5

396 23 0
                                    

A treia persoană P.O.V
Iris și Jungkook nu au vorbit prea mult de când a părăsit țara.
Jungkook avut concerte, nu avea timp dar nu a răspuns la cateva mesaje.
''Hei....''
''Hei!''
"Cum merg concertele tale?"
''Bine .. cum a fost călătoria ta ''
'' Bună cred ... ''
'' Îmi pare rău că te-am lăsat singura ... '
'' E ok heh ... ''
'' Trebuie să plec ... Vorbim mai târziu ... pa .. ''
''Bai bai...''
Iris și-a închis telefonul înainte de a citi ultimul mesaj trimis de Jungkook.
''Mi-e dor de tine...''
Ea se uita la tavanul dormitorului ei, care era mai gol decat de obicei. In mod obisnuit, Jungkook urma sa vina si sa o o atace cu perne inainte ca ei sa vada un film pe care il iubesc atat de mult.
Se uitau la anime si mancau mereu  ramen  Dar de data aceasta era diferit
Era numai doar ea.Nu si Jungkook.
Asta inseamna nici-un film, nici fericire, nici mancare, nici distractie ... Nu s-a simtit niciodata asa in viata ei ... atat de singura si de trista .... Totul nu mai era  distractiv , chiar si jocurile video, mancarea si cand vorbea. Tot ce facea era sa ii asculte cântecele fara sa se opreasca in timp ce sta culcata pe pat, ca sa doarma.
Chiar si  cele mai bune prietene nu au scos-o din camera ei... din pacate se distrugea incet fara sa observe și fara a incerca să se opreasca.

Au trecut zilele ... Au trecut luni și speranțele ei ... În cele din urmă.

Prietenele ei i-au spus ideea lor și ea a fost de acord, speranțele ei ridicându-se de data aceasta.
Se gândea că poate o va face. Din moment ce școala nu o mai deranja pentru că era în curs de renovare până în decembrie și apoi avea o vacanță de Crăciun,  a decis să încerce.
'' Hey Aya ''
'' Hey.Namjoon Poți să-mi faci o favoare? '' "Sigur. Spune-mi."
"Vreau să fac ceva. Sper că va funcționa. Pentru binele meu"
Ea îi spune lui Namjoon planul și el este de acord.
"Ok. Și așa știi, nu numai pentru binele tău. Este și pentru binele lui Jungkook ... "

Planul a fost înființat și de data aceasta va funcționa sigur. In sfarsit....


Il voi intalnii din nou ...

Vulnerabil{Jungkook}Varianta in romanaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum