10

435 57 5
                                    

Środa                                   30/10/2017

Kolejny nudny dzień w szkole, mamy więcej do nauki, ale i tak odrazu po lekcjach poszłyśmy na siłownie, na której byłyśmy dwie godziny. Wchodząc do szatni damskiej spotkałyśmy ową trójkę. Wszystkie przebierałyśmy się w ciszy, w niezręcznej ciszy.

Przebrałam się pierwsza, a Dinah zaraz po mnie, wyszłyśmy z szatni i poszłyśmy standardowo na bierzcie. Miałam słuchawki na uszach, Dinah tak samo. Wyłączyłam się całkowanie z rzeczywistości i biegałam trzydzieści minut wpatrując się w widok z okna na piękne ulice Miami, straciłam poczucie czasu. Biegałabym dalej gdyby nie blondynka, która zaczepiła mnie i mało nie spadłam z rozpędzonej bieżni.

Przedstawiła się i ma na imię Ally, ma 18 lat jest w trzeciej klasie liceum. Ja tak samo się jej przedstawiłam, pytałam również o jej koleżanki. Czarnoskóra nazywa się Normani Kordei, a czarnowłosa piękność Lauren Jauregui. Umówiłam się z nią na kawę jutro po szkole, powiedziała, że mogę przyjść z Dinah, ale niestety Ally przyjdzie sama.

Gdy powiedziałam Dineh jak nazywa się jej czekoladka, cieszyła się jak głupia. Przyznała się, że owa Normani Kordei też się na nią patrzyła. Poinformowałam ją również o spotkaniu z Ally w kawiarnii, nie była za bardzo przekonana, ale to może wynikać z stresu.

Camila.

__________________________

Ally wkracza!

Jeszcze jeden dzisiaj ❤️ motywujcie mnie tu jakoś gwiazdkami lub komentarzami ❤️

W ogóle zastanawiałam się czy podoba się wam początek tej historii?

The Forbidden Love || Camren [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz