Η επόμενη μέρα ηταν χριστούγεννα ξυπνησα κεφατη κατεβηκα κατω με την πιτζάμες και τους βρηκα στην τραπεζαρία τους καλημερισα και καθισα μαζι τους και φαγαμε όλοι μαζι σαν οικογένεια και υστερα πήρα τα κοριτσια μου και πήγαμε μια βόλτα στα μαγαζιά. Έπειτα πήγαμε στα χριστουγεννιάτικα παζάρια και υστερα πήγαμε να πιούμε κατι ζεστό σε μια ωραια καφετέρια με τα κοριτσια μου.
"Θεια Bella χαιρόμαστε πολύ που είσαι εδω και μας φροντιζεις" ειπε η Αντονελλα
"Σας αγαπαω γλυκουλια μου γι'αυτο ειμαι εδω" είπα και χαμογέλασα
"Σε Ευχαριστούμε πολυ" ειπαν τα κοριτσια και έπειτα γυρισαμε σπίτι γιατι είχαμε ετοιμο φαγητο για το μεσημέρι. Μετέπειτα τα κοριτσια μου πήγαν για ύπνο και εγω ήμουν μονη με τον ignazio και φροντιζαμε να είναι ολα στην εντέλεια.
Το απογευμα ανεβηκα επανω στο δωμάτιο μου και διάλεξαν το αγαπημένο φόρεμα απο την γκαρνταρόμπα μου και το ακουμπησα στο κρεβάτι μου ετρεξα στο μπανιο εκανα ντουζ Βγηκα τυλιγμένη με μια πετσέτα στεγνωσα τα μαλλια μου με πιστολάκι εφτιαξα τα μαλλια μου μπουκλες ελαφριές, βαφτηκα εκανα μια λεπτή γραμμή απο μαυρο eyeliner και τόνισα με μασκαρα φλεβαριδες μου φορεσα ενα makeup πουδρα και το τελείωσα με ενα μπορντό κοκκινο χρώμα στα Χέιλι μου. Φορεσα τα σκουλαρίκια μου και τα κολιέ μου και Βγηκα φορεσα ενα μαυρο τοπακι με λεπτές τιραντες και μια κόκκινη λιγο πιο κατω απο το γονατο πλισε φουστα και οι μαύρες μου γονείς σουετ με λουράκι περιμετρικά. Φορεσα το αγαπημένο μου άρωμα και κατεβηκα κάτω. Τα κοριτσια μου ηταν έτοιμα με τα πανέμορφα τους φορέματα. Σε λίγο θα ερχόντουσαν τα κοριτσια μου ο ignazio πηγε να ανοίξει την πόρτα γιατι ήρθαν οι φιλοι του. Τους αποδέχτηκε και ο ignazio με σύστησε στους δυο φιλους τους και πέρασαν και καθησαν στο σαλόνι και τους προσφεραμε κρασί. Έπειτα απο μερικά λεπτα ήρθαν τα κοριτσια μου της ανοιξα και πέρασαν μέσα της αγκάλιασα και της συνόδεψα μέσα με τους υπόλοιπους.. Όταν μπήκαν τα κοριτσια ο piero και ο gianluca κοιτουσαν τα κοριτσια ο καθένας έκανε το κλικ του.
"Valeria, Louisa απο εδω οι φιλοι του ο gianluca και ο piero"τους σύστησα
"Χαρηκα για την γνωριμία " είπα τα αγόρια
"Ευχαριστω, Παρομιως "ειπαν τα κοριτσια και καθησαν στο σαλόνι τους πρόσφερα απο ενα ποτο η κρασί η οτι ήθελαν, εβαλα μουσική και καθισαμε λίγο καο συζητουσαμε. Η Louisa σήμερα ηταν αρκετά ομορφη φορούσε μια τουαλετα φορεμα σε ροζ χρωμα απαλό το συνδύασε με άσπρες γοβες και το μακιγιάζ της το συνδύασε σε γήινα χρωματα, αλλα αυτο που δεν έλειπε απο πανω της ηταν το κοκκινο κραγιόν το eyeliner μασκαρα και ενα ρουζ ρουζ, τα μαλλια της τα έπιασε πίσω σε πολυ ωραίο κότσο και ηταν πολυ όμορφη σήμερα. Όπως και η Valeria.
Στην συνέχεια ξεκινήσαμε σε ενα πολυ όμορφο εστιατόριο όλοι και ο Antonio αργοτερα αφού τελείωσε το δείπνο πήρε τα κοριτσια και πήγαν για υπνο, εμεις πήγαμε για ποτο μέχρι το πρωί. Σε όλη την διάρκεια που εγω και ο ignazio χορευαμε, ο gianluca πήρε απο το χερι την Louisa και έφυγαν απο τον χωρο εκείνο, το ιδιο έγινε με τον piero και την Valeria.
YOU ARE READING
Christmas Passion..
Romance"Εισαι Πλεον η γυναικα που αγαπώ και σε εχω μέσα στην καρδιά μου σ'αγαπαω και δεν θα σε αφήσω να φυγεις δεν θελω να σε χάσω εισαι ότι πολυτιμο εχω, ζω την ζωή μου απο την αρχη, εισαι η γυναικα μου η σύζυγος μου ολα εισαι τα παντα για μενα, αμα σε χ...