Iris P.O.V
În cele din urmă, încă o lună de școală! "În sfârșit, nu ii voi mai vedea pe acei tipi timp de 3 luni după terminarea școli!", Am zis când intrăm în școală. Mă plimbam pe coridoare când am auzit niște tipete. M-am uitat în urmă, nimeni. M-am uitat din nou în față și am văzut un baiat care fugea în direcția mea. "Ce se..." Nici măcar nu am terminat de gândit când o grămadă de fete au strigat după el.... "Te rog, nu fii nesimtit ..." Am încercat să-i gesticulez ca să mă urmeze în curte. El ma observat și s-a uitat la mine atent. Eu: Urmeaza-ma!A ezitat. Nu știa ce să facă.Mi-am dat seama de ce,si i-am spus."E mai bine sa te urmareasca?"
A inteles si m-a urmat catre curtea scolii.
Eu: Nu ne vor cauta aici pentru un timp. Este o ușă aici. În ce clasă esti? El ma priveste puțin confuz, apoi vorbeste.
?? :S-Scuzați-mă.N-Nu vorbest romana.(in engleza)Ochii mei s-au lărgit, pentru că am recunoscut acea voce. Nu puteam să cred asta. Înainte să mă gândesc mai mult, am auzit fetele care ne-au urmarit. Eu: te voi duce la clasa ta repede! Această ușă ne duce înapoi la școală (în coreeană) Ochii i s-au lărgit, dar el nu a avut timp să vorbească. I-am apucat mâna și am urcat scările care ne-au dus în interiorul școlii. Eu: Fugi! (În coreeană) El a dat din cap și am început să fugim. Eu: Unde e clasa ta? (Coreeană) ??: Clasa 3 (în coreeană) Eu: Asta e clasa mea, haide sa te duc acolo. Am spus si am incercat sa alerg mai repede. Am ajuns la ea și am intrat. Am închis ușa și am cazut jos.M-am simțit obosita de la alergat, dar s-a uitat la mine și mi-a dat mâna. Am luat-o și m-a ajutat să mă ridic. Eu: Se pare ca acolo sunt fete nebune dupa kpop in aceasta scoala (in coreeana) ???: Stai Tu- Eu: Cunoasc coreană, știu cine esti, știu ce este kpop? Da, dar nu-ți face griji că nu sunt un fel de fata asa de nebuna. Prefer să nu deranjez idolii. Este pentru ei. Ai avut noroc că am venit la momentul potrivit, altfel inca ai fi fugit de ele.
?? : M-multumesc.A spus timid si am zambit. Eu: Nici-o problemă! De asemenea, eu sunt Iris,incantata de cunostinta! Dar imi poti spune pe numele in coreana, Ayame sau Riri, cum vrei tu. JK: Sunt Jungkook.Incantat.
Eu:Nu trebuie să te temi de mine haha,nu-ti voi face nimic.Am spus și a mers prin clasa goala la biroul meu.Mi-am pus rucsacul meu acolo.El s-a plimbat un pic prin clasa,pentru a se obișnui cu ea cred. Jk: Unde e toata lumea? Eu: Cred ca nu sunt aici inca. Am ajuns aici destul de devreme, asa ca s-ar putea sa nu fie multi oameni aici. Vreau ca sala de clasa sa fie la fel de linistita sau cel putin unii baieti sa fie draguti, nu nemsitit. Jk: Si.... Sunt si eu nesimtit? Eu: Sigur ca nu pabo! Plus tu pari de treaba. Te rog imi faci o favoare? El a venit în fața mea și sa uitat puțin curios. Jk: Sigur. Ce favoare? Eu:nu te apropia de băieți, sunt nesimtiti și nu vreau să fii corupt de ei. Jk: Oh ok.Promit!
Me: Oook:! 3 Ne-am pus degetele mici și am râs când am observat ca degetul meu era aproape la fel de mare ca al lui.
Jk: Chiar ai mâini mai mari decât Jimin haha!
Eu: Mainile lui de mochi nu se pot compara cu ale mele.Aceste mâini sunt făcute pentru editare!
Jk: Editezi? Eu: Myep! Dar mai ales editez pentru mine. De asemenea, editarea ta nu e deloc rea! Am văzut videoclipul pe care l-ai editat împreună cu Jimin.
Jk: Serios? Mi-a spus și mi-a arătat zâmbetul de iepuras. Eu: Dap!Deloc! Ai evoluat mult. Oricum.. ar trebui să vorbesti cu profesoara noastra de engleză. Vrea să vorbească mai întâi cu tine. I-am furat sansa de a fi prima care vorbește cu tine. Jk: Hehe, asa se pare! Îmi poti arăta unde este? Me: Nu.
Jk: Oh O- Eu: Iti arăt unde. Nu iti spun doar, Pabo. L-am dus la profesoara mea de engleza și l-am lăsat să vorbească. M-am întors în sala de clasă și le-am văzut pe prietenele mele acolo. Steph: Sper sa fie aici!Aaaa!
Eva:TOTI?
Steph: Nu, doar Kookie kyaa! Sper că e în clasa noastra! Eve mă observă și strigă. Eva: HEYOOO !!!! Da, acestea sunt cele mai bune prietene ale mele, Steph, Ruby și Eve. Sunt nebune când le întâlnești, dar au inimi de aur. Eve se uita la yuri care ma sperie , dar e ok , atâta timp cât ea nu face chestii de genul asta cu mine.Steph este interesata de kpop, ea are chiar un tricou cu Jungkook haha.Ruby este cea mai liniștita dintre noi toate, dar e drăguță. Eva: WADDUP? Eu: Ascult Lotto de la EXO, jur pe Dumnezeu că melodia ma făcut să cânt mai mult decât oricând. EOJONA I JUST HIT THE LOTTOOOO. Eve: Ok nvm. În orice caz, Jungkook este în școala noastră ! Eu: Știu. Eve: Așteaptă ce ... Iri nu-mi spune....hehehehhehehehehehehehehehe! Eu: Nu va gândiți la lucruri perverse, l-am văzut și atat. Eve: Ești sigură? (͡ ° ͜ʖ ͡ °) Eu: Foarte.
În sfârșit, după câteva minute de vorbit, profesorul a venit să ne prezinte noului student. Profesorul i-a spus să se prezinte. JK: Bună. Sunt Jungkook incantat să va cunosc! El a zâmbit arătându-și dinții de iepuraș.
Fetele începură să se tipe peste el. Am văzut-o pe Steph țipând și scuturând din maini cum mereu face cand vede ceva cu jungkook.PE: (Profesoara de limba engleză) Poti sta unde doresti pentru restul lunii, dar dacă persoana pe care ai ales-o te deranjează, te voi muta undeva mai bine,OK? El a dat din cap și s-a uitat la sala de clasă. Imediat am privit în jos știind că el nu va alege locul de lângă mine.Copii populari nu ma plac, plus sunt urata rau.Va alege cu siguranta una dintre fetele "drăguțe", cum ar fi cele mai bune prietene mele sau fetele populare. Uneori mă urăsc pentru că nu sunt atât de frumoasa, că nu folosesc machiaj sau că nu sunt suficient de bună.
Mă gândeam la toate astea când m-am trezit imediat din transă când Jungkook s-a uitat la mine. A venit la banca meu. Jk: Pot să stau aici Ayame? Mi-a spus si imi arata un zâmbet drăguț.
Si-a.Adus.Aminte. Am vrut să strig așa de rău, dar a trebuit să răspund. Eu: Sigur, haha. Am spus și el sa așezat lângă mine. Am fost atat de fericita. Pentru prima data un tip care este popular vrea sa stea aici. Am inceput sa ma rog pentru ca el sa nu fie corupt de baietii din clasa mea. S-a uitat la mine și am zâmbit. Eu: Bine ai venit in clasa noastră. (În coreeană) Jk: Mulțumesc ....Aya ! A spus și a arătat din nou zambetul lui de iepure.Ochii mei s-au lărgit, am rosit și m-am uitat in alta parte. "El mi-a spus ... Aya", mi-am spus eu. Am zâmbit ca niciodată, înainte de a simți cătoată lumea ma privea.Prietenele mele ma priveau chiar acum, cu siguranta. Si aveam dreptate.Apoi mi-am adus aminte.
Eu: Aproape am uitat! Dacă nu înțelegi ceva întreabă-mă,bine? (În coreeană)
Jk: Mulțumesc!
Profesorul a început să-și facă lecția. Am inceput sa scriu in caietul meu cu cateva markere deoarece imi place sa organizez informatiile pe care le scriu.
Jungkook a inceput sa-mi puna intrebari. In loc sa-i raspund, am luat un stilou si am scris in caietul lui toate verbele si timpurile pe care le-am invatat in acest an. Jk:Multumesc!
Incepe sa citeasca ceea ce am scris. Dupa ce a terminat, mi-a luat cartea care ma ascundea in biroul meu (uneori scriam in el). A scris câteva cuvinte pe care nu le știam să le scriu și apoi le-a pus înapoi. După o oră de studiu în limba engleză, pauza de 10 minute a venit. Clopotelul a sunat și am scos din rucsac pachetul meu. Jungkook părea curios.
Eu: Nu ai gustat niciodată acest fel de mâncare? Vrei ceva?Am spus și el a răspuns.
Jk: Dacă nu te deranjează.....
Eu: De ce sa ma deranjeze Prietenii mei impart întotdeauna mâncare cu mine haha. Am văzut că are o față îngrijorată.
Eu:nu iti face griji, iti vei face prieteni si daca nu ii placi, sunt intotdeauna aici, lol. El a zâmbit și a început să mănânce mâncarea pe care i-am dat-o.
Jk: Iti cumpăr ceva mai târziu? Știi un magazin unde se vinde mancare coreeană sau ceva de genul ăsta? Eu: Hmm ce zici de K.J. Center? Jk: K.J? Eu: Korean and Japanese. Jk: Aha, atunci îți voi cumpăra niște ramen.
Eu: Multumesc mult, chiar nu trebuia. Jk: Ei bine, m-ai salvat de două ori astăzi și pe plus tu ești prietena mea!
Eu: Te-am salvat de două ori? Te-am salvat doar de la fete.
Jk: Și tu mi-ai spus despre băieți, așa că se pune!
Eu: PFT!
Am început să vorbesc în mod normal cu Jungkook, să întreb lucruri și să râd la glumele lui.
Chiar i-am spus niște glume care le cunosc A.R.M.Y
. Eu: Vreau să-mi numesc mașina Jimin.
Jk: De ce? Eu:So I can PARK JIMIN(Ca sa pot sa parchez masina.Park my car in engleza inseamna a parca masina). Am izbucnit in ras.
Jk: UMBELIEVEBBLE
Eu: Te-ai gândit vreodată la numele lui Suga? Min YoonGAY
Jk: YOONGAY CONFIRMAT.
Eu: Va fi un ship etern!
Amândoi râdem. În curând Steph vine să spună vorbeasca cu el.
Steph: Buna!Imi poti semna albumul Jungkookie?
Jk: Sigur, cum te cheamă?
Steph:Sunt Steph!
Jk: Mă bucur să te cunosc!
Apoi pleacă țipând către Eve.
Eu: E atat de timida. Te iubeste cu adevarat. Spun si zambesc.
Jk: Da.... cine e biasul tau?
Eu: Am 3 bias. J
k: Și eu sunt unul dintre ei? ....
Eu: Poate, cine știe?
Eu: De ce ești gelos?
Jk: N-Nu ..
Eu:Glumesc si da, esti unul dintre ei. Ignora glumele mele proaste.
Jk: Sunt chiar amuzante. Cea mai buna este YoonGAY.
Eu: Vreau să spun, băieții fi gay pentru voi! Eu mai mult m-am îndrăgostiți de voci, de muzica și de personalitate, mai degrabă decât de aspectul. Nu mă înțelegeți rău, da, sunteți frumosi, dar pentru mine personalitatea contează mai mult.
Jk: Așa este si pentru mine.
Am continuat să vorbim, iar clopotul a sunat la urmă. A început clasa următoare: Matematică!
CITEȘTI
Vulnerabil{Jungkook}Varianta in romana
FanfictionVarianta in romana a volumului Vulnerable.