Czwartek 24/10/2017
W tamtym tygodniu siedziałam z nosem w książkach, dosłownie. Nic tutaj nie wpisywałam bo nie miałam czasu, nadrobiłam wszelki materiał i przez cztery dni w tygodniu poprawiałam kartkówki.
Nigdy więcej się tak nie opuszczę, postaram się uczyć systematycznie. Poprawiłam wszystko na piątki i czwórki z czego moi rodzice są bardzo zadowoleni.
Zaproponowali mi „ustawkę" ma polegać na tym, że jeśli będę mieć same piątki i czwórki przez półrocze to wykupią mi kursy na prawo jazdy, a na koniec roku, jeśli będę mieć świadectwo z paskiem kupią mi moje wymarzone auto. Bardzo kusząca propozycja, rodzice zarabiają teraz o wiele więcej niż zarabiali na Kubie, założyli mi i Sofii konta bankowe, na których są odkładane pieniądze na przyszłość.
Po liceum chce iść na studia, nie wiem jeszcze na jakie, ale mam czas. Będzie, co będzie, jak to się mówi - pożyjemy zobaczymy.
Jutro po szkole idę do mini studia Dinyh, dziewczyna uczyła się nowej piosenki i idę posłuchać jej postępów.
Dinah, jeśli to czytasz to wiedz, że życzę ci jak najlepiej, żebyś się rozwijała w tym co kochasz, żebyś robiła to co kochasz, i będę cię wspierać na każdym kroku, nigdy nie pozwolę ci upaść. Mam nadzieje, że zdobędziesz serce tej twojej czekoladki, której imienia nie znamy. Dziękuje, za to, że jesteś ze mną, i obiecuje ci, że ja zawsze będę przy tobie.
Camila.
CZYTASZ
The Forbidden Love || Camren [ZAWIESZONE]
Fanfiction„Zakazana miłość" Okładka autorstwa: _hayde_