Koupelna

580 40 4
                                    

Sherlock ležel na posteli a když uviděl Johna vystrašeně sebou trhl. ,,Co tu chceš?" zeptal se nevrle. John se na něj nasupeně díval a bylo vidět jak mu cukají pěsti. ,,Neodejdu dokud mi neřekneš co to má všechno znamenat!" Sherlock tiše odvětil ,,Sem nikdo nesmí." John si připadal jako papiňák, který má každou chvíli vybouchnout, všechno to v sobě držel jako pod pokličkou, ale už to dál nešlo. Skočil na postel a sklonil se pár centimetrů nad Sherlockovým obličejem. Najednou někdo zaklepal na dveře.
Sherlockovi se ve tváři mihlo zklamání. ,,Sherlocku vylez." Ozvalo se. Oba vylezli z ložnice a Johnovi začínalo docházet jak blbě to musí vypadat. Za dveřmi totiž stál celý policejní sbor. Všichni na ně koukali s vytřeštěnýma očima a Johnson si zamumlal nějakou větu, které nikdo nerozuměl, ale poslední slovo bylo zcela jistě gay. ,,Když je někdo gay tak na tom není nic špatného." Prohodil jen tak mimochodem Sherlock. John v té chvíli litoval, že Sherlocka někdo vůbec naučil mluvit. Už toho měl právě dost ,,Lidi! Mezi mnou a tímhle bláznem nic není! Já nejsem gay!" Všichni se na něj jen pobaveně dívali a Sherlock se tvářil trochu ublíženě. John jenom zakroutil hlavou a šel do koupelny. Zavřel se tam a pochodoval po té malé místnosti, jako by to mělo něčemu pomoct. Podíval se do zrcadla a opláchl si obličej. Ničemu nerozuměl. Náhle se ozvalo klepání a ihned potom se otevřeli dveře. Sherlock vešel dovnitř a prudce za sebou zavřel. John se na něj zmateně podíval, zatímco Sherlock ho natlačil ke stěně vedle sprchového koutu. Jejich oči se na chvíli setkali, poté se Sherlock naklonil a políbil Johna. Ta chvíle než se opět vzdálil se zdála Johnovi zbytečně krátká. Popadl Sherlocka za košili a políbil ho ještě jednou. Uvolnil se a najednou cítil jak mu podklouzává noha a spadl na tvrdé dlaždice. Sherlock s ním zatřásl, jenže potom prudkém zásahu byl John v bezvědomí a trochu krvácel. Sherlock rychle zavolal sanitku. Jenže ta pořád nebyla v dohledu a Sherlock v slzách čekal, zatímco se Johnovi vytrácela z obličeje veškerá barva.

221B storyKde žijí příběhy. Začni objevovat