Wtorek 02/09/2017
Dzisiejszy dzień minął bardzo szybko, może dlatego, że zaspałam i musiałam w biegu się ogarniać i wyjść z domu. Nie zrobiłam mojego naturalnego makijażu jak za zwyczaj robię, i wyszłam bez. Na miejsce dotarłam równo z dzwonkiem i spotkałam histeryzującą Dineh - bo co to za odpowiedzialność spóźniać się w drugi dzień szkoły.
Po szkole z Dinah, poszłyśmy na pizzę i rozmawiałyśmy jedząc. Przeprowadziła się ze stanu Nevada na Florydę, dla lepszej przyszłości wybrała Miami, ogólnie Dinah chcę zostać piosenkarką.
Po pizzy poszłyśmy do jej domu, w piwnicy ma swoje takie małe studio, w którym śpiewa. Gdy usłyszałam jej głos zaniemówiłam. Śpiewa ślicznie, po prostu WOW.
W przyszłym miesiącu są castingi, dziewczyna chce iść do X-Factor'a i sprawdzić swoje umiejętności. To może być jej szansa, szansa na lepszą przyszłość.
Obiecałam jej, że pójdę tam z nią i z jej rodzicami, ogólnie to bardzo mili ludzie, jej mama ma na imię Milika, a tata Gordon, bardzo sympatycznie mnie przyjeli. Wiadomo po kim Dinah jest tak ciepłą osobą.
Camila.
——————————————
Witam, powinnam dodawać częściej rozdziały, zważywszy na to, że są krótsze niż Forever, ale jestem tak zawalona szkołą, że po prostu nie wyrabiam. Musicie mi wybaczyć.
Miłego dnia ❤️
CZYTASZ
The Forbidden Love || Camren [ZAWIESZONE]
Fanfiction„Zakazana miłość" Okładka autorstwa: _hayde_