🌺🌺🌺
Berkerut hidung Zafran apabila ada sesuatu sedang menguis hidungnya. Terus dia mengalih mukanya menghadap belah kanan.
"Ish!" Mia sudah merengus geram. Dengan geram terus dia memanjat katil dan duduk di atas perut Zafran.
Pipi Zafran di tariknya kuat, "Eyy bangunlahh!!" Siap di tepuknya pipi Zafran. But Zafran just em je?! Siap boleh gosok pipi lagi.
Eyy.. Pasaipa susah sangat nak bangun ni??
Punggung Mia menganjak ke belakang sikit. Dia duduk betul betul di atas ereksi Zafran. Zafran mula mengerakkan kakinya sedikit. Sengaja Mia mengesel bahagian bawah tubuh mereka perlahan.Nafas Zafran mula tak teratur. Owhhh nak kena usik macam ni baru nak bangun ye.
Zafran buka mata sedikit tetapi Mia tak perasan. Terdetik pulak hati dia nak kenakan Mia balik. Sengaja eh nak buat orang hard pepagi ye. Dibiarkan saja Mia mengesel bawah tubuhnya.
Sengaja dia mengeliat sedikit tubuhnya, "Erm.. Lailaa.." Ngigau Zafran. Terhenti terus aktiviti Mia.
Terbuntang mata Mia apabila Zafran menyebut nama perempuan lain!
"ZAFRANNNN!" Terus Mia memukul dada bidang Zafran yang terdedah itu bertubi tubi. Geram!
Zafran sudah menahan sakit dan buka mata seolah olah dia baru bangun tidur. "Erm.. Kenapa ni sayang?" Sengaja tanya soalan bodoh.
Muka Mia sudah naik merah, "Siapa Laila!!" Turun naik nafas Mia menahan marah. Air mata mula bertakung di tubir matanya. Zafran yang melihat itu terus rasa bersalah.
"Sayang.." Zafran cuba merangkul pinggang Mia namun terus Mia bangkit dan memandang Zafran tajam."Siapa Laila?!" Rambut Zafran di tariknya kuat.
"Awhh sayanggg.."
"I hatee youu!!" Terus jatuh air mata Mia dan berlari keluar dari bilik.
Zafran sudah mengeluh kesal sambil mengosok rambutnya yang sakit. Shit Zafran! Apa kau buat ni?!
Nak kena buat apa ni?
🌺🌺🌺
Dari tangga Zafran sudah mencari kelibat Mia di bahagian ruang tamu namun hampa hanya anak-anaknya dan mama saja yang ada. Terus kakinya menuju ke arah anaknya yang khusyuk layan upin dan ipin.
Sengaja dia berdiri dihadapan anaknya, Zarliq sudah menjerit geram "Daddy! Sanalah!! Tak nampaklah!" Zarliq sudah menolak kaki Zafran di turut serta jugak oleh Eilyna.
"Daddy!!" Jerit Zarliq dan Eilyna serentak. Zafran ketawa besar sebelum tunduk mencium kedua dahi anaknya. Sempat di piat telinga anaknya sebelum lari.
"Daddy sakitlah!!" Eilyna sudah merungut geram. Zarliq pula hanya mengosok telinga saja busy dengan mata tertumpu pada television.
"Maa.." Zafran menunduk cium tangan mertuanya.
"Maa nampak Mia tak?" Terus di serbu Datin Maria dengan soalan. Datin Maria hanya menjuih bibirnya ke arah dapur.
Baru saja mahu mengangkat punggung, Mia sudah muncul bersama snack di tangannya. Wajah Zafran langsung tak di pandang. Menyampah!
Zafran tersenyum nipis melihat Mia yang masih marah dengan dia. Melihat saja Mia duduk di sofa terus dia bangun dan melompat duduk di sebelah Mia. Melantun sikit tubuh Mia. Terus Mia menjeling Zafran dan berpaling dari Zafran.
Zafran dengan selamba peluk Mia dari belakang dan wajahnya disembam pada belakang leher Mia.
"Zafrann!!"
Zafran mengumam sikit dan makin erat peluk pinggang Mia.
"Sibuk je nak peluk orang. Pergilah peluk Laila dia tu," ngomel Mia dengan nada sindir.
"Emm daripada peluk orang lain, baik peluk sayang lagi best. Gebu, seksi, wangi.." Kata Zafran dengan bibir mula merayap di bahagian leher Mia. Lupa kejap yang anak anaknya dan mak mertuanya ada di ruang tamu tu.
Mia mencebik menyampah padahal dalam hati dah berbunga bunga. Dibiarkan saja kelakuan Zafran yang makin tak malu itu.
Zafran melabuhkan kepalanya di atas bahu Mia dan memandang wajah Mia dari sisi. Mia yang perasan bahawa Zafran merenung dia, terus di jelingnya Zafran.
Zafran sudah ketawa kecil, "Tak baik tau jeling suami.." Usik Zafran. Mia yang sentap mendengarnya terus disikunya rusuk Zafran.
"I'm sorry.. Serius baby just nak usik sayang je pagi tadi. Baby takde perempuan lain pun. Only you sayang," Zafran berbisik di telinga Mia, mahu memujuk buah hati dia yang sorang ni. Pinggang Mia makin di peluknya erat.
Mia sudah muncung apabila dapat tahu bahawa Zafran hanya bergurau dengannya. Marahlah juga sebab kasar sangat guraunya. Mia hanya mengosok lengan Zafran yang berada di pinggangnya tanda di memaafkan Zafran.
"Sayang.."
"Enm.." Mia menyandar tubuhnya pada Zafran sambil matanya menonton television.
"Baby tak dapat lagi.." Suara Zafran makin perlahan di telinga Mia. Mia sudsh berkerut dahi, "Dapat apa?" Terus diajuknya soalan.
"Baby tak dapat sayang lagi," Dengan perlahan tangan Zafran meliar ke bahagian dada Mia dan meramasnya sedikit. Terlindung sedikit dari pandangan anak anaknya dan mak mertuanya.
Pipi Mia mula blushing mendengar ayat nakal Zafran.
Ish orang tua ni.
YOU ARE READING
TEMPT ✓
Lãng mạn[C O M P L E T E D] My first babies 。 •́ ● ( TEMPT ) ● •̀ 。 Sinopsis soon