7

369 25 0
                                    

Jungkook, Jin, Jhope, Jimin, Suga, Taehyung și Namjoon stateau la o masă mare, primind toate cadourile fanilor fie pentru ei, fie pentru Jungkook.
"Jungkook Oppa!" Strigă o fata.
"Vrei să-ți petreci timpul cu cei dragi? Vrei să ieși cu cineva?", A spus ea din nou. Jungkook s-a gandit și a răspuns.
"1, I'm not your oppa.Este evident ca esti  mai mare decât mine și 2, nu cred că voi face asta" spuse el.
"Wae?", A spus o altă fată.
"O persoană importantă pentru mine nu va fi aici din pacate. Cred că este încă supărată pe mine pentru că am părăsit-o mai devreme. Am lăsat-o singură, fără a-i explica.Din acea zi nu mi-a scris mesaje sau mi-a răspuns la apeluri.Mi-e teamă că nu o voi mai vedea. Nu a spus nici măcar "Ziua de naștere fericită"El a spus și fata a început să arunce niște cuvinte urate.
"Cum poate fi atât de nepoliticoasă cu Jungkookie Oppa al meu?"A spus una dintre ele.
"Trebuie să fie pedepsită! Cum îndrăznește să fie atât de nepoliticoasă față de Oppa!", Spune o altă fată.
"Nu, nu-i adevarat. Ea a fost atat de dulce si de draguta in jurul meu. Si ma iubeste chiar daca eu am facut asta pentru ea. As vrea sa fie aici ..." A spus fara a se astepta la ce va urma .
Cineva i-a acoperit ochii. 
Era șocat, dar ... ... a auzit o voce cunoscută.
"Dorința ta este indeplinita!"
Cel care ia pus mâinile  i le-a luat de la ochi. Imediat s-a ridicat, s-a întors să vadă persoana pe care o iubea mereu.
Iris zâmbi larg, cu ochii închiși.
Jungkook o imbratiseaza imediat.
Mai tare decât oricând.
Mirosul lui era același. Mai dulce ca oricand. "Ar trebui să ... "a spus Taehyung.
"Nu. Lasa-i, nu s-au mai văzut de ani" Namjoon râse.
Jungkook încă o îmbrățișează.
Însa Iris se opreste  și se uită la el.
El ....... plangea ...
"Yah ... Nu plange iepuraș mic..." șopti ea. Nu au simțit decât prezența lor ... Era cu adevărat fericită ... și așa era și el ...
Și-a șters lacrimile și a zâmbit.
"Shhh ...", a spus ea, dar nu a putut să-și țină lacrimile.
"La naiba, m-ai făcut să plâng și pe mine" spuse Iris și Jungkook chicoti, ștergându-și lacrimile.
"Ea e!", A spus o fata.
"Sunt atât de supărata! Nu il vei mai face niciodată sa sufere din nou pe Jungkookie oppa!", Spune ea și se duce la masă.
Din fericire Jungkook stătea în fața ei, protejând-o de fata.
Securitatea voia să o ia, dar Jungkook se opuse.
"O voi ierta acum. Dar dacă mai încearcă  o voi opri", spune el și se așează după ce ii  ofera să stea în fața lui, ca să poata vorbi. Am început să râdem în timp ce Jungkook făcea niște fețe amuzante.
"PFFT!" Am spus să încerc să ma abtin din râs.
Curând, fata care a vrut să mă ucidă înainte, se înfurie deoarece,aștepta de ceva timp să il vadă Jungkook.
"Jungkookie Oppa ~ E rândul meu acum?", A spus ea.
"Nu, încă nu." Jungkook răspunde și imi ia mâinile. Își pune ușor degetele peste ale mele și apoi începe să se joace cu ele, în timp ce îmi arată zâmbetul lui drăguț de iepure.
"Dragut", am spus, făcându-l să-și amintească de lucrurile pe care le-am făcut când eram în autobuz.
"Eu sunt singurul caruia ii este permis să te complimenteze", a spus el, făcând o expresie tristă.
Iris îi pisca obrajii care se colorau în roșu. "Hehe, you little cutie", a spus ea și a râs. Fata a fost foarte nervoasa chiar acum
. A decis să se strecoare. O împinse pe Iris de pe scaun, făcând-o să isi lovească  spatele și să se aterizeze spre podea rece și tare.
"Jungkookie ~ E rândul meu acum ~" Fata zâmbi încercând să-i ia mâinile. Jungkook era suparat de data asta.Merge, o ajută pe Iris și apoi pleacă cu ea.

Vulnerabil{Jungkook}Varianta in romanaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum