A patra scrisoare

78 2 0
                                    

                                                                                   Scumpo,

Lucianne s-a casatorit astazi cu Ryan Rodriguez, proprietarul lantului de magazine,,Tu Princesa,,.Obisnuiam sa te duc acolo,deoarece tu erai printesa mea.Mai stii,Annelisse?Era magazinul tau favorit,îl iubeai.Cand te-am întrebat de ce o faceai,mi-ai raspuns ca te facea sa te simti ca o domnița,iar eu eram printul tau.Dar nu eram,Anne,nu eram.Daca as fi fost,tu te-ai fi aflat,aici,cu mine.Am fi privit amandoi  nunta surorii mele,si ne-am fi reamintit de propria nunta.

Eram atat de fericit,iubito!Mai stii?Nu credeam ca pot sa am parte de asa ceva.Eram casatorit cu tine,fiinta aceea angelica care se uitase la un biet olog.Dar nu voiam sa ti-o arat,desi îti aduceam aminte mereu de sentimentele mele pentru tine.Erai si esti sufletul meu,Annelisse.Trebuie sa stii asta,chiar daca acum nu mai ajuta cu nimic.

Sunt multumit pentru Lucianne.Chiar sunt...Merită toata fericirea din lume.Era prietena ta cea mai buna,si ea,ca si Andy,te iubea cu adevarat.De fapt,toata familia mea te iubea.Erai ca o fiica pentru ei,iar pentru Andy si pentru Lucianne erai ca o sora.Cand tu ai plecat,te-au blestemat,Anne.Te-au urat pentru ce mi-ai facut,pentru ce le-ai facut.Dar n-au putut sa te uite,asa cum n-am putut nici eu.Frumusetea si bunatatea ta ne-au cucerit pe toți.Astazi,în ziua nuntii ei,a adus vorba de tine.Pentru prima dupa atatia ani.A spus"daca ar fi fost si Annelisse aici...,"apoi a tacut cand a vazut cum lacrimile mă amenințau sa dea pe-afara.Și-a cerut scuze,dar raul fusese deja facut.Sunt vrednic de mila,nu?

Presupun ca singura dorinta care mi-e permisă,este sa ma inviți la nunta ta.Mi-as dori sa te vad fericita,fericita asa cum eu nu te-am putut face.Mi-ar placea sa te vad alaturi de un barbat care sa te merite,care sa-ti merite frumusețea.Eu nu am meritat-o...

 Cu dragoste,Ethan

Zece scrisori pentru tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum