12

409 57 3
                                    

Piątek 02/12/2017

Od wczoraj nie mogę przestać myśleć o Lauren. Mam wyrzuty sumienia za to jak na nią naskoczyłam. Pewnie sobie myśli, że jestem jakaś psycholką. Mam gdzieś jej zadanie o mnie. Czekaj, co? Nie! Oczywiście, że nie mam w dupie to co o mnie myśli.

Rozmawiałam z Ally o tym incydencie, pytała się dlaczego tak wybuchłam nagle, cóż, wytłumaczyłam jej, że cały czas patrzyła na mnie z chęcią mordu.

Dowiedziałam się, że Lauren nie należy do towarzyskich osób i jest mega wrażliwą dziewczyną, choć stara pokazać się ze strony złej suki „nie podchodź bo cię zabije". Ma dużo znajomych, ale ci znajomi są praktycznie tylko od imprez, a przyjaźni się tylko z Normani i Ally. Podobno jest skrytą w sobie osobą i otwiera się dopiero, gdy naprawdę komuś ufa. W przypadku Ally otworzyła się dopiero po trzech latach znajomości.

Od zawsze interesowała mnie psychologia, czytałam dużo książek, artykułów, czy też oglądałam filmy tego typu, więc mogę jedynie mieć przypuszczenia, co do Lauren. Dziewczyna pokazująca tego typu maskę może tak naprawdę cierpieć we wnętrzu siebie. Jedną z możliwości jest to, że może być bita lub krzywdzona przez osoby z zewnetrznego świata, mogą to być kary cielesne lub bardziej wpływające na psychikę. Coż, nie mam pojęcia, nie znam jej tak jak Ally i Normani, ale jakoś spróbuję ją rozgryźć. Mam nadzieje, że mi się uda.

Camila.

___________________

The Forbidden Love || Camren [ZAWIESZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz