Tabara

461 28 0
                                    

Iris P.O.V
M-am așezat și m-am uitat la oamenii din afara ferestrei.Erau două fete care aveau o discuție ...... dar ...... Ochii mei au prins ceva mai interesant. Un baiat de pe stradă îi spunea ceva unei fete. Apoi îl îmbrățișeaza și-i sărută obrazul.
"Nu voi ajunge niciodată acolo ...", am spus fără să-mi dau seama că am spus-o cu voce  tare. Apoi am simțit că niște mâini îmi acoperă ochii.
"UH?" Am mormăit.
"Ghici cine?", A spus persoana. Imediat i-am recunoscut vocea și am sarit fericire. "JUNGKOOKIE!" Mi-a luat mâinile de ochi și m-a îmbrățișat.
Eu: Ai venit! Hehe ~
JK: Desigur, cum aș putea să las pe cea mai buna prietena să mă aștepte!
Eu: m-ai făcut să aștept un pic. Am spus .
El a zâmbit și a răspuns.
"Îmi pare rău ~" S-a așezat jos și am vorbit timp de o oră.
Asta înseamnă 4 ore până când ajungem la destinație.
Eu: imi e foame ... Am spus și mi-am scos mâncarea. Lucrurile erau împachetate și gata să fie mâncate. Iau o bucată de mâncare și o pun în gura luibJungkook. (căpșuni)
Jk: E-Eh? Eu știu că vroiai ceva.
Jk: Nu ..... Eu: Jeon Jungkook.
Jk: Ok ok am vrut niște ....
Am niște ramen pe care l-am împachetat și i-am dat.
Eu: Poti mânca. Am spus și am zâmbit. El se uită la mine, apoi ia o parte din ramen și mi-o pune în gură, fiind atent să nu vărse nimic pe el sau pe mine.
Eu: A fost un atac direct!
Jk: Haidee.. Este ramenul tău! Vreau să-l împart cu tine ...
Eu:Bine... dar nu mănânc prea mult.
Jk: Ok, atunci te voi hrani ~
Eu: Așteaptă-
Nici nu am putut  termina propozitia pentru că mi-a pus ramenul în gură.
M-am inrosit si am inceput sa o mananc.
A treia persoană P.O.V
Jungkook zâmbește si dorește să  stranga obrajii roșii ai lui Iris, dar nu poate, pentru că ar face-o să se simtă rău. Iris ia mâncarea din mâinile lui repede și împinge o parte în gură sa.
"HAHA! PAYBACK!", A spus ea și a zâmbit larg.
Jungkook a facut o expresie tristă.
Ea încearcă să o ignore, dar Jungkook este bun și știe cum să planga fals.
O lacrimă fugea de-a lungul obrazului lui Jungkook.
"M-ai prins..", A spus ea.
"Îmi pare rău ...", spune ea și Jungkook zâmbește.
"Dragut!", Spune el.
Obrajii lui Iris se înroșiseră roșu în timp ce se uită la distanță. A vrut să îi faca la fel și sigur că va face asta. Iris este mai experimentată cu băieții în clasa ei asa ca, deoarece Peter, cel mai prost tip pe care îl urăște cel mai mult, stă im spatele scaunului ei.Decide să-l facă să ia ceva din mâncarea ei. Pune un pachet de Oreo între scaune și Peter o ia.
"Jungkookie ...", a spus ea, încercând să falsezeze cât de bine poate.
Jungkook se uită la ea. El vede că este tristă.
"Ce sa întâmplat?", A spus el.
"Oreoul a dispărut ...", a spus ea.
Jungkook a știut întotdeauna că Oreo a fost una dintre favoritele ei, dar nu se poate lupta cu tipul sau fata care a furat-o.
"Ce zici de alt lucru dulce?", A spus el.
" Ce-"......... încerca să spună, dar Jungkook o îmbrățișă.
Era foarte roșie, dar se ascundea într-un fel.
Jungkook a căscat.
"Ti-e somn? Întrebă ea.
"Da ...", mormăie el.
Iris rupe îmbrățișarea și apoi își ia căștile după ce pune mâncarea deoparte.
Ea pune o casca în urechea sa și cealaltă în a lui Jungkook.
"Ce zici de un film?", A spus ea.
"Sună grozav" Jungkook spune că, în timp ce își amintea prima noapte, a ajuns în această țară. Când a petrecut timp cu Iris urmărind un film. Iris pune filmul. Jungkook o urmărea îndeaproape,  încercând să nu piardă nimic.
După o vreme,ea simți ceva pe umăr. Ceva greu. Se uită și îl văzu pe Jungkook dormind drăguț pe umăr. Era cald, dormea ​​fără zgomot. Iris s-a apropiat, ca să poată dormi într-o poziție bună. După ce a făcut-o, Jungkook a început să o îmbrățișeze strâns, fără să-i dea drumul. Se înroși în timp ce, privi la figura lui, stând atât de aproape încât să nu  lase de îmbrățișare.

Iris P.O.V

"Nu, nu pot! Nu ar trebui!"Spunea mintea ei, dar inima spunea altceva. "Poate că el simte același lucru sau poate că nu va observa! Haide, ai așteptat atât de mult!"....... Ei bine, inima mea decis. Mă uit la el pentru o vreme. Apoi îl sărut ușor pe obraz,  încerc să nu-l trezesc. Apoi a inceput sa ma inbratiseze ca si cum viata lui ar depinde de asta. Eram socata, dar apoi i-am observat obrajii rosii. "Dragutu-le ...", a spus ea.
A treia persoană P.O.V

Au trecut orele. Au ajuns în sfârșit la destinație. Jungkook primește un apel rapid. "Trebuie să răspund", a spus el. "Mergi"
"D-dar ... "Jungkook încearcă să spună, dar Iris îl întrerupe.
"Nu ma voi supara", spune ea.
Jungkook o lasă să-și împacheteze lucrurile.

După un timp, Jungkook sa întors.Părea trist, care o făcea pe Iris să-și facă griji.
" Ce sa întâmplat?"
"Trebuie să plec în Coreea ..." a spus Jungkook.
Știa că nu putea să-l convingă să rămână.

"M-măcar pot veni cel puțin cu tine la aeroport? ..."

La aeroport

"Avionul pleacă în 20 de minute"

M-am uitat la Jungkook, cu tristete
"Îmi pare rău ..." a mormăit.
" E okey ..." Iris spuse și zâmbi.
"Sper că vei avea o călătorie sigură"
"Și tu o călătorie plăcută cu prietenii tăi", spune el.
Apoi, zâmbetele lor se estompează și se îmbrățișează.
"Îmi va fi dor de tine ...", spuse Iris timid. "Îmi va fi dor de tine mai mult ... Mulțumesc ..." El spune.
"Eu ar trebui să-ți mulțumesc ...", spune ea.

Jungkook îi sărută obrazul încet, fără a se realiza. Inima lui a făcut această decizie.








"Pa...."



A fost ultimul cuvânt pe care l-am auzit de la el deocamdată.

Vulnerabil{Jungkook}Varianta in romanaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum