Trzy miesiące później...
Dzisiaj miał nastąpić ten długo oczekiwany dzień. Na prośbę fanów chłopaki z Jet Crew mieli nagrać odcinek specjalny wraz ze swoimi żonami. Dziewczyny niechętnie zgodziły się na ten pomysł. Nie lubiły być na filmikach i zgadzały się na wspólne filmy niezwykle rzadko. Po pewnym zastanowieniu jednak Ann przyjęła, że pomysł jest jednak bardzo dobry i namówiła przyjaciółkę. W końcu Kim również się zgodziła. Małżeństwa podzieliły się na dwie drużyny. W jednej byli Państwo Frost, a w drugiej Państwo Krause.
- Witajcie ziomki! - Zaczął Ben - Tu Fruti i Grace, jak się macie?
- Jellloł! - Tomek wyskoczył zza pleców kolegi.
- Powiedz mi Craze, co my dzisiaj robimy?
- No nie wiem...Powiedz mi Frosty - Polak zrobił dziwną minę.
Ben spojrzał na niego jak na wariata, zmarszczył brwi i pokręcił głową.
- Yyyy, nie ważne...- Powiedział do kamery Australijczyk. - W każdym bądź razie...Tak długo prosiliście nas, żebyśmy nakręcili filmik ze swoimi Paniami...i wiecie co? Zamknijcie się już, bo właśnie go nagrywamy!
- Dokładnie...- Craze odsunął się, tak by w kadrze znalazły się Kim i Ann. - Pomachajcie naszym widzom...
Dziewczyny przewróciły oczami i zaczęły machać.
- Ooooo zobaczcie jak się cieszą- Zaśmiał się Frosty. Dziewczyny lekko się uśmiechnęły.
- Długo zastanawialiśmy się, co możemy razem z nimi nakręcić...- Polak spojrzał na kumpla, a ten wyszeptał
- Porno.
- Co? - Zapytał Craze.
- Co? - Zaśmiał się Ben. - Yyyyy nie, a tak na poważnie to doszliśmy do wniosku, że fajnie będzie podzielić się na drużyny i zagrać w kalambury. Będzie zabawnie....
- To tak...Frosty i Kim to jedna drużyna, a ja z Anne druga. Który team odgadnie najwięcej haseł wygrywa. Zasada jest prosta.
- Skopiemy wam tyłki! - Frosty spojrzał na Craza, a później na prawniczkę.
- To się okaże cioto! - Craze lekko popchnął kumpla.
- To zaczniemy od tradycyjnego sposobu rozstrzygania takich sytuacji, przekazywanego z dziada pradziada, więc... <DICK< MOUTH<PUSSY> - O nieeee znów przegrałem! Kurwa! Za każdym razem....wiem, że ten gnojek pokaże kamień, ale łudzę się..."Może pokaże nożyce, może papier!" Arghh...
Tomek tylko się zaśmiał i wziął swoją żonę za rękę. Usiadł na kanapie. Wziął telefon do ręki i przyłożył go sobie do czoła, tak by Anne mogła widzieć hasła.
- Dobra...macie minutę na odgadnięcie każdego hasła. START! - Powiedział Ben i stanął wraz z Kim przy ścianie.
Śmiechom nie było końca. Wszyscy bardzo dobrze się bawili. Cała rozgrywka poszła dosyć sprawnie i w końcu obie drużyny szły niemal łeb w łeb, ale po jakimś czasie Pastwo Frost wygrywali kilkoma punktami. Przyszedł czas na ostatnią rundę, w której to Ann miała pokazywać ostatnie hasła Tomkowi. Szło mu całkiem nieźle. Nadszedł czas na ostanie hasło.
- Dobra...Tomek, to teraz się skup. Rozumiesz?
- Jasne.- Craze mrugnął oczkiem.
Anne zaczęła pokazywać. Wskazała na siebie palcem.
- Yyyy dziewczyna, kobieta...
Prawniczka pokręciła głową.
- Ty...
YOU ARE READING
Jet Crew- Oh, Baby!
FanfictionSzósta część z serii o JC. Przyjaciele muszą uporać się ze zmianami, które czekają ich w niedalekiej przyszłości.