείψει πολύ εγω παρήγγειλα μια ζέστη σοκολάτα γλυκια με marshemello και καθησα είπα στον brad να παει εξω η να επιστρέψει σπιτι, και η διαταγη του ηταν να παει στο αμαξι και να περιμένει..
<<πες μου τα νέα σου>>είπε η καλύτερη μου φιλη... Και της τα είπα όλα απο την αρχή που πατησα το ποδι μου σε αυτο το σπιτι μέχρι τωρα..
<<είναι ερωτευμένος μαζί σου? >>
<<ναι ειναι ερωτευμένος μαζί μου και οι μικρες ξετρελαμενες με μένα>>είπα
<<τι σκέφτεσαι να κανεις? Με την σχέση σας? >>ρωτησε
<<ειμαι και εγω ερωτευμένη μαζι του και θα του αποδείξω το καλύτερο για μένα>>της είπα
<<πολύ χαίρομαι για εσάς>> είπε με ενθουσιασμό
<<σε ευχαριστώ που ηρθες στο δρόμο μου και μου βρηκες την αγγελία για την δουλειά, απλα δεν θα ήξερα τίποτα, θα ήμουν στα σκοτάδια χωρίς ίχνος αξιοπρέπειας>>είπα
<<μην με ευχαριστίες για κατι που δεν εκανα εσύ εψαχνες δουλειά και εγω σε βρήκα τίποτα παραπανω>>είπε
<<οποτε θέλετε παίρνεις την Βαλερία και ερχεστε σπιτι μου χωρίς καν να ρωτήσεις είστε φιλοξενούμενες>>είπα με χαμόγελο..Έπειτα αφού την χαιρετησα και μπήκα στο αμαξι γυρισαμε σπιτι βγήκε ο brad πρώτος κοίταξε δεξια αριστερά και μετα Βγηκα εγω, μπήκα μέσα στο σπιτι άφησα κάτω τα πραγματα και εβγαλα της μπότες μου ανεβηκα επανω και φορεσα πιτζάμες, έπειτα ήρθαν όλοι η τραπεζαρία είναι στρωμένη και καθησα εγω με τον ignazio ήρθε κάθησε και ο Antonio μαζί μας να φαμε.
<<εγω σας αφηνω>>ειπε την τελευταια κουβέντα ο Αντόνιο.
<<Bella ειναι καιρό αυτά που θέλω να σου πω>>προσπάθησε να πει
<<τι θελεις?>>τον κοίταξα
<<ειμαι ερωτευμένος μαζί σου εδώ και πολυ καιρό, η καρδιά μου χτυπάει δυνατά για σένα το μυαλό μου φέρνει εσένα συνεχεια, δεν μπορω να σε ξεχασω, σε λατρεύω ομορφη μου>>εξομολογήθηκε
<<και εγω ειμαι ερωτευμένη μαζί σου πιο πολυ απο ποτε>>είπα και χαμογέλασε...
YOU ARE READING
Christmas Passion..
Romance"Εισαι Πλεον η γυναικα που αγαπώ και σε εχω μέσα στην καρδιά μου σ'αγαπαω και δεν θα σε αφήσω να φυγεις δεν θελω να σε χάσω εισαι ότι πολυτιμο εχω, ζω την ζωή μου απο την αρχη, εισαι η γυναικα μου η σύζυγος μου ολα εισαι τα παντα για μενα, αμα σε χ...