Hatırlatma*
-Bahar Tunç!
Bu ses çok tanıdıktı.Herkes sesin geldiği yöne dönmüstü.
Bahar:B-bu o-o ç-çocuk
Pamir:Bahar!(Bahar'a bakar)Kim bu çocuk?
Herkes Bahar'a bakar
Bahar:A-abi
Pamir:Efendim abicim.Söyle o kim!
Bahar:B-bu o-o (ağlamaya başlar)
Pamir:Kim bu Bahar!(bağırır)Seni nerden tanıyor?!Sen nerden tanıyosun?!
Cenk:Ooo Bahar güzelim (piç smile)
Pamir:Ne diyosun lan sen!(yakasına yapışır)
Cenk:Diyorum ki bara gelmeseydiniz kardeşinin kızlığının gidiceği adamım.Kardeşinin kızlığı benimdi.Taki siz gelene kadar (piç smile)
Pamir:Ne diyosun lan sen!Dokundun mu ona?!!
Bahar ağlayarak gider.Arkasından Eylül,Esma ve Alp gider.
Cenk:Ahh kızı kaçırdın
Pamir:Bu burada bitmedi şerefsiz!
Pamir,Oğuz ve Ali'de Bahar'ın yanına giderler.
Bahardan
Bunu nasıl abime söyliyeceğim bilmiyorum.Nasıl bana tecavüz etmeye çalıştığını.Bana noluyor.Ben eskiden kendimi korur herkesi hastahanelik ederdim.Ama o günden sonra başka bişey oldu.
FlashBack*
Birgün Bahar eve geldiğinde abiside evdeydi.Anne babasının odasından bağırma sesleri geliyordu.Pamir engel olmaya çalıştı ama Bahar yinede gitti.Üst katta çığlıklar vardı.Kapının önüne geldiğinde kapı aralıktı.İçeriye baktı.Babası annesini dövüyordu.O günden sonra Bahar kimseye vuramadı kavga edemedi bağıramadı.Annesi hiçbir zaman gelmedi.
FlashBack Son*
Korkuyorum.Ama o manyak şimdi burada.Korkuyorum hemde çok korkuyorum.Bana bişey yapmasından,sevdiklerime zarar vermesinden.Ama artık eskisi gibi olucam.Asi kız geri gelicekti.
Oğuz:Bahar aç kapıyı
Pamir:Bahar güzelim aç kapıyı konuşalım
Eylül:Kuzum kimdi o?Aç konusalım hadi
Esma(ağlayarak)Bahar nolur aç kapıyı hadi nolur
Alp:Esma sakin ol hiçbirşey olmadı olmicak Bahar'a
Ali:Bir sakin olun.Bahar sende aç kapıyı.Bak biz burdayız hiçbişey olmicak bişey yapamicak sana.
Bahar ağlayarak kapıyı açar.Kapıyı açmasıyla Pamir'e sarılması bir olur.
Bahar:A-abi (hıçkırarak)O-o b-barda b-bana t-tecavüz e-etmeye ç-çalıştı.Ç-çok k-korkuyorum a-abi (ağlayarak hıçkırıklarının arasından zorlukla konuşmuştu)
PAmir:ŞErefsiz herif.Prensesim merak etme sen o sana hiçbişey yapamicak işi bitti onun!
Pamir Cenk'i bulmaya giderken
Bahar:Abi nolur gitme onun yanına sana ihtiyacım var nolur (hıçkırıklarının arasından konuşur)
Pamir:Tamam gitmiyorum hadi kendinize gelin artık kantine inelim bişeyler içelim :)
Kantine inerler ve bir masaya otururlar.Herkes Bahar'a bakarak onunla ilgili konuşuyordur.
Melisa:Bahar değil mi o?Şu barda Cenk tarafından tecavüze uğrayan bahar (kahkaha atar)
Aycan:Evet o abimde onun yanında ne buluyosa o kızda!
Buket:Aynen güzelim ne buluyolarsa onların yanında hep dip dibeler!
Asuman:Kızlar oğuzlar bunlardan hoşlanıyo olmasın sakın!
Aslı:Sanmam ama ya doğruysa?
İpek:Asla olamaz asıl oyun yeni başlicak (piç smile)
Selamm arkadaşlar evet kısa oldu biliyorum ama bugünlük idare edin.Aslında baya uzun 1000 kelimelik yazıcaktım ama derslerim sınavlarım ağırlaştı 7.sınıfım ama baya yoğun ve ağırlar.Yarın bölüm gelicek öpüldünüz :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanusun Derinliklerindeki Yosun +18
RomanceBu kalp atışı oğbah uyarlaması kitaptır.Okul hikâyesidir daha ileriki zamanlarda sevgili olucak dolu çift ve doktor olucak dolu ciftimiz umarım begenirsiniz 😊