A doua scrisoare

103 6 0
                                    

                                                                                      Iubito,

M-am tot gandit la motivul care te-a facut sa pleci.Apoi mi-am dat seama:am fost eu,nu?Dumnezeu mi-e martor,Annelisse,as fi facut orice ca tu sa nu mai fi nevoita sa ma privesti in fața.Daca as fi primit o sansa,numai una,m-as fi schimbat cu totul.Nu ar fi trebuit sa-mi privesti chipul dezgustator in fiecare zi.Îmi luasem libertatea sa ma aproprii prea mult de tine.Te iubeam,Annie,te iubesc atat de mult,incat am facut greseala sa uit ca arat ca un monstru.Trebuie sa fi fost revoltata...Dar n-ai aratat,iubita mea.M-ai acceptat langa tine,ai acceptat sa te sarut,ai acceptat sa fi sotia mea.Iar pentru aceste lucruri îti voi fi vesnic recunoscator.

Te-am întrebat,Anne.Chiar în ziua in care te-am cerut in casatorie.Era o seara de vara,calda,am inchiriat localul nostru preferat.Eram asa de fericit,incat nu mai stiam de mine.Mi-era teama ca ma vei refuza...Dar ti-am pus intrebarea aceea,Ann,intrebarea pe care o uram atat,insa care era atat de importanta in relatia noastra.Te-am intrebat daca te deranjaza cum arat si...daca esti sigura ca vrei sa faci asta.Ce mi-ai raspuns,tu?Mi-ai sarit in brate,scumpo,spunandu-mi ,,ca nu conteaza asta,, ca mă iubesti si că ma vei iubi mereu.Ai uitat,iubito?Ai uitat toate promisiunile pe care mi le-ai facut,pe care ni le-am facut?Eu n-am uitat,Annelisse.Iubirea mea pentru tine n-a scazut nicio clipa.Nu s-a modificat nicicum,a ramas ca o torta care arde intruna.Si arde,si arde,si arde atat de rau,incat sufletul îmi este facut scrum.

,,Poate ca pentru lume esti o singura persoana,dar pentru o anumita persoana esti întreaga lume,,...Erai lumea mea,Annelisse.Pe atunci iubirea pe care ti-o purtam nu era o torta,ci era soarele care salasluia in mine.Exact,Annelisse.Tu mi-ai adus soarele,lumina.Era atata lumina in mine,incat ma facea sa ma simt ca un înger.In sfarsit dupa atata durere, eram fericit.

 Acum ce sunt?Sunt numai un om mutilat,insa acum nu doar fizic.De ce ai plecat,Annie?De ce?

Cu dragoste,Ethan

Zece scrisori pentru tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum