11

441 61 4
                                    

Czwartek 01/12/2017

Byłyśmy w kawiarni z uroczą Ally Brooke, złapaliśmy różne tematy do rozmów. Blondynka pytała się skąd jesteśmy bo cała szkoła mówiła o nas w pierwszych tygodniach września. Zgodnie z prawdą powiedziałam jej, że jestem z Kuby, a Dinah powiedziała, że przeniosła się z stanu Nevada dla lepszej przyszłości.

Ally poruszyła temat X-Factor'a, w którym była Dinah, pogratulowała jej odwagi i powiedziała, że jej głos jest przepiękny.

Siedziałyśmy dobrą godzinę w kawiarni, a tematy się nie kończyły. W między czasie ustaliliśmy, że dzisiaj poćwiczymy razem na siłowni. Ally zawiozła nas do domów po rzeczy i pojechałyśmy ćwiczyć.

Czas minął w bardzo przyjaznej atmosferze. Ally ćwiczyła z nami a Lauren i Normani dziwnie się na nas patrzyły. Próbowałam ignorować te spojrzenia, ale miałam dość. Wybuchłam i podeszłam do tej całej Jauregui.

- Przestaniesz się tak kurwa na mnie gapić, jakbyś chciała mnie zabić? - dziewczyna stała w szoku. - No co się tak patrzysz jakbyś ducha zobaczyła. Nie bój się nie zabiorę ci Ally.

Po tym co jej powiedziałam, odeszłam od niej i poszłam na część z workami treningowymi. Musiałam odreagować, założyłam rękawice i przez dobre 15 minut waliłam worek. Pot ze mnie się lał dosłownie, wszędzie.

Nie wiem dlaczego to zrobiłam, nie chciałam sobie robić wrogów, ale chyba w niczym nie zawiniłam. Bynajmniej tak mi się wydaje. Teraz w głowie widzę tę piękne zielone tęczówki należące do Lauren Jauregui.

Camila.

____________________

Co tu się wyprawia? Czyżby Camila się zakochuje?  Huhuhu No nie wiem, nie wiem.

Miłej niedzieli wam życzę.
Ps. Za dwa dni kolejny rozdział ❤️ motywujcie mnie tutaj.

The Forbidden Love || Camren [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz