(Οσα θα γράψω για τον γαμο της Bella και του ignazio και της παραδόσεις των ιταλών τα εψαξα και τα βρηκα για να τα γράψω εδω)
*Bella POV *
Μετα απο όσα πέρασα η ζωή μου με έστειλε σε αυτον τον άνθρωπο που τον αγαπαω και είμαι δίπλα του συνεχεια. Μπορεί να περασε σχεδόν ένας μήνας απο την πρωτη ματια να τον ερωτεύτηκα και με βοηθησε να ξεδιπλωσω όλη την Αληθεια για την μητέρα μου να βγάλω όσα ηταν καλα θαμμένα, αυτα τωρα ειναι παρελθον, απο εκείνη την ημερα που διαγράφτηκε απο το μυαλό μου δεν σκέφτηκα ποτε να την παρω τηλεφωνο για να δω πως ειναι, ελπίζω να ειναι καλα εκει που ειναι οπου ειναι..
Τα κοριτσια με σκουντηξαν και γέλασαν με την αντίδραση μου που επανήλθα απότομα χαμογελασα και ξεφυλλιζα το περιοδικό με τα νυφικα. θεμελιώδη σημασία και πρέπει να είναι κατάλληλο για την περίσταση και να μην είναι πομπώδες, χωρίς πολύ δαντέλα, μουσελίνα (chiffon)
και κοσμήματα , όλα αποδεκτά αρκεί να μην μοιάζει σαν τις μπομπονιέρες του γάμου.το νυφικό δεν πρέπει να είναι πολύ εξώπλατο .όσο για το πέπλο θα μου δωσει η μητέρα μου η γιαγιά μου γιατι αλλιος θα χαθεί η ιδιαιτερότητα. βρηκα ενα στα μέτρα μου και το έδειξα στα κοριτσια και μου ειπαν οτι ειναι τελειο. Για τα κοριτσια μου εχω τα καλυτερα παρανυφακια σε ενδυμασίες σε παστέλ αποχρώσεις, δεν θα της ντυσω ίδιες αλλα με αλλο στυλ, έχει σχέση όμως με το γαμο. Παντα πρεπει να φοράνε ενα μικρό στεφάνι στο κεφαλι.
Νομιζω τελείωσα με τα περισσότερα σκέφτηκα και Εκλεισα το περιοδικό. Και χαλαρωσα λίγο ήπια την ζέστη σοκολάτα μου με marshmello, και Συζητουσαμε για της τελευταίες ετοιμασίες.
Τα κοριτσια μου γύρισαν απο την βόλτα με τον μπαμπα τους και της αγκάλιασα. Τα κοριτσια γύρισαν στης δουλειές τους."Αγαπη μου εγω πάω πίσω στο σπιτι να δω πως είναι"ειπα
"Θελεις να ερθω;"ρωτησε
"Οχι ολα θα ειναι καλα"ειπα και τον φιλησα
"Σ'αγαπαω "ειπε και του έστειλα φιλια απο μακριά εκλεισα την πόρτα πίσω μου.
Εφτασα σπιτι μου και ανοιξα την πόρτα με τα κλειδιά μου. Προχωρησα προς το σαλονι επικρατούσε ενα χάος μολις αντίκρυσα τον χαμό που είχε δημιουργηθεί. Πλησίασα την κουζίνα πανω στο τραπέζι είχε δυο ποτήρια και ενα ουίσκι. Ανεβηκα τα σκαλιά πλησίασα την πόρτα της κρεβατοκάμαρα και την ανοιξα στο κρεβάτι είδα τον αλλον γυμνό ξεσκέπαστο και την μητέρα μου επισης γυμνή εκλεισα την πόρτα απότομα και ενιωσα μια αηδία πηγα στο δωμάτιο μου και πανω στο κρεβάτι κοιμόταν άλλος γυμνός και μια γυναικα αλλη δίπλα του. Εφυγα απο εκει και εκλεισα την εξώπορτα πόσω μου με δύναμη. Πήρα καθαρό αέρα και προχωρησα προς το σπίτι ήθελα να περπατησω. Σκέφτηκα να πάω στην αλλη γυναικα που είχε την αδερφή μου αλλα δισταζω ντρέπομαι. Το σκέφτηκα λιγο και τελικά δεν πήγα και γυρισα σπίτι. Ανεβηκα επανω στο δωμάτιο ξαπλωσα στο κρεβάτι και πήρα τηλεφωνο την μητέρα μου το σήκωσε.
"Ναι"ειπε
"Γεια σου τόσο πολυ με ξέχασες? " ειπα
"Bella, συγνωμη"ειπε
"Όσο θυμωμένη και αν είμαι εισαι η μητέρα μου, παντρεύομαι και θελω το πέπλο αν το εχεις ακομα, ήρθα απο εκει και ενιωσα αηδία αντικρίζοντας τα γυμνά σας σώματα" ειπα
"Ωχ bella συγνωμη δεν ήθελα να δεις αυτα που δεν περιμενες"
"Τα λέμε άλλη φορά γεια σου" ειπα και το εκλεισα.Μαλλον εχει ακόμα ενα Παρτ η δυο Παρτ δεν ξερω ποσά θα μου βγει το άλλο...
BINABASA MO ANG
Christmas Passion..
Romance"Εισαι Πλεον η γυναικα που αγαπώ και σε εχω μέσα στην καρδιά μου σ'αγαπαω και δεν θα σε αφήσω να φυγεις δεν θελω να σε χάσω εισαι ότι πολυτιμο εχω, ζω την ζωή μου απο την αρχη, εισαι η γυναικα μου η σύζυγος μου ολα εισαι τα παντα για μενα, αμα σε χ...