9

375 25 0
                                    

Jungkook P.O.V

Dupa cateva zile in care am vizitat-o pe Aya in spital,se pare ca s-a refacut aproape complet cea ce inseamna ca se va reintoarce la viata ei normala.

Am deschis usa camerei si am fazut acea figura familiara, care acum cateva zile nici nu putea sa se deplaseze singura.
Statea pe pat in timp ce vorbea cu un doctor si o asistenta.Am simtit ca ceva nu era in regula deoarece Aya nu zambea.Parea mai mult ingrijorata.
Am pasit iar Aya si-a atintit privirea asupra mea.S-a uitat lung la mine si apoi a zambit.Un zambet pe care vroiam sa il revad de mult timp.
"A!Se pare ca iubitul tau e aici"A zis doctorul,in timp ce am rosit un pic.
"Pai,va lasam."A zis si asistenta in timp ce iesea pe usa.
M-am apropiat de patul ei si apoi m-am asezat langa ea.
"Iubit?"A zis si a ras.
"Nu suna rau,nu?"Am zis,obrajii ei inrosindu-se.
"BAKA!"Aya a zis si mi-a lovit usor bratul.
Am ras.
"Deci,cand te lasa sa pleci?"Am zis zambindu-i.
"Nu stiu inca,dar sper ca devreme!Stau aici de 2 saptamani intregi!"A zis,un pic nervoasa.
"Cred ca nici nu voi mai sti cum arata lumea dupa ce voi iesi de aici."Am ras amandoi.
"Daca nu vei mai sti,atunci iti voi arata eu"
S-a uitat la mine si a zambit.
I-am cuprins mana.
"Poti merge?"Am intrebat un pic ingrijorat.
"Ce?Crezi ca sunt chiar atat de incapabila??"A zis si a avut acea privire iritata pe care o are cand e suparata.
"S-scuze..Nu am.."Am incercat sa zic dar Aya a ras.
"Glumeam!Nu sunt suparata pe tine."A zis si mi-a sarutat obrazul.
Zambetul ei dulce curand s-a transformat intr-o privire ingrijorata.
M-am uitat unde se uita.
Mi-am acoperit bratele rapid sperand ca nu a observat.Dar o facuse.
"Jungkook...."A zis si s-a apropiat.
Nu am vrut sa o ranesc din nou asa ca nu am oprit-o cand mi-a descoperit bratele.
A mangaiat incet taieturile de pe mainile mele dupa imbratisandu-ma.
"Jungkook.....nu esti de vina....eu am sarit in fata masinii...am vrut doar se te salvez...si in plus sunt in viata nu?"A zis.
"Imi....."Am incercat sa zic dar m-a intrerupt.
Observase cutitul din buzunarul meu.
Il luase si il azvarlii in gunoi.
"Nu e vina ta.Si te rog...nu mai face asta daca ma pretuiesti!Doar sti ca nu vreau sa ajungi cum am fost-"S-a oprit.
Devenisem curios."Cum a fost?"Mi-am zis in gand.
"Imi...pare rau.."A zis.
Am zambit si am imbratisat-o.
"Promite"A zis iar eu am raspuns.
"Promit."Am spus si i-am sarutat fruntea.
S-a uitat la mine cu ochii larg deschisii si a fugit pe usa.
"HEY!"Am strigat razand in timp ce alergam inspre ea.
A iesit din spital dar nimeni nu i-a zis nimic.
Am ajuns intr-un parc deja dar Aya nu era nicaieri.
Am simtit cum ma cuprindea teama.
"Daca i s-a intamplat ceva?Daca a cazut?Daca a venit cineva si a luat-o?!?"Imi spuneam in minte.
Ma uitam in jur,cand am observat-o pe Aya care se uita la mine dupa un copac.
"AICI ERAI!NU POTI SCAPA!"Am zis,indreptandu-ma spre ea.
A fugit,totusi am prins-o si am cazut peste ea.
"Nu-i corect!"A zis in timp ce obrajii i se inroseau.
Am incercat sa o sarut pe frunte dare se tot opunea si intorcea capul in cealalta parte.
"Ouch.."Am zis incercand sa ma prefac ca m-am lovit.
Imediat s-a uitat la mine,dar inainte de a spune ceva i-am sarutat fruntea.
"Yah!Da-te jos...."A zis incercand sa ma faca sa ma dau jos.
Am observat ca rosea.
"Si daca nu vreau?"Am zis.
"Yah!"A inceput sa se zbata dar  i-am prins mainile oprind-o din orice miscare.
Se uita cu ochii largi la mine.
"Heh..ce ma fac eu cu tine?"Am zis razand.
Am inceput sa ma apropii de fata ei.
Nu a facut nimic.Nu s-a miscat.Nu s-a opus.Nu s-a zbatut.
M-am oprit chiar cand ni s-au atins nasurile.Nasul ei era rece de la frig.
Se uita fix in ochii mei.
"U-u-um..."A zis,inrosindu-se.
Am ras si am sarutat-o.
Buzele erau calde chiar daca era frig afara.
"Te rog....te rog...te rog..."Mi-am zis in minte,rugandu-ma.
Dupa cateva secunde mi-am spus din nou in minte "DA!A FACUT-O!"
A raspuns sarutului.
Am zambit.
Dupa ceva timp ne-am oprit,iar cand m-am uitat la fata ei,era toata rosie.
"Y-Yah!"A zis si m-a impins,fugind pe o banca.
Am urmarit-o,ascunzandu-ma dupa un copac.Chiar atunci am realizat ce tocmai am facut.
Obrajii incepeau sa mi se inroseasca.
Mi-am pus mana la gura cu ochii larg deschisi.
Aya parea ingandurata dar fata ei tot rosie era.Dupa cateva minute,si-a deschis ochii larg.M-am uitat curios sa vad ce va face.
S-a uitat in jur,cautand ceva.
A cautat pana ce s-a oprit.Lacrimile au inceput se se scurga pe obrajii ei rosii.
"E destul"Mi-am zis in gand si m-am dus in spatele ei.
Am imbratisat-o din spate.Era rece.Probabil îi era frig.Am zambit si am strans-o tare in brate.Dupa ce am lasat-o s-a intors.
Zambea.
"Ti-e frig?"Am intrebat.
"N-n-"A incercat sa zica dar aerul rece a facut-o sa tremure.
Am ras incet si am tras-o mai aproape,acoperind-o cu jeaca mea in timp ce o imbratisam de la spate.
I-am sarutat obrazul.
"E-e-eu.....Eu......"A vorbit intorcandu-se.
"T-TE PLAC!Stiu ca nu trebuia.Nustiudecedartrebuiasaseintampleastanunnununusieokdacanumapla-"A murmurat dar am sarutat-o din nou.
Ochii îi erau largi deschisi.
M-am oprit si m-am uitat la ea.
"Haide.E frig"I-am zis si am luat-o de mana.
Am inceput sa mergem prin parcul gol.
Mana ei calda o incalzea pe a mea,care era rece.Tot drumul a fost silentios.Niciunul dintre noi nu a zis nimic.Cateodata ma mai uitam la ea si ea la mine dar tot nu indrazneam sa intrerupem acel moment de liniste.

Am ajuns in fata casei cand,dintr-o data,au inceput sa cada fulgi de nea.Nu puteam crede ca deja in noiembrie putea sa ninga.M-am uitat la cer,dar mi-a intrat un fulg de nea in ochi.
"Esti ok?"A zis Aya razand.
Mi-a luat mana de la ochi si s-a uitat atent.
Dupa cateva secunde mi-a sarutat nasul.
A scos limba la mine.
"Se pare ca nu numai tu poti sa faci asta!Doi pot juca acest joc!"A zis si am ras.

Dupa ce am intrat in casa(casa unde stau toti din BTS),ne-am instalat si le-am spus baietilor ca in sfarsit i-am spus ca o plac,am decis sa vedem toti un film.
"Vreau sa vedem Finding Nemooo!"A zis Taehyung.
"Nu!Sa jucam Mario!"A zis Jin.
"Eu vreau sa vad noul film P-"A zis Namjoon dar Jin l-a intrerupt.
"Jungkook e aici!Taci!"
"Yah!De ce mereu nu imi spuneti ce vrea sa zica Namjoon!"Am zis ofticat.
Aya m-a mngaiat pe cap.
"Nu trebuie sa sti inca.As fi vrut sa nu stiu ca tine in momentul asta..SI NAMJOON NU VEDEM ASA CEVA!"Aya mi-a zis.
"Bine Bine!"A zis Namjoon ofticat.
"Vreau sa dorm!Asa ca taceti ****** din gura!"Zise Yoongi in timp ce se culca.
Aya s-a dus la bucatarie si a adus cani cu ciocolata calda.Le-a impartit si s-a asezat langa mine.Am ales filmul.

Persoana a treia P.O.V

Jungkook a adormit pe umarul ei.
Aya a zambit si a trecut degetele prin parul lui moale.
"Noapte Buna"a soptit la urechea lui Jungkook.
I-a sarutat fruntea si a adormit imbratisandul.

Vulnerabil{Jungkook}Varianta in romanaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum