Κεφάλαιο 12

160 15 0
                                    

Ηταν πρωι της επόμενης μέρας και εγώ ως συνήθως απολαμβανα το πρωινό μου καφε γαλλικο με φουντούκι,  είχα δώσει ρεπό στον brad αφού δεν θα έβγαινα απο το σπίτι και μαζί μου ηταν ο Antonio και το προσωπικό,  αφού κανένας δεν μπορεί να με πειράξει...
Ο Antonio εισβάλει στο σαλόνι με πλησιάζει και μου δίνει ενα γράμμα το παίρνω στα χέρια με απορία και το ανοιγω.
(Αν θέλει να μάθεις την αληθεια ποιος ειμαι και όλη την παγιδα, θα σε συνάντησω σε αυτο το μέρος και η ωρα, μην αργησεις, ΥΓ...  Μην στειλεις αστυνομία γιατί θα σε σκοτώσω)  ήταν ενα απειλητικό μύνημα απο αυτόν που με βίασε, τα πόδια μου τρέμουν η αγωνία έφτασε στα ύψη και το άγχος για το τι θα κανω με στιγματίζει. Ο Antonio με κοίταξε προβληματισμένος και φαινόταν σκεπτικός.
<<πρεπει να καλέσουμε αστυνομία δεν σε αφήνω στο στόμα του λύκου>>είπε ο Antonio
<<θα μπλεξουμε και ήδη το λέει να μην καλέσουμε αστυνομία, θα πάρω τηλέφωνο τον Brad να έρθει>>τον πήρα τηλέφωνο και θα έρθει να με βοηθήσει...
Ο ignazio πήγε να πάρει την μικρές και έπειτα γύρισε σπίτι, οι μικρες ανέβηκαν επανω και είχαμε λίγο χρόνο να μιλήσουμε, μόλις είδε τον brad και τον Antonio στο σαλόνι απόρησε δεν ηξερε τίποτα...
<<τι συμβαίνει? >> ρωτησε
Ο Αντόνιο του έδωσε το γράμμα και το διαβασε.
<<θα καλεσω αστυνομία εχω σχέδιο πρεπει να τελειώσουμε με αυτόν τον βιαστή>> είπε και σηκώθηκε να τηλεφωνήσει και εγώ τον ακολούθησα
<<σε παρακαλω μην καλέσεις αστυνομία φοβάμαι>>είπα
Γύρισε προς το μέρος μου
<<γαμωτο σαγαπαω και θέλω να σε προστατεύσω>>είπε
<<ορίστε? >>έμεινα με τα λογια του
<<σε αγαπαω και δεν θέλω να πάθεις κάκο αλλιος θα πεθάνω >> εξομολογήθηκε
<<όχι σε παρακαλω, μην το κανείς πιο δύσκολο>>είπα
<<θέλω να ακούσω ναι απο τα χέιλι  σου σε παρακαλω, πες μου οτι με θέλεις και εσυ, πες μου>>είπε και έβαλε το χερι μου στην καρδιά του.
<<ακούς πως χτυπάει η καρδιά μου όταν σε βλέπω,  όταν ειμαι κοντα σου>>συμπλήρωσε
<<μην το κανεις πιο δύσκολο θέλω να ξεμπερδεψω με αυτόν>>είπα
<<κάποια στιγμη ίσως σε πεισω να πεις το Ναι>>είπε και γύρισε για να πάρει το τηλέφωνο.

Το απόγευμα ετοιμαστηκα φόρεσα ενα τζιν και μια μπλούζα και της μπότες μου το παλτό μου χτενισα τα μαλλια μου βαφτηκα ελαφρώς και έφυγα, πήρα ταξί και με πήγε στο σημείο το οποίο δώσαμε συνάντηση και εμφανίστηκε μέσα απο μισή ωρα πάλι με κουκούλα το μισό αυτο το πράγμα..
<<γεια σου>>είπα  ξερά ενώ οι τριγύρω μας κοιτούσαν.... 
<<γεια σου όμορφη, είσαι μια κουκλα και απο μικρή που σε θυμωμουν δεν αλλαξες καθόλου>>ειπε
<<ποιος είσαι και ξέρεις ποια ειμαι>>είπα με απορία
Εκείνη την στιγμη έβγαλε την κουκούλα αλλά ήρθε η αστυνομία και τον έπιασε τον πέρασε χειροπέδες και κοντό στάθηκε για λίγο.
<<δεν σου έφτανε που χτυπούσες την μητέρα μου ηθελες να βιάσεις εμενα, είχα της υποψίες μου>>είπα και  τον πήραν απο μακριά μου.
Ο ignazio με πλησίασε με ρωτησε αν ειμαι καλα και του απαντησα θετικα με ενα χαμόγελο. 

Christmas Passion..Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang